Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Мнениеот Лъвчо » Нед 24 юни 2007 19:16


handycam написа:90 градуса и сега и зимата.



:D :да: :D




Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 24 юни 2007 19:29


По задръстванията отива към 100 (ABS)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 24 юни 2007 19:31


Антифриз - 90 градуса,точно и винаги.
Масло - от 96 до 112,според натоварването.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 24 юни 2007 21:10


В движение на около 2 000 об/мин извънграда 85,градско 90-93 и включва перката.Иначе имам и допълнително копче за принудително пускане на вентилатора.


Потребителски аватар
gogata66
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogata66 » Нед 24 юни 2007 21:24


около 95 градуса


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 24 юни 2007 21:38


1.8 ABS 90кс - 90-100градуса, дори минава малко 100


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 24 юни 2007 21:42


Двигател EZ 1.6 държи 90-95 и това е зиме и лете. Lilo определено има нещо, погледно как ти е прекаран пистовия ремък през водната помпа, трябва да е със пистите по гладката шайба, а не с гърба(гладката страна на ремъка) по шайбата.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 24 юни 2007 22:15


90-95 градуса в града,а иначе на извънградско точно 90


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 24 юни 2007 22:20


1.6 ABU... Извън града малко под 90 градуса....примерно 86-87 гр...........в града 90-92 макс до сега .....първа степен си работи доста в градско.....по каталог термостата трябва да е на 84 г. аз в момента съм с такъв на 87. гр......но си е добре......


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 25 юни 2007 0:34


85-90 градуса


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пон 25 юни 2007 6:44


1.8 ABS 90 градуса градско с климатик,85-87 без климатик.Извънградско 80-82


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 25 юни 2007 7:13


И тази тема стана рибарска :D ...
Изключвам следните мнения-...90-95 градуса в града,а иначе на извънградско точно 90... ABS 90кс - 90-100градуса, дори минава малко 100...около 95 градуса...по задръстванията отива към 100 (ABS)...1.6 ABU - от 90 до 100 градуса. :да:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 25 юни 2007 7:18


Силно подозирам,че всички коли,на които темп.им подминава 90 градуса са с малък радиатор и една перка.Заради климатиците някой от голфчетата са с по 2 перки и като се включи втората степен такава топлина излиза изпод двигателя,че чак се плаша.
Досега,ако климатроника ми е изключен не ми се е случвало да ми се включи втората степен.Иначе,когато и той работи чат-пат се включва,при работа на място по светофарите.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 25 юни 2007 10:25


Колеги много имаше написано са температурата на ДВГ,ама всички пак пишат данните в градуси.Аз мисля,че датичка на температурата е толкова неточен,че по-скоро би трябвало да се описва като "деления",а не като градуси.....доказателство:При една и съща температура на ДВГ при включени фарове стрелката на датика мърда 1-2 мм повече вдясно (т.е ако при загасени фарове температурата по датчика е 87 гр. 2 минути след включваен на фаровете показва 92 гр!)
Стабилизаторът на 10 волта в арматурното табло при нашите стари машини хич вече не е толкова стабилен и да отчитаме градусите като 92 или 93 и т.н е много неточно...Да не говорим,че подозирам,че при различните арматурни табла показанията се разминават...
Трудничко е за интерпретиране без предшестващо директно замерване колко градуса на колко деления отговарят...
а,че си е жега за моторчетата ..жега си е....при мен стрелката се движи в същия диапазон ката зимата,ама съм отворил жалузите на радиатора..(онези пластинки встрани от вентилатора)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 25 юни 2007 11:30


Нямам промяна спрямо зимата! 95(+/-)3*
При големи жеги-(38-40)* се вдига температурата до 100*, а в задръствания градско 105*?!-(това с включен климатик)

Последна промяна от K22 на Пет 20 юли 2007 6:32, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта