Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 25 юни 2007 18:48


ABF - Залепва за отрицателно време на 90 градуса и не мърда от там.




Потребителски аватар
svetoslav_sp
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот svetoslav_sp » Пон 25 юни 2007 20:06


Автомобилът ми няма проблеми с високите температури, в последните горещи дни непрекъснато съм на път и държи 90 градуса.Утре 26.06.ми предстой отново да пътувам е се надявам да нямам изненади :)


daka conkov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот daka conkov » Пон 25 юни 2007 20:09


МОЯ Е 1.6 АБУ НА МАГИСТРАЛАТА ВАРНА СОФИЯ ЦИ ДЪРЖЕШЕ 100-105 С НО С ПУСНАТ КЛИМАТИК ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 26 юни 2007 7:01


има вероятност уреда на таблото да не ти отчита точно.Щом си изкарал цялата магистрала без да имаш проблеми, сигурно е така.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 7:42


Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в задръстванията 90 - 95 градуса, при включен климатик - 100 градуса. Последното ми се струва много - в сервиза ми казаха, че трябва да де продуха радиатора.

Мисля,че имат право -100 градуса са множко,колега внимавай с продухването...добре е ,но може да протече радиатора,защото ако е слага присадка против теч продухването я отмива....аз опитах ,на прокапа и направо слажих нов радиатор BEHR за 105 лв...


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 26 юни 2007 8:25


joker написа:
Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в задръстванията 90 - 95 градуса, при включен климатик - 100 градуса. Последното ми се струва много - в сервиза ми казаха, че трябва да де продуха радиатора.

Мисля,че имат право -100 градуса са множко,колега внимавай с продухването...добре е ,но може да протече радиатора,защото ако е слага присадка против теч продухването я отмива....аз опитах ,на прокапа и направо слажих нов радиатор BEHR за 105 лв...


Абе вие полудяхте ли бе- 100 градуса в задръстванията и ще продухва радиатор. Колега, не си изкарвай проблеми сам.
Моята в задръстванията стой на 100 , а извън града около 85 , мисля че това е абсолютно нормално.


Потребителски аватар
audiokick
Мнения: 603
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот audiokick » Вто 26 юни 2007 8:35


AKL 1,6 101 k.с. - кове на 90 градуса и не мърда


Потребителски аватар
GTI_VW
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 21:14
Автомобил: Golf 3 GTI 1993
Двигател: 2.0 115hp 2E
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот GTI_VW » Вто 26 юни 2007 9:00


В градски условия 95 градуса, а извън градско 90 градуса.


Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Вто 26 юни 2007 9:04


Венто ABS:
В задръстванията:

Изображение

и при това положение рабори перката на първа скорост. Втората не съм я усещал до сега да е работила.

А на магистралата си е една идея под 90-те градуса


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Вто 26 юни 2007 9:16


Голф2 1.8rp кове на 90гр. и немърда по-нагоре.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 26 юни 2007 9:36


Veso101 написа:
joker написа:
Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в
Моята в задръстванията стой на 100 , а извън града около 85 , мисля че това е абсолютно нормално.

Не е добре, сега в жегата разликата ти е 15 градуса а през зимата сигурно 25-термостатчето не е добре...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 9:55


K22 написа:
Veso101 написа:
joker написа:
Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в
Моята в задръстванията стой на 100 , а извън града около 85 , мисля че това е абсолютно нормално.

Не е добре, сега в жегата разликата ти е 15 градуса а през зимата сигурно 25-термостатчето не е добре...

Аз мисля,че проблемът му е или намален дебит през радиатора или намален дебит на водната помпа, щом на дълъг път при силна въздушна струя (която директно охлажда и ДВГ)се охлажда добре,а на вентилатор в града не пада под 100...но разбира се и термостат е възможно да се окаже-макар,че този диапазон на температурите мисля,че говори за добро движение на термостата.....но не съм сигурен - само хипотези....
ама не съм съгласен,че да държи 100 градуса на градско е нормално....


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 26 юни 2007 10:17


joker написа:
K22 написа:
Veso101 написа:
joker написа:
Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в
Моята в задръстванията стой на 100 , а извън града около 85 , мисля че това е абсолютно нормално.

Не е добре, сега в жегата разликата ти е 15 градуса а през зимата сигурно 25-термостатчето не е добре...

Аз мисля,че проблемът му е или намален дебит през радиатора или намален дебит на водната помпа, щом на дълъг път при силна въздушна струя (която директно охлажда и ДВГ)се охлажда добре,а на вентилатор в града не пада под 100...но разбира се и термостат е възможно да се окаже-макар,че този диапазон на температурите мисля,че говори за добро движение на термостата.....но не съм сигурен - само хипотези....
ама не съм съгласен,че да държи 100 градуса на градско е нормално....


И при минус 20 и при плюс 40 си е все толкова, термостата е пушка, работи идеално , но отваря при по-ниска темп.
А за 100 градуса при задръствания и в града хич не сте прави, това си е абс. нормална температура, колегата с Вентото и снимка ви е показал. и опели съм карал, те даже отиват до 105 без проблем.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 10:38


Veso101 написа:
joker написа:
K22 написа:
Veso101 написа:
joker написа:
Viso написа:Пасат - 1,8 ABS - в
Моята в задръстванията стой на 100 , а извън града около 85 , мисля че това е абсолютно нормално.

Не е добре, сега в жегата разликата ти е 15 градуса а през зимата сигурно 25-термостатчето не е добре...

Аз мисля,че проблемът му е или намален дебит през радиатора или намален дебит на водната помпа, щом на дълъг път при силна въздушна струя (която директно охлажда и ДВГ)се охлажда добре,а на вентилатор в града не пада под 100...но разбира се и термостат е възможно да се окаже-макар,че този диапазон на температурите мисля,че говори за добро движение на термостата.....но не съм сигурен - само хипотези....
ама не съм съгласен,че да държи 100 градуса на градско е нормално....


И при минус 20 и при плюс 40 си е все толкова, термостата е пушка, работи идеално , но отваря при по-ниска темп.
А за 100 градуса при задръствания и в града хич не сте прави, това си е абс. нормална температура, колегата с Вентото и снимка ви е показал. и опели съм карал, те даже отиват до 105 без проблем.

Да така е ,но защо не пада при включен вентилатор???Вентилатора включва първата степен на 92 гр ,значи се върти постоянно?......при мен още след преминаването на 90 гр черта вентилатора се включва....и бързо пада под 90(1 мм преди 90 )...


Потребителски аватар
Kalinn
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Golf IV TDI GTI - 2002
Двигател: ARL
Местоположение: Карлово

Мнениеот Kalinn » Вто 26 юни 2007 11:21


Добре де от къде се появяват тези проблеми с темперитурите?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта