РЕМОНТ ПОКРИВ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
аз преди 2 години ремонтирах нашия с материали на Изола Петров. От складовете им в Казичане ми дадоха тел. на фирма, от която са доволни клиентите. И ние за сега сме доволни. Работеха само бели хора. Телефона на фирмата е на документите а те не са у мен. За това ако проявяваш интерес ще ги пусна в понеделник.
Те обаче не се занимават с ламаринрни покриви а с такива на асвалтова основа.
Те обаче не се занимават с ламаринрни покриви а с такива на асвалтова основа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Aко течве само от снадките мога да ти препоръчам 1 лента- хидроизолационна "Flash Band" супер е -монтира се в/ керемиди, гладък бетон, ламарина, азбестови платна, асфалтови плочи. Започва от широчина 50 мм - 75мм, 100, 150 до 450 мм. 1 ролка е 10м. Гаранция на лентата 10години, английска е. Миналата година на цялата складова база сменяха ламарините - гофрирани и ги снабдих с такава лента. Отгоре на всичко взеха , че и боядисаха и покрива и лентите в цвят охра.
Ало искаш подробности дай на лични юе ти дам телефони и цени, ама в понеделник, че не ги помня.
Ало искаш подробности дай на лични юе ти дам телефони и цени, ама в понеделник, че не ги помня.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да използвам една стара тема,поне видях че има.. та ще правим ремонт (то вече го правим)на една панелка в центъра и е на последния етаж.Идеята е кухнята да се разшири и да се зазида терасата-това вече е направено.Над самата тераса има наковани дъски като сечак а над тези дъски има ламарина което се явява покрива (не знам дали между даските и ламарината няма стериопор). Та искаме да сложим нещо направо в/у ламарината,понеже дъските вътре добре са изолирали и не сме имали проблеми с течове и т.н. Днес ходих в практикер и там гледах ондолин само че той се кове,понеже е на вълнички,имаше и битулине (същото като битумните керемиди,но не стои на фигури като тях,ами е ролка и се лепи,казаха че може направо в/у ламарината).Та за сега съм се спрял на битулина,мажеш лепиш и заспиваш..
Въпроса:Някой използвал ли го е,има ли нещо по-добро ? Въобще ако имате съвети може да споделите
Въпроса:Някой използвал ли го е,има ли нещо по-добро ? Въобще ако имате съвети може да споделите

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Даскала™ написа:golfer написа:Даскала™ написа:слагат се едни гумени рола с горелката..:
не са гумени а битум... демек дзиф
Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи
абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Битум
Битумът се произвежда от суров нефт и представлява комплексна смес от високомолекулярен въглерод и съединенията, които той образува с кислорода, сярата и азота. Използва се под формата на рулонни мушами (мембрани) предимно за направата на хидроизолации на покриви и приземни етажи или като основа на покривни градини. Когато битумът съдържа над 20% минерални примеси е прието да се нарича асфалт. На пазара се предлагат и готови битумни смеси за поправка на асфалтови пътища и настилки, направени от специални свързващи материали.
За подобряване на устойчивостта на битума се добавят, така наречените модификатори. Чрез тях се постига по-висока еластичност, по-голяма устойчивост на температурни разлики и т.н. Модифицираните битумни мушами се делят на два основни вида:
- Еластомерни - SBS - запазват еластичността си при ниски температури, залепват се по-лесно към основата и са сравнително устойчиви на химически вещества;
- Пластомерни - АРР - устойчиви при високи температури, атмосферни влияния и UV лъчи, но по-крехки при ниски температури.
по Строителни Изолации имам 6


DragoGT написа:абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл
Абе у ва6та мааала мое и така да му викат......ба ли га

То4но за това говоря,акълиьо

Правил съм го доста пъти.......требе си и блъскане да ти кажа..и леко да се запоти6,а не да констатира6 какво требе и какво не требе.....батенце

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Даскала™ написа:DragoGT написа:абе Битум е бре!
гума е на баба ти хвърчилото
не става само с блъскане требе и акъл
Абе у ва6та мааала мое и така да му викат......ба ли га![]()
То4но за това говоря,акълиьо![]()
Правил съм го доста пъти.......требе си и блъскане да ти кажа..и леко да се запоти6,а не да констатира6 какво требе и какво не требе.....батенце
май само у твойта махала му викат гума...
то и циганина дърпа кабели ама не е ел. техник
язък че си го правил и не си научил поне какво е и как се казва...
ето малко инфо
http://www.izola-group.com/products.html
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Даскала™ написа:Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи
опитай се да нагрееш гума с горелка да се поразтопи....
пали се директно.
битума е дзиф /асфалт без камъни/.
разреден се маже с четка да.
и му се вика битумен грунд.
маже се върху старата настилка за да се получи добра спойка с новото покритие.
и у наш'та маала така му викат - битум

строителни изолации не съм учил ама с горелката не'ам грешка

п.с. гумата е вулканизиран каучук а принципно суровият каучук при стайна температура е мек
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
golfer написа:Даскала™ написа:Бате,на италиански гума е гуайна,а дзифта се маже с 4етка!
Тва за което говоря аз си е 4иста гума твърда като кау4ук която се нагрява отдолу докато леко запо4не да се топи и веднага се лепи
опитай се да нагрееш гума с горелка да се поразтопи....
пали се директно.
битума е дзиф /асфалт без камъни/.
разреден се маже с четка да.
и му се вика битумен грунд.
маже се върху старата настилка за да се получи добра спойка с новото покритие.
и у наш'та маала така му викат - битум![]()
строителни изолации не съм учил ама с горелката не'ам грешка![]()
п.с. гумата е вулканизиран каучук а принципно суровият каучук при стайна температура е мек
ти си джелезен, признал съм те!
еваля страотно
знаеш аз как печеля басове

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта