Ел стъклата на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ел стъклата на В3

Мнениеот zfa159 » Съб 23 юни 2007 15:45


В крайна сметка се реших да си преправям стъклата на електрически.съвсем случайно един приятел успя да ми изнамери универсални машинки (представляват мотор с редуктор и от него тръгва жило,което може да се къчлчи във всякакви посоки и от другата страна има пак редукторче с втулка,която се нахлузва на мястото на дръжката а отпред на кората се слага тапа).И сега ще си закрепя машинките и ще си окабеля колата за тях ама ме интересува къде седят оригинално бутоните за ел стъклата на фабричнте ел стъкла за да видя има ли възможност да си взема само дръжки или каквото още ми трябва за да има вид на оригинално.Също така искам да огледам самия тип бутон за да ходя при италианеца да си търся същите ако реша да ползвам оригинални в крайна сметка.
Благодаря предварително!

Последна промяна от zfa159 на Сря 27 юни 2007 20:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Съб 23 юни 2007 16:33


Ето ти едни снимки ,не са качествени но пак може да се добие представа.Ей така са направени на моя кораб:
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4508_248.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4510_287.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/19/4511_320.JPG


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 24 юни 2007 9:09


И моите са така - по принцип можеш да ги сложиш кадето ти е по удобно но мисля че там кадето ти е била врътката ще е добре за да закриеш дупката....
Еи ако отнякъде ви припадне някои от тези бутони в повече - свиркаите!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 24 юни 2007 13:15


има и пасати с ел стъкла на които копчетата са в дръжките на вратите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 24 юни 2007 18:47


За дупките си имам капачки (свалих си ги от колата заендо с машинките).
За снимките - много благодаря!
По повод самите ключета има при италианеца (автоморгата) насипни и съм виждал такива с купчини и са по 2-3-5лв бройката.
Иначе аз реших да ги сложа като на Мерцедес-ите около скоростния лост (ама незнам как ще изглежда а и няма много място) или другата алтернатива е на таблото (до копчето за отопление на задното стъкло имам свободни две пластмаски и на тях едно до друго някакви стилни копчета - ще ровя из магазините да видя подходящи).
Благодаря!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 25 юни 2007 21:05


Проблема е решен и то според мен доста интелигентно - по принцип Пасат-ите с ел. стъкла (ама призводствени) имат точно до копчето за отоплението на задното стъкло едно блокче с две бутончета за нагоре/надолу за задните стъкла.
Е намерих си такова ама е от В4 и с малко преправка стана перфектно за моето табло и направо заспа.Наложи се да го разглобя на съставните му части за да видя ел.схемата и да преправя изводите му за да мога да го ползвам ама стана.Също така вътре има 3 светодиод-а които осветяват самите копчета и като ги вързах към осветлението на таблото стана идеално.
Самото закрепване на копчетата към пластмасата се наолжи да направя с малки винтчета ама стана добре понеже не се вижда :)
Ще кача и снимки тези дни надявам се ;)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 26 юни 2007 21:16


Провал в гората - всичко беше много хубаво докато не се оказа че механиката на прозореца е твърде тежка за тези машинки ама го разбрах след като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу,след като си сложих ключе и опънах всички кабели ама ще мисля друг вариант някакъв.
Та искам да попитам става ли да се насади механика от врата с ел. стъкла на врата без ел стъкла без да се променя самата констукция или да се сменя стъклото?
Благодаря!


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Сря 27 юни 2007 8:46


Колега Аз преди 4 месеца направих тази операция. На предните врати си сложих машинки за стъклата, но моите са си от PASSAT и стана много лесно - махаш старите (механични) и слагаш новите (ел). Мисля, че машинките се държаха на по 5 или 6 болта. Тъй като машинките се захващат и с металните ламарини за които се държи стъклото след тази операция е задължително да си регулираш стъклата
Успех с начинанието.
П.П. Копчетата ги монтирах в отвира в дясно да лоста на ръчната.
П.П.2.
...като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу...

Искам да те помоля да споделиш малко по-подробно как си го направил в смисъл като се достигне пълно отваряне или затваряне на стъклото изключва ли моторчето по ток или просто с 2 релета за управлението му.
Ако е по първият вариант може ли и някаква схема :oops: ?
Мерси предварително.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 27 юни 2007 20:43


PASSAT написа:Колега Аз преди 4 месеца направих тази операция. На предните врати си сложих машинки за стъклата, но моите са си от PASSAT и стана много лесно - махаш старите (механични) и слагаш новите (ел). Мисля, че машинките се държаха на по 5 или 6 болта. Тъй като машинките се захващат и с металните ламарини за които се държи стъклото след тази операция е задължително да си регулираш стъклата
Успех с начинанието.
П.П. Копчетата ги монтирах в отвира в дясно да лоста на ръчната.
П.П.2.
...като си направих електронен блок за управление нагоре-надолу...

Искам да те помоля да споделиш малко по-подробно как си го направил в смисъл като се достигне пълно отваряне или затваряне на стъклото изключва ли моторчето по ток или просто с 2 релета за управлението му.
Ако е по първият вариант може ли и някаква схема :oops: ?
Мерси предварително.

Надявам се говориш за В3 понеже никъде не видях каква е колата на която си ги направи? Аз вече си търся оригинални от В3 за да ги глася някак.
Иначе имаш ЛС с подробности за електронния блок и т.н.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Чет 28 юни 2007 7:16


Да за В3 говоря. Не мислех да правя ел стъкла но случайно в една морга намерих машинките и ги взех. Сега да се опитам да обясня как се регулират стъклата. В долния край на стъклото има метална планка в нея с някакъв черен силикон е залепено стъклото. На тая планка има 2 отвора чрез които се закрепва за задвижващия механизъм независимо дали е ръчен или ел. Та щом се свали механизма трябва да се регулират стъклата да вървят право (отворите са елипсовидни и така се наглася)
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не го обясних много добре :oops: :oops: ама в краина сметка стъклото трябва да върви гладко нагоре и и да се затваря равномерно
П.П. Имаш Л.С


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 28 юни 2007 10:20


PASSAT написа:Да за В3 говоря. Не мислех да правя ел стъкла но случайно в една морга намерих машинките и ги взех. Сега да се опитам да обясня как се регулират стъклата. В долния край на стъклото има метална планка в нея с някакъв черен силикон е залепено стъклото. На тая планка има 2 отвора чрез които се закрепва за задвижващия механизъм независимо дали е ръчен или ел. Та щом се свали механизма трябва да се регулират стъклата да вървят право (отворите са елипсовидни и така се наглася)
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не го обясних много добре :oops: :oops: ама в краина сметка стъклото трябва да върви гладко нагоре и и да се затваря равномерно
П.П. Имаш Л.С

Евентуално дали там,където си ги намерил има още?Тук успях да намеря само дясна а за лява искат 100лв :shock


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Чет 28 юни 2007 14:35


Ами собственици сме на 3 пасата :D :D :D и аз търся още машинки а във видин ги взех за по 30 лв. броиката :shock :?


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Ел стъклата на В3

Мнениеот passenger » Сря 06 яну 2010 10:34


Съжалвам че изтупвам темата от прахоляка, но реших да пускам нова след като има.
Въпроса ми е следния:
Б3, искам да заменя механичните с електрически стъкла, имам и друго Б3 под ръка, на който всичко по тази част е ок. Какво ми е необходимо да взема от другия и трудоемка и времеемка ли е процедурата по смяната ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Ел стъклата на В3

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 06 яну 2010 11:54


Колегата го е обяснил много точно viewtopic.php?t=91738



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта