п***растка работа е т'ва моето обаче...
отговор след 4 месеца... не искам да пиша обяснения да не излезе че се оправдавам...няма оправдание...
Извинявам се и съм благодарен, че темата не е затрита още...
Та...видях на един колега с голф4 темата.... еми май ще да е комутатор...
ето я прословутата снимка:
обаче работата е там че стария сгъна таратора...
Ходих до сервиз (не съм казвал комутатор или плочка, просто показах старата , че да не се излагам

)
и сложиха тази, като казаха, че е също от 1.8ми, само че е от Passat и "уж" ставала...
През тези 4 месеца нямам проблеми и да...явно "става", но ми прави впечатление, че няма мощност във високите обороти...
Има и друго...на 4та прави 150, на 5та пак прави 150
От това ли е? Има ли някъкви настройки които би трябвало да и се правят, програмират и тн или просто се слага както "ТЕ" направиха?
