Нужни инструменти:

1 реле 12волта/40А
2 цокъл за реле
3 термосвиваем шлаух(изолация)
4 кабел 2,5 квадрата 10-12 метра
5 клещи резачки
6 мултицет
7 поялник
8 свински опашки
9 изолирбан
10 макетно ножче
11 бушони 20А
12 гнездо за бушони
13 кабелни обувки
14 ключе 10
15 тинол
(понеже си правих и халогените успоредно затова на снимките са 3 релета или 3 маси(-) и тн.

Първо трябва да намерите захранващите (+) кабели за късите и дългите.Най лесно става от буксата която влиза във фара.При мене са къси жилта и жилта с черно, дълги бяла и бяла с черно.



След това си избирате едно място където да прекъснете кабелите(където ви се струва за вас най-удобно)
Аз избрах тук:

След буксата
След което прекарвате новите жици(2,5 квадрата) от идващия ток до релето и от релето до фара.

Реле:


Идва ред на цокъла за релто там има 5 жици:
1.бяла - силова отиващ ток (съвпада с краче на релето 87 )
2.черна - силова идващ ток (съвпада с краче на релето 30 )
3.синя - маса на релето(съвпада с краче на релето 85 )
4.жълта - активиращ ток (съвпада с краче на релето 86 )
5.червена - трябва да се отреже или изолира (съвпада с краче на релето 87а )
Така трябва да изгеждат релетата и кабелите преди да започнете да ги връзвате на колата:



ОБЕДНА ПОЧИВКА


Започвате да връзвате жиците според схемата

Като вместо от алтернатора аз ги вързах за + на акумулатора

И така изглеждат в готов вид



Преди релетата тока захранващ фаровете

След релетата тока захранващ фаровете

За самите крушки немога да кажа нищо защото нямах пари да купя нови.Но като събера пари мисля да купя Филипс блу вижън +50% 90/100.Сега съм с обикновенни халогенни крушки Осрам 55/60 и разликата се усети веднага снимки ше сложа тея дни да се види разликата.За матеряли дадох 25 лева някъде а за време за един ден без да се бърза спокойно иначе напълно е възможна и за няколко часа да се направи.
Успех! ! !