проблем с оборотите на голф 2 NZ
проблем с оборотите на голф 2 NZ
мотора е 1.3i при студен двиг-2500об/мин при загрял 500об/мин.Защо подяволите?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Този датчик е на трипътника(при термостата) синия кабелите му са кафяв и сив със зелено(ако не се лъжа) там са два черния е за таблото кабелите му са кафяв и жълт със червено(черния не те интересува за момента).
Синия се води: Engine Coolant Temperature Sensor
Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома
УСПЕХ
Градусите са на охладителната течност
Синия се води: Engine Coolant Temperature Sensor
Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома
УСПЕХ

Градусите са на охладителната течност

Последна промяна от znainainai на Сря 04 юли 2007 23:19, променено общо 2 пъти.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
По този проблем ще помисля. Я си провери масата към двигателя и тампона на кутията дали е хубаво стегнат,че аз така си купих нов комп.
Миналата година имах подобен проблем обаче на огасена кола помпата работеше оказа се окис по пластината със релетата(бушонното табло)
п.с. това е размера по голям нямам
Миналата година имах подобен проблем обаче на огасена кола помпата работеше оказа се окис по пластината със релетата(бушонното табло)

п.с. това е размера по голям нямам
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта