Пасата е 95г. 1.8ми ADZ motor + газ.
Пали много трудно независимо от това дали е на газ или бензин, топла или студена.
Стартера върти но просто не ще да пали. Като направя няколко опита запалва все едно не е имало проблем (веднага след завъртането). Бях на диагностика в ВИП Сервиз в Младост и казаха да сменя "Датчик на Хол". Смених го в ЕМ КОМПЛЕКТ, но промяна няма.
Там диагностика ми каза да пробвам с друг компютър - за да изклюким проблем от него, но все още не съм намерил!!!
С две думи не знаят какво му е!!!
ПОМОЩ!!!
Благодаря предварително
B4 не пали!!! - !!!РАЗГАДАН!!!
B4 не пали!!! - !!!РАЗГАДАН!!!
Последна промяна от kirilsu на Пет 29 юни 2007 14:14, променено общо 1 път.
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
а да си забелязвал по таблото лапичките да светят различно ,имам предвид лапичките за състоянието на колата (не за фарове мигачи и т.н.)
имам предвид да ти свети примерно лампата за маслото а то да е на ниво,работи от тоя тип ???
другото което е ,забелязал ли си да ти гори повече ?? ако не земи я засечи ! на газ на бензин ,няма значение !
ако гори повече ,а не си пипал по мотора (съответно изпарител на газово и т.н.) значи най вероятно имаш проблем в компа или ламбда сонда ,не знам мноо мноо не ги чаткам тия ламбди и компове и т.н.!
ако греша колегите да ме поправят !
имам предвид да ти свети примерно лампата за маслото а то да е на ниво,работи от тоя тип ???
другото което е ,забелязал ли си да ти гори повече ?? ако не земи я засечи ! на газ на бензин ,няма значение !
ако гори повече ,а не си пипал по мотора (съответно изпарител на газово и т.н.) значи най вероятно имаш проблем в компа или ламбда сонда ,не знам мноо мноо не ги чаткам тия ламбди и компове и т.н.!
ако греша колегите да ме поправят !
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега преди да даваш грешни пари за още части иди при човека от линка да я погледне
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
А за ВИП сервиз и ЕМ-комплект има доста отзиви ако искаш прегледай ги за да видиш че няма нито един положителен
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
А за ВИП сервиз и ЕМ-комплект има доста отзиви ако искаш прегледай ги за да видиш че няма нито един положителен

Няма нищо нередно в светлинните индикации (ABS свети но там май имам развален датчик), а за харченето не сам забелязал разлика (не сам обаче 100% сигурен - обикновенно минавам 250-270км градско с една бутилка 33л.). Някаде четох нещо за бобината или комутатора (незнам май е едно и също нещо) - възможно ли е да е от там?
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
КОЙТО КАКВОТО СИ ПРИЧИНИ САМ - ДРУГ НЕ МОЖЕ ДА МУ ГО СТОРИ!!
Хиляди благодарности на vaskoto1 - ти си гений
Благодаря на всички за мненията (най-много на Теодор, който ме насочики към най-добрия
)
Оказа се че проблема от един самоделен имобилайзер, който взема захранване от кабела за ХОЛ Датчика. След като го проследи Васко установи че релето на този имобилайзер нещо се ебава.
Вече пасата си пали както преди
Съжалявам че сам ви вкарал в главоблъсканица с моя "автопроблем"
Желая ви безсмъртие


Благодаря на всички за мненията (най-много на Теодор, който ме насочики към най-добрия


Оказа се че проблема от един самоделен имобилайзер, който взема захранване от кабела за ХОЛ Датчика. След като го проследи Васко установи че релето на този имобилайзер нещо се ебава.
Вече пасата си пали както преди

Съжалявам че сам ви вкарал в главоблъсканица с моя "автопроблем"
Желая ви безсмъртие
