В крайна сметка се реших да си преправям стъклата на електрически.съвсем случайно един приятел успя да ми изнамери универсални машинки (представляват мотор с редуктор и от него тръгва жило,което може да се къчлчи във всякакви посоки и от другата страна има пак редукторче с втулка,която се нахлузва на мястото на дръжката а отпред на кората се слага тапа).И сега ще си закрепя машинките и ще си окабеля колата за тях ама ме интересува къде седят оригинално бутоните за ел стъклата на фабричнте ел стъкла за да видя има ли възможност да си взема само дръжки или каквото още ми трябва за да има вид на оригинално.Също така искам да огледам самия тип бутон за да ходя при италианеца да си търся същите ако реша да ползвам оригинални в крайна сметка.
Благодаря предварително!



Ел стъклата на В3
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ел стъклата на В3
Последна промяна от zfa159 на Сря 27 юни 2007 20:41, променено общо 1 път.
Ето ти едни снимки ,не са качествени но пак може да се добие представа.Ей така са направени на моя кораб:
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4508_248.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4510_287.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4511_320.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4508_248.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4510_287.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4511_320.JPG
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За дупките си имам капачки (свалих си ги от колата заендо с машинките).
За снимките - много благодаря!
По повод самите ключета има при италианеца (автоморгата) насипни и съм виждал такива с купчини и са по 2-3-5лв бройката.
Иначе аз реших да ги сложа като на Мерцедес-ите около скоростния лост (ама незнам как ще изглежда а и няма много място) или другата алтернатива е на таблото (до копчето за отопление на задното стъкло имам свободни две пластмаски и на тях едно до друго някакви стилни копчета - ще ровя из магазините да видя подходящи).
Благодаря!
За снимките - много благодаря!
По повод самите ключета има при италианеца (автоморгата) насипни и съм виждал такива с купчини и са по 2-3-5лв бройката.
Иначе аз реших да ги сложа като на Мерцедес-ите около скоростния лост (ама незнам как ще изглежда а и няма много място) или другата алтернатива е на таблото (до копчето за отопление на задното стъкло имам свободни две пластмаски и на тях едно до друго някакви стилни копчета - ще ровя из магазините да видя подходящи).
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема е решен и то според мен доста интелигентно - по принцип Пасат-ите с ел. стъкла (ама призводствени) имат точно до копчето за отоплението на задното стъкло едно блокче с две бутончета за нагоре/надолу за задните стъкла.
Е намерих си такова ама е от В4 и с малко преправка стана перфектно за моето табло и направо заспа.Наложи се да го разглобя на съставните му части за да видя ел.схемата и да преправя изводите му за да мога да го ползвам ама стана.Също така вътре има 3 светодиод-а които осветяват самите копчета и като ги вързах към осветлението на таблото стана идеално.
Самото закрепване на копчетата към пластмасата се наолжи да направя с малки винтчета ама стана добре понеже не се вижда
Ще кача и снимки тези дни надявам се
Е намерих си такова ама е от В4 и с малко преправка стана перфектно за моето табло и направо заспа.Наложи се да го разглобя на съставните му части за да видя ел.схемата и да преправя изводите му за да мога да го ползвам ама стана.Също така вътре има 3 светодиод-а които осветяват самите копчета и като ги вързах към осветлението на таблото стана идеално.
Самото закрепване на копчетата към пластмасата се наолжи да направя с малки винтчета ама стана добре понеже не се вижда

Ще кача и снимки тези дни надявам се

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Провал в гората - всичко беше много хубаво докато не се оказа че механиката на прозореца е твърде тежка за тези машинки ама го разбрах след като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу,след като си сложих ключе и опънах всички кабели ама ще мисля друг вариант някакъв.
Та искам да попитам става ли да се насади механика от врата с ел. стъкла на врата без ел стъкла без да се променя самата констукция или да се сменя стъклото?
Благодаря!
Та искам да попитам става ли да се насади механика от врата с ел. стъкла на врата без ел стъкла без да се променя самата констукция или да се сменя стъклото?
Благодаря!
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега Аз преди 4 месеца направих тази операция. На предните врати си сложих машинки за стъклата, но моите са си от PASSAT и стана много лесно - махаш старите (механични) и слагаш новите (ел). Мисля, че машинките се държаха на по 5 или 6 болта. Тъй като машинките се захващат и с металните ламарини за които се държи стъклото след тази операция е задължително да си регулираш стъклата
Успех с начинанието.
П.П. Копчетата ги монтирах в отвира в дясно да лоста на ръчната.
П.П.2.
Искам да те помоля да споделиш малко по-подробно как си го направил в смисъл като се достигне пълно отваряне или затваряне на стъклото изключва ли моторчето по ток или просто с 2 релета за управлението му.
Ако е по първият вариант може ли и някаква схема
?
Мерси предварително.
Успех с начинанието.
П.П. Копчетата ги монтирах в отвира в дясно да лоста на ръчната.
П.П.2.
...като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу...
Искам да те помоля да споделиш малко по-подробно как си го направил в смисъл като се достигне пълно отваряне или затваряне на стъклото изключва ли моторчето по ток или просто с 2 релета за управлението му.
Ако е по първият вариант може ли и някаква схема

Мерси предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PASSAT написа:Колега Аз преди 4 месеца направих тази операция. На предните врати си сложих машинки за стъклата, но моите са си от PASSAT и стана много лесно - махаш старите (механични) и слагаш новите (ел). Мисля, че машинките се държаха на по 5 или 6 болта. Тъй като машинките се захващат и с металните ламарини за които се държи стъклото след тази операция е задължително да си регулираш стъклата
Успех с начинанието.
П.П. Копчетата ги монтирах в отвира в дясно да лоста на ръчната.
П.П.2....като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу...
Искам да те помоля да споделиш малко по-подробно как си го направил в смисъл като се достигне пълно отваряне или затваряне на стъклото изключва ли моторчето по ток или просто с 2 релета за управлението му.
Ако е по първият вариант може ли и някаква схема?
Мерси предварително.
Надявам се говориш за В3 понеже никъде не видях каква е колата на която си ги направи? Аз вече си търся оригинални от В3 за да ги глася някак.
Иначе имаш ЛС с подробности за електронния блок и т.н.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Да за В3 говоря. Не мислех да правя ел стъкла но случайно в една морга намерих машинките и ги взех. Сега да се опитам да обясня как се регулират стъклата. В долния край на стъклото има метална планка в нея с някакъв черен силикон е залепено стъклото. На тая планка има 2 отвора чрез които се закрепва за задвижващия механизъм независимо дали е ръчен или ел. Та щом се свали механизма трябва да се регулират стъклата да вървят право (отворите са елипсовидни и така се наглася)
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не го обясних много добре
ама в краина сметка стъклото трябва да върви гладко нагоре и и да се затваря равномерно
П.П. Имаш Л.С
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не го обясних много добре


П.П. Имаш Л.С
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PASSAT написа:Да за В3 говоря. Не мислех да правя ел стъкла но случайно в една морга намерих машинките и ги взех. Сега да се опитам да обясня как се регулират стъклата. В долния край на стъклото има метална планка в нея с някакъв черен силикон е залепено стъклото. На тая планка има 2 отвора чрез които се закрепва за задвижващия механизъм независимо дали е ръчен или ел. Та щом се свали механизма трябва да се регулират стъклата да вървят право (отворите са елипсовидни и така се наглася)
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не го обясних много добре![]()
ама в краина сметка стъклото трябва да върви гладко нагоре и и да се затваря равномерно
П.П. Имаш Л.С
Евентуално дали там,където си ги намерил има още?Тук успях да намеря само дясна а за лява искат 100лв

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Ел стъклата на В3
Съжалвам че изтупвам темата от прахоляка, но реших да пускам нова след като има.
Въпроса ми е следния:
Б3, искам да заменя механичните с електрически стъкла, имам и друго Б3 под ръка, на който всичко по тази част е ок. Какво ми е необходимо да взема от другия и трудоемка и времеемка ли е процедурата по смяната ?
Въпроса ми е следния:
Б3, искам да заменя механичните с електрически стъкла, имам и друго Б3 под ръка, на който всичко по тази част е ок. Какво ми е необходимо да взема от другия и трудоемка и времеемка ли е процедурата по смяната ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ел стъклата на В3
Колегата го е обяснил много точно viewtopic.php?t=91738
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта