климатик на голф 4?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
климатик на голф 4?
интересува ме колко тежи и на каква цена може да се намери климатик за голф 4 на старо в България? Килограмите ме интересуват защото мисля, че ако се вземе от Германия ще е по-разумния вариант.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: климатик на голф 4?
йориПоШорти написа:интересува ме колко тежи и на каква цена може да се намери климатик за голф 4 на старо в България? Килограмите ме интересуват защото мисля, че ако се вземе от Германия ще е по-разумния вариант.








-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега, ако го е ползвал немец си мисля, че като част втора употреба ще е по-надеждена отколкото ако го взема от тук. Знам, че за стока втора ръка няма гаранция на какво ще попаднеш но логиката за климатика ми е продиктувана от същата логика както и лекия автомобил. Имам и още едно питане, дали е разумно да се изведе нов панел и да се монтира климатика заедно с парното, така че климатика /който покачва разхода на гориво/ да се ползва само един месец в годината за охлаждане, а през останалото време да се ползва парното или твърдението ми звучи смешно. Не знам дали и парното не качва разхода, ако е така се извинявам за глупавия въпрос.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Йори, струва ми се, че смесваш -тика с -троника... При климатик /пак си е голяма занимавка монтажа.../ двете системи са интегрирани, доколкото ползват едни и същи въздуховоди... Парното си е парно, вентилацията, която и сега имаш си функционира, а климатика се вкл. и изкл. от теб /и от терморегулатора евентуално, или не дай Боже - от някоя от защитите/...
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
То климатика можеш да си го ползваш когато си искаш,не само един месец,особено сега в тия жеги.Ако ме питаш мене,по-добре продай тая кола и си купи такава с климатик (ако беше някой Г 3 да му присждаш,ама с Г 4,ти си знаеш...,а и защо не си купи с климатик?),щото разправията относно монтаж си е много голяма,а и доста скъпа.
За разхода-поне аз не съм чувал от парно да му се е повишил разхода на колата,пък и да е,кое ще прдпочетеш-да измръзнеш зимата от студ,за да не ти се вдигне разхода с 0,2л/100 км или да се возиш по тениска при -10* външна температура
П.П. Аз на моя голф му го правих и ремонта ми излезе 400 лв. (при положение,че си имаше готова закачена система и трябваше да правя само компресора),а ти си прави изводите колко ще ти стъпи ако слагаш цяла система-върти ми се нещо около 1000 лв. и на горе за този автомобил,но може и да греша
За разхода-поне аз не съм чувал от парно да му се е повишил разхода на колата,пък и да е,кое ще прдпочетеш-да измръзнеш зимата от студ,за да не ти се вдигне разхода с 0,2л/100 км или да се возиш по тениска при -10* външна температура

П.П. Аз на моя голф му го правих и ремонта ми излезе 400 лв. (при положение,че си имаше готова закачена система и трябваше да правя само компресора),а ти си прави изводите колко ще ти стъпи ако слагаш цяла система-върти ми се нещо около 1000 лв. и на горе за този автомобил,но може и да греша

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 57 госта