Колата е 1.8 АБС голф 3, на бензин, 1994
По обяд я запалих и поседя така ок. 1 мин. След това с повечер газ я карах 150тина метра. Спирах на 3 светофара (МcDrive, на Сливница и на Спартак) и пак тръгвах с повече газ. Общо мина около 3 км.
Поглеждам датчика на темпер. и стрелката не е мръднала и с 1мм. Стой така сякаш колата не е запалена?!!??!?!?!?
След 10 тина минути започна да качва темпер, но бавно. Работната му темпер. стигна до 70-75 гр. извън града (Варна - Балчик през Кичево)
Това нормално ли е при 28 градуса външна темпер или датчика е повреден ???
Странно поведение на темпер. датчик???
T.Spark написа:Този теромостат в града на връщане ми пусна перката на 1 ва степен, а не беше стигнала темпер 90 гр. То ясно че уреда в таблото не отчита точно, обаче това не значи ли че термостат е наред???
Ако ти се е включила перката значи със сигурност ти е здрав термостата



T.Spark написа:А как термостата е останал отворен?
Извинявам се ако въпросът е глупав, но не съм на ясно.
С времето се скапват и застават в отворено пложение и антифриза циркулира в големия кръг и затова по-бавно колите загряват лятото,а зимата повече от 75-80градуса с мъки не вдигат/както и като караш на дълго/

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
T.Spark написа:Този теромостат в града на връщане ми пусна перката на 1 ва степен, а не беше стигнала темпер 90 гр. То ясно че уреда в таблото не отчита точно, обаче това не значи ли че термостат е наред???
От термостата е - не затваря - лятото за 10мин трябва да си на 90градуса.
На място и постоянно отворен термостат - перката пак ще включи.
Това не е критерии. Това за карането о НЕ мърдането на стрелката -сменяй го ако искаш - за лятото не проблем с него - зимата е гадно

- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Ти сменял ли си термостат въобще и каква темп.ти държеше преди това-защото мойта като дойде от Италия беше с термостат,който държеше 75 гр. и не повече
Термостат не съм сменял. Кара си със стария от Германия. Извън града държи 2,3 милиметра преди 90 гр. В града - 1 мм преди и 1 мм след 90 гр. Това обаче е относитеелно. Аз на този датчик не вярвам.
Днес обаче като не помръдна стрелката толкова време се стреснах
Термостат не съм сменял. Кара си със стария от Германия. Извън града държи 2,3 милиметра преди 90 гр. В града - 1 мм преди и 1 мм след 90 гр. Това обаче е относитеелно. Аз на този датчик не вярвам.
Днес обаче като не помръдна стрелката толкова време се стреснах

- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колега Тспарк, има 1 датчик на тройника, който дава сведения на уреда на таблото / май-беше жълт на цвят /. сменя се лесно. пробваи с него първо / най-евтин вариант е и най-лесен /. псле си провери термостата, както те съветват колегите. ако не се оправи положението и след 2те интервенции - незнам - стабилизатор на таблото. последното което знам като вариант. изерпах си компетенцията по въпроса. ако греша - моля извинете или мод. едит...........
- BECK0
- Мнения: 464
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Едно към едно го имам и аз този проблем... дали е повреден незнам, но дори и на 80-85 градуса като вкарвам колата в гаража ако загрее и се пуска перката. Пък като шофирам (в града над 10мин рядко се случва, защото Шумен е 5 на 5) дори не мърда към градусите, стои си долу... зимата беше същата работа ама като покарам малко и бързичко се стопля колата, като включа парното 

T.Spark написа:Ти сменял ли си термостат въобще и каква темп.ти държеше преди това-защото мойта като дойде от Италия беше с термостат,който държеше 75 гр. и не повече
Термостат не съм сменял. Кара си със стария от Германия. Извън града държи 2,3 милиметра преди 90 гр. В града - 1 мм преди и 1 мм след 90 гр. Това обаче е относитеелно. Аз на този датчик не вярвам.
Днес обаче като не помръдна стрелката толкова време се стреснах![]()
Смени си термостата и трябва да се оправи




- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да де,но така или иначе трябва да изчаках да охлади че мноу париdxd написа:vladtod® написа:dxd написа:[
ако се слагат на загрял мотор-и после не отчитат вярно/
и как аджеба ще го сложиш на загрял мотор при положение ,че си източил антифриза? нали той има допир до него!!
Нещо не четеш както трябва![]()
Става дума за темп.датчик и неговата смяна
Там не ти трябва нищо да точиш


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 60 госта