значи от 1 седмица голфа като го запала адсми много мерише на бензин гледах го на не тече някаде но .....
а иначе др което е алтернатора трака като диезел .... мисле че е от него но не съм сигурен .... трака яко колата и ме дразни много ... ако може да е от нещо др кажете ?
благодаря предварително
п.п. голфа е с GZ двигател ... механична инжекция



Golf 2 GTI 1.8 -мерише ужасно на бензин и алтернатора трака
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.
каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
fens_ написа:andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.
каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош
В задния край-не откъм страната на шайбата за ремъка,от другата

- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
andro_ написа:fens_ написа:andro_ написа:За алтернатора-нови лагери,вижте му и четките.По-евтино излиза само смяна на четките,а не смяна на цялата диодна плочка,но си зависи дали модела на алтернатора го позволява.
А за миризмата на бензин - имаш теч някъде или някъде след дюзите имаш нарушаване на херметизацията на колекторите (нямам представа къде са дюзите на механичната инжекция).
Оригиналните скобички по бензиновите маркучи се предават след време - виж там,където маркучите излизат от резервоара.Ти си с помпа с високо налягане - около 5 бара и всички съединения трябва да са ток и жици.
каде точно се намират четките ? ( трябва ли да разглабям целия алтернатор ) ? иначе съмия той е на бош
В задния край-не откъм страната на шайбата за ремъка,от другата,свалят се заедно с диодната плочка.Щом е Бош само четките.Валео-вците са по-гадни.
едми днес ще пробвам да вида какво ще направя ....
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 105 госта