проблем с оборотите на голф 2 NZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с оборотите на голф 2 NZ

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 22:45


мотора е 1.3i при студен двиг-2500об/мин при загрял 500об/мин.Защо подяволите?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 22:55


Има един датчик който подава инфо на компа каква е температурата на мотора ако той се е сдухал може да луже компа и да се получава този ефект.


Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 23:00


къде се намира този датчик


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 23:11


Този датчик е на трипътника(при термостата) синия кабелите му са кафяв и сив със зелено(ако не се лъжа) там са два черния е за таблото кабелите му са кафяв и жълт със червено(черния не те интересува за момента).
Синия се води: Engine Coolant Temperature Sensor
Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома

УСПЕХ :D
Градусите са на охладителната течност :!:

Последна промяна от znainainai на Сря 04 юли 2007 23:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 23:16


:wink:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 23:20


Ето тук се намира въпросният датчик:
Изображение :да:


Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 23:22


личи си човек като е подготвен.благодаря дано разреша проблема.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 23:24


Volk написа:личи си човек като е подготвен.благодаря дано разреша проблема.

колега все пак карам голфе със същия мотор :ihaaaaa
Направи тези измервания ако не е от там ще търсим друга причина :!:


Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 23:26


Гледам че си спец.друг проблем-наложи ми се да свалям мотора.при монтажаму след това не пали.бензиновата помпа не спира на контакт;има ток до свещите.помагай????


Потребителски аватар
Volk
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Volk » Сря 04 юли 2007 23:28


може ли да видя снимката в цял размер?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 23:31


По този проблем ще помисля. Я си провери масата към двигателя и тампона на кутията дали е хубаво стегнат,че аз така си купих нов комп.
Миналата година имах подобен проблем обаче на огасена кола помпата работеше оказа се окис по пластината със релетата(бушонното табло) :D
п.с. това е размера по голям нямам


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 04 юли 2007 23:36


По принцип компа управлява релето на помпите (2бр са една отдолу и една в резервоара) да не сте прецакали компа като сте сваляли мотора?Стария ми комп изгоря при смяна на съединител, нямаше маса към двигател и така изгоря.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта