РЕМОНТ ПОКРИВ

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

РЕМОНТ ПОКРИВ

Мнениеот gotto » Пет 19 май 2006 14:30


w

Последна промяна от gotto на Пон 18 мар 2013 14:46, променено общо 1 път.




ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пет 19 май 2006 14:53


аз преди 2 години ремонтирах нашия с материали на Изола Петров. От складовете им в Казичане ми дадоха тел. на фирма, от която са доволни клиентите. И ние за сега сме доволни. Работеха само бели хора. Телефона на фирмата е на документите а те не са у мен. За това ако проявяваш интерес ще ги пусна в понеделник.

Те обаче не се занимават с ламаринрни покриви а с такива на асвалтова основа.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 19 май 2006 19:44


Aко течве само от снадките мога да ти препоръчам 1 лента- хидроизолационна "Flash Band" супер е -монтира се в/ керемиди, гладък бетон, ламарина, азбестови платна, асфалтови плочи. Започва от широчина 50 мм - 75мм, 100, 150 до 450 мм. 1 ролка е 10м. Гаранция на лентата 10години, английска е. Миналата година на цялата складова база сменяха ламарините - гофрирани и ги снабдих с такава лента. Отгоре на всичко взеха , че и боядисаха и покрива и лентите в цвят охра.
Ало искаш подробности дай на лични юе ти дам телефони и цени, ама в понеделник, че не ги помня.


Audi_RS*
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Audi_RS* » Пон 02 юли 2007 14:23


Да използвам една стара тема,поне видях че има.. та ще правим ремонт (то вече го правим)на една панелка в центъра и е на последния етаж.Идеята е кухнята да се разшири и да се зазида терасата-това вече е направено.Над самата тераса има наковани дъски като сечак а над тези дъски има ламарина което се явява покрива (не знам дали между даските и ламарината няма стериопор). Та искаме да сложим нещо направо в/у ламарината,понеже дъските вътре добре са изолирали и не сме имали проблеми с течове и т.н. Днес ходих в практикер и там гледах ондолин само че той се кове,понеже е на вълнички,имаше и битулине (същото като битумните керемиди,но не стои на фигури като тях,ами е ролка и се лепи,казаха че може направо в/у ламарината).Та за сега съм се спрял на битулина,мажеш лепиш и заспиваш..

Въпроса:Някой използвал ли го е,има ли нещо по-добро ? Въобще ако имате съвети може да споделите :lol:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 02 юли 2007 19:06


Бате,слагат се едни гумени рола с горелката..тука така правят и вси4ко заспива :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 02 юли 2007 21:50


Даскала™ написа:слагат се едни гумени рола с горелката..:

не са гумени а битум... демек дзиф :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 02 юли 2007 22:00


golfer написа:
Даскала™ написа:слагат се едни гумени рола с горелката..:

не са гумени а битум... демек дзиф :wink:

Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:02


ъъъъъ върху ламарината директно..... абеееее не се прави така
върху дъските ще налепиш бутумна изолация

снимките са пример само

Изображение
или
Изображение

и можещ да си върнеш ламарината отгоре
а можеш и битумна изолация с посипка да сложиш...

от тоя вид (има и на квадрати)
Изображение


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:03


Даскала™ написа:
golfer написа:
Даскала™ написа:слагат се едни гумени рола с горелката..:

не са гумени а битум... демек дзиф :wink:

Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи :wink:


абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл mhihi


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:07


Битум
Битумът се произвежда от суров нефт и представлява комплексна смес от високомолекулярен въглерод и съединенията, които той образува с кислорода, сярата и азота. Използва се под формата на рулонни мушами (мембрани) предимно за направата на хидроизолации на покриви и приземни етажи или като основа на покривни градини. Когато битумът съдържа над 20% минерални примеси е прието да се нарича асфалт. На пазара се предлагат и готови битумни смеси за поправка на асфалтови пътища и настилки, направени от специални свързващи материали.
За подобряване на устойчивостта на битума се добавят, така наречените модификатори. Чрез тях се постига по-висока еластичност, по-голяма устойчивост на температурни разлики и т.н. Модифицираните битумни мушами се делят на два основни вида:
- Еластомерни - SBS - запазват еластичността си при ниски температури, залепват се по-лесно към основата и са сравнително устойчиви на химически вещества;
- Пластомерни - АРР - устойчиви при високи температури, атмосферни влияния и UV лъчи, но по-крехки при ниски температури.



по Строителни Изолации имам 6 8) (това сериозно даже mhihi)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 02 юли 2007 22:12


DragoGT написа:абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл mhihi

Абе у ва6та мааала мое и така да му викат......ба ли га :roll:
То4но за това говоря,акълиьо :lol:
Правил съм го доста пъти.......требе си и блъскане да ти кажа..и леко да се запоти6,а не да констатира6 какво требе и какво не требе.....батенце :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 02 юли 2007 22:13


И да допълня нещо много важно за който слага изолация - отгоре да е с защитно покритие :!: :!: :!: Ако не е то поне после да се насипе с баластра-а най-доброто е и двете.
P.S.Шиндлите не стават за плосък покрив щото искат малко повече наклон.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:22


Даскала™ написа:
DragoGT написа:абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл mhihi

Абе у ва6та мааала мое и така да му викат......ба ли га :roll:
То4но за това говоря,акълиьо :lol:
Правил съм го доста пъти.......требе си и блъскане да ти кажа..и леко да се запоти6,а не да констатира6 какво требе и какво не требе.....батенце :wink:


май само у твойта махала му викат гума...
то и циганина дърпа кабели ама не е ел. техник
язък че си го правил и не си научил поне какво е и как се казва...

ето малко инфо
http://www.izola-group.com/products.html


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 02 юли 2007 22:44


Даскала™ написа:Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи :wink:

опитай се да нагрееш гума с горелка да се поразтопи....
пали се директно.
битума е дзиф /асфалт без камъни/.
разреден се маже с четка да.
и му се вика битумен грунд.
маже се върху старата настилка за да се получи добра спойка с новото покритие.
и у наш'та маала така му викат - битум :wink:
строителни изолации не съм учил ама с горелката не'ам грешка :wink:

п.с. гумата е вулканизиран каучук а принципно суровият каучук при стайна температура е мек


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:48


golfer написа:
Даскала™ написа:Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи :wink:

опитай се да нагрееш гума с горелка да се поразтопи....
пали се директно.
битума е дзиф /асфалт без камъни/.
разреден се маже с четка да.
и му се вика битумен грунд.
маже се върху старата настилка за да се получи добра спойка с новото покритие.
и у наш'та маала така му викат - битум :wink:
строителни изолации не съм учил ама с горелката не'ам грешка :wink:

п.с. гумата е вулканизиран каучук а принципно суровият каучук при стайна температура е мек


ти си джелезен, признал съм те!
еваля страотно
знаеш аз как печеля басове mhihi



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта