Golf 2 GTI 1.8 -мерише ужасно на бензин и алтернатора трака

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 2 GTI 1.8 -мерише ужасно на бензин и алтернатора трака

Мнениеот fens_ » Пет 22 юни 2007 22:45


значи от 1 седмица голфа като го запала адсми много мерише на бензин гледах го на не тече някаде но .....



а иначе др което е алтернатора трака като диезел .... мисле че е от него но не съм сигурен .... трака яко колата и ме дразни много ... ако може да е от нещо др кажете ?



благодаря предварително


п.п. голфа е с GZ двигател ... механична инжекция




Потребителски аватар
bobchosi
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobchosi » Пет 22 юни 2007 23:24


Проверил ли си да не е от лагер или ролка.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 23 юни 2007 9:48


bobchosi написа:Проверил ли си да не е от лагер или ролка.
нем щото съм бос в тази работа , ако може да подшушнете как става работата ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 23 юни 2007 9:52


За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 23 юни 2007 10:53


andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.



каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 23 юни 2007 11:15


fens_ написа:
andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.



каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош

В задния край-не откъм страната на шайбата за ремъка,от другата :D ,свалят се заедно с диодната плочка.Щом е Бош само четките.Валео-вците са по-гадни.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 23 юни 2007 11:21


andro_ написа:
fens_ написа:
andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.



каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош

В задния край-не откъм страната на шайбата за ремъка,от другата :D ,свалят се заедно с диодната плочка.Щом е Бош само четките.Валео-вците са по-гадни.


едми днес ще пробвам да вида какво ще направя ....


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Съб 23 юни 2007 11:54


andro_ написа:В задния край-не откъм страната на шайбата за ремъка,от другата :D ,свалят се заедно с диодната плочка.Щом е Бош само четките.Валео-вците са по-гадни.

Колега четките се намират на реле-регулатора и нямат нищо общо с диодната плочка! :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 103 госта