Здравете всички:)
В момента размишлявам върху покупката на Сеат Леон 1.9ТДИ 150к.с.
Та тъй като двигателя се поставя май и на VW /Audi си рекох да се обърна за информация към Вас.
Попрочетах назад из темите и не намерих нищо конкретно за този двигател.
Ще ми бъде много полезно, ако някой е имал вземане-даване с него да разцепи мрака на моето незнание...Въпросчетата са ясни като за всеки двигател...Здрав ли е?...Не са ли му много 150к.с. на 1.9ТДИ?...Колко реално харчи без да се настъпва много-много/в задръствания(София)/извънградско/магистрала/ами ако се настъпи:)(всичко тва за Леон, които тежи не повече от голф или А 3 предполагам)...Хапва ли масло?...За това, че е претенциозен към горивото е ясно.По-скоро тук въпроса е дали изобщо има гориво в България дето да отговаря на тези двигатели, че нали излезе нещо откъм новите колички, че не им дават гаранция именно заради това....И за всичко което се сетите:)...пък и някой препоръки няма да са излишни....че знаете го КОЛЕБАНИЕТО как яде...хе хе ...
Благодаря и Поздрави..
Въпросчета за 1.9ТДИ 150к.с.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Гледам да не се обаждам много много, че тук с тоя Сеат най-много да ме бият.
Май ще намериш повечето отговори на въпросите си ако кликнеш на мойте мнения. Все пак ако те интересува нещо повече питай, ще се радвам да отговоря !
пс: ако не се лъжа тежеше 1380кг. трябва да слеза да погледна табелката ама май беше толкоз !

Май ще намериш повечето отговори на въпросите си ако кликнеш на мойте мнения. Все пак ако те интересува нещо повече питай, ще се радвам да отговоря !
пс: ако не се лъжа тежеше 1380кг. трябва да слеза да погледна табелката ама май беше толкоз !
Здравей Добромирски:)
Благодаря за отговора.Прочетох мненията ти и открих някои отговори, но ми направи впечатление че сътветваш да не се взима Леон-че.Разбрах за проблеми с интериора.Скърца ,дразни ...?Доколко е сериозно това?Има ли оправия или ...?
Като цяло доволен ли си от колата/двигателя?Консумативите ,разбрах ,че са както на г4 и а3.Имал ли си скъпи ремонти?
Поздрави.
П.П.Темата доста напусна раздела си.Ако прецените преместете я.
Благодаря за отговора.Прочетох мненията ти и открих някои отговори, но ми направи впечатление че сътветваш да не се взима Леон-че.Разбрах за проблеми с интериора.Скърца ,дразни ...?Доколко е сериозно това?Има ли оправия или ...?
Като цяло доволен ли си от колата/двигателя?Консумативите ,разбрах ,че са както на г4 и а3.Имал ли си скъпи ремонти?
Поздрави.
П.П.Темата доста напусна раздела си.Ако прецените преместете я.

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Скъпи ремонти за сега не! Двигателя държи, а аз определено взимам всичко от него.Окачването е като на Г4, но купето е по-тежко и тампоните на носачите не издържат повече от 30 000Км.Що се отнася до интериора , като взех колата нямаше грам скърцания по дупките....сега ела да видиш за ква кочина става въпрос
естествено има оправия , но трябва да се свали всичко до ламарина и на всякаде да се подложат дунапренчета (щипки, кори). Г4 е същата работа един гратски кара такъв 150 Кс, къси пружини 17"-ки...същият х*й. Виж Ауди е друго нещо, ама там парите са ..... 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами всички 150 кончуви Леони ли се водят Купри?(тва го разбирам като някакви спортни, с всичките им присъщи неща...окачване...подръжка..интериор решен в ранен аграрен спартанизъм ...и други)...Няма ли такива с по-цивилна конструкция.В смисъл нормално окачване, дето става да изминеш няколко стотин километра без необратими физологични промени.В крайна сметка 150 коня не са толкова много че да осъдиш една кола само за ръчкане,спорт и такива работи.
Вече с нетърпение чакам да пробвам тази дето ми я предлагат(милата ще пътува от германско,пък почти сигурно преди това е дошла от италия, както повечето "германски" коли, пък дано става за нещо...иначе като дизайн е перфектна....
Поздрави.
Вече с нетърпение чакам да пробвам тази дето ми я предлагат(милата ще пътува от германско,пък почти сигурно преди това е дошла от италия, както повечето "германски" коли, пък дано става за нещо...иначе като дизайн е перфектна....
Поздрави.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Хе Хе
Нямам никакви съмнения в кефа от язденето на 150 коня едновременно, ама никакви....обаааче ако тва става за сметка на задника ми да става осцилограф на всяка неравност по пътя, е па нещо ми се разваля кефа....иначе съм много съгласен за имитацииките..мнооого лаишко изпълнение, особенно в автомобили от авторитета на Ауди...Виждал съм А3 и А4 със кожен салон и изобщо добре нагласени откъм екстрите и за капак точно тези имитациики...ееее направо да се пръснеш откъм гърба...ама какво да се прави,требе да се пази природата:)
Та относно интериора на Леона, нямам като цяло забележки.Почти същия както на А3 и А4 от периода преди 2002-3.Много функционален, няма излишни неща/копчета и шукарийки дето умират да се развалят в бъдеще.Прави впечатление че теслата с която са оформяли таблата преди това сякаш са я сменили с нещо по-така..по-загладено...абе като цяло колицата е Ок от далече, пък ще видим по нататък....
Поздрави.

Та относно интериора на Леона, нямам като цяло забележки.Почти същия както на А3 и А4 от периода преди 2002-3.Много функционален, няма излишни неща/копчета и шукарийки дето умират да се развалят в бъдеще.Прави впечатление че теслата с която са оформяли таблата преди това сякаш са я сменили с нещо по-така..по-загладено...абе като цяло колицата е Ок от далече, пък ще видим по нататък....
Поздрави.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Seat 150 коня
а бре колеги, Ecar попита за общи впечатления от мотора и окачването, а ние се впуснахме в интериора. Дайте да му помогнем с адекватна информация!!! В интерес на истината нищо лошо не съм чувал за тези мотори! Вие какво сте чували?
PEACE!!!
PEACE!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И някой да каже за окачването/визирам колегата с купрата
/ - найстина ли е толкова твърдо -не съм се возил но ме съмнява да има няква особенна разлика спрямо нормалния Леон - по-скоро е по-стегнато чрез слагането на по-скъпо окачване от колкото твърдо-ама може и да греша
Иначе за мотора не съм чувал нищо по-различно от сяко друго ПД.Номера тука е да огледаш колата при покупката щото никой не си зима тая кола да ходи в Неделя на пазар
P.S.Ако те дразни изкуствения махагон на А4,А3,Пасат/мене мнооо ме дразни/ погледни на Мерцедес в периода 1985-2000 там направо виждаш ламиниран паркет върху таблото щото на сичко отгоре е и плосък



P.S.Ако те дразни изкуствения махагон на А4,А3,Пасат/мене мнооо ме дразни/ погледни на Мерцедес в периода 1985-2000 там направо виждаш ламиниран паркет върху таблото щото на сичко отгоре е и плосък

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
С риск да размием малко темата :
Карал съм обикновенният Леон и ЗАЯВЯВАМ, че окачването няма нищо общо. За съжаление друг субективен фактор който оказва ГОЛЯМО влияние са гумите. Мойта е с (серийно) 225х45х17" , а другият беше 195х60х15"
Колата вози значително по-меко ,но в завоите е като ластик. Зимните ми гуми са в този размер, но като, че ли возията пак е по-твърда (нямах възможност да сравня).Основната разлика е, че в завоите купрата почти не се накланя. Пружините са ми по-дебели и с по-малко навивки. Амортисьорите също са различни. Да отбележа обаче, че другата беше безин, незнам дали има разлика в окачването безин/дизел.Що се отнася до двигателя, ако някой има нафта по левче купувам цял тон
.Най-икономичен при 120км/ч-1800оборота 5,4 при пробек от 350Км. Максимума ми е 11,8 при яко натискане на спирачката
(като се замисли човек колата гори много не, когато много натискаш газта , а когато МНОГО натискаш спирачката).Редовен проблем при тези мотори са съединенията на кулера
.А що се отнася до яхването на 150 (+30) кончета....с тези гуми на 3-та включва тракшъна при подаване на газ 
Карал съм обикновенният Леон и ЗАЯВЯВАМ, че окачването няма нищо общо. За съжаление друг субективен фактор който оказва ГОЛЯМО влияние са гумите. Мойта е с (серийно) 225х45х17" , а другият беше 195х60х15"





Здравейте...
Вярно че темата се разводни или по-точно стана достойна за Сеат-форума, които за съжаление е доста по-малоброен:)..И все пак точно за този автомобил има много малко писано, така че на някой може да му е полезно....
Значи вчера в пристъп на абсолютно умозатъмнение поради жегите, гледам насреща ми едно такси Сеат Толедо,ам в муцуната, разбира се същото като Леона,само че с раница на гърба.Викам си, ама не на глас, че може да имат някакви сходства във возията и ...айде да го пробвам.Е няма такова дървено окачване, ама честно....нямаше съществуваща,видима или невидима грапавина дето да не се усети,пък нали разбирате още като се качи и целия станах задник и то чувствителен,нищо не ми убягна така да се каже.Карал съм и съм се возил на автомобили за който казват че са с определено твърдо окачване,главно немски машини+шкоди.При тях по-скоро имах чувството за едно много стегнато плъзгане по пътя, което изобщо премахваше малките грапавини и беше много НОРМАЛНО като изживяване, за разлика от тва снощи.Разбира се всичко това с едно наум, щото колата все пак е таксиджииска и там е тъмна индия кво точно става.Автомобила беше бензинов,нямаше никакви скърцания по интериора, но за сметка на това едва влкючваше скоростите и винаги с някакво придърпване или изхрущяване.Явно си е имал случка някаква.
Силно се надявам Купрата да е нещо мноого ,ама мнооого различно...
Поздрави.
Вярно че темата се разводни или по-точно стана достойна за Сеат-форума, които за съжаление е доста по-малоброен:)..И все пак точно за този автомобил има много малко писано, така че на някой може да му е полезно....
Значи вчера в пристъп на абсолютно умозатъмнение поради жегите, гледам насреща ми едно такси Сеат Толедо,ам в муцуната, разбира се същото като Леона,само че с раница на гърба.Викам си, ама не на глас, че може да имат някакви сходства във возията и ...айде да го пробвам.Е няма такова дървено окачване, ама честно....нямаше съществуваща,видима или невидима грапавина дето да не се усети,пък нали разбирате още като се качи и целия станах задник и то чувствителен,нищо не ми убягна така да се каже.Карал съм и съм се возил на автомобили за който казват че са с определено твърдо окачване,главно немски машини+шкоди.При тях по-скоро имах чувството за едно много стегнато плъзгане по пътя, което изобщо премахваше малките грапавини и беше много НОРМАЛНО като изживяване, за разлика от тва снощи.Разбира се всичко това с едно наум, щото колата все пак е таксиджииска и там е тъмна индия кво точно става.Автомобила беше бензинов,нямаше никакви скърцания по интериора, но за сметка на това едва влкючваше скоростите и винаги с някакво придърпване или изхрущяване.Явно си е имал случка някаква.
Силно се надявам Купрата да е нещо мноого ,ама мнооого различно...
Поздрави.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 194 госта