Проблем с ниските на един сеат
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с ниските на един сеат
Колеги знам, че не му е тук мястото, но се надявам на вашата помощ. Дадоха ми служебна кола едно Толедо 91ва, на газ, инжекция. Не може да ми държи обороти на газ, а на бензин от време на време сякаш не му достига бензина и като припомпаш няколко пъти захапва. От какво може да е. Казали им че било от машинката за ниските обороти. Просто не е работа в София - представете си какво форсиране става по светофарите, да не говориме, че докато обикалям София ми гасне 1000 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Значи: Откачането на акумулатора много често помага за затриването на грешките, натрупани в ЕКУ-то. Проблема е, че не всички ЕКУ-та поддържат такова триене на грешки. На 2Е например не може, както и на РВ моторите от споменатата гАдина на производство.
За това пък чудесно се справя с RP и ABS-ките
За това попитах какъв е двигателя и каква е инжекционната система
Ако помогне този трик, то ще е достатъчно да се откачи която и да е клема на акумулатора за около минута. Не забравяй после да я стегнеш хубаво!
Нямам газ, но като чета във форума, много колеги се спасяват от натрупване на гешки с Ламбда-контрол или Ламбда-емулатори.
Той лъже компа, че идва сигнал от Ламбда-сондата (емулира го)
Само, че, сега, като прочетох няколко пъти обяснението отново в главата ми изниква един въпрос: От кога не са сменяни въздушен и горивен филтър??! Особенно въздушния?
За това пък чудесно се справя с RP и ABS-ките

За това попитах какъв е двигателя и каква е инжекционната система
Ако помогне този трик, то ще е достатъчно да се откачи която и да е клема на акумулатора за около минута. Не забравяй после да я стегнеш хубаво!
Нямам газ, но като чета във форума, много колеги се спасяват от натрупване на гешки с Ламбда-контрол или Ламбда-емулатори.
Той лъже компа, че идва сигнал от Ламбда-сондата (емулира го)
Само, че, сега, като прочетох няколко пъти обяснението отново в главата ми изниква един въпрос: От кога не са сменяни въздушен и горивен филтър??! Особенно въздушния?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bahyr и 27 госта