Проблем с паленето - Решен
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Баси, bobcho, ти хвърли в размисъл цялата нАучна общественост!
Я погледни да не би на високоволтовия изход на бобината да имаш някаква микропукнатина и от там да ти църка към корпус?
Това реле на позиция 12 има някакво отношение с паленето, но не и с пускането на искрата.
Според различните номерации може да бъде за:
-Подгряване на засмукващия въздухоовод
-Реле за време за предстартово подгряване (това трябва да е за дизели)
-Реле за бензиновата помпа
Ето линк към документацията (на руски е)
http://store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
Интересуващата те картинка е на страница 275
Другото, което ми хрумва е да се е прецакал нещо магнитния екран въртре в делкото, под палеца, ама нещоооооо... много изсмукано от пръстите ми се струва!
Я погледни да не би на високоволтовия изход на бобината да имаш някаква микропукнатина и от там да ти църка към корпус?
Това реле на позиция 12 има някакво отношение с паленето, но не и с пускането на искрата.
Според различните номерации може да бъде за:
-Подгряване на засмукващия въздухоовод
-Реле за време за предстартово подгряване (това трябва да е за дизели)
-Реле за бензиновата помпа
Ето линк към документацията (на руски е)
http://store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
Интересуващата те картинка е на страница 275
Другото, което ми хрумва е да се е прецакал нещо магнитния екран въртре в делкото, под палеца, ама нещоооооо... много изсмукано от пръстите ми се струва!
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Бобчо, за смяната на клемореда се ядосвай на мене - не на колата!
Моята имаше същите симптоми и се оправиха с нов кле
моред.
Сега си спомних, че преди години имах проблем с паленето на една кола (не помня коя) и виновна беше бобината. 1 път работи 1 път не работи. Опитай да размениш временно твоята с работеща (от някой колега).

моред.
Сега си спомних, че преди години имах проблем с паленето на една кола (не помня коя) и виновна беше бобината. 1 път работи 1 път не работи. Опитай да размениш временно твоята с работеща (от някой колега).
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Клемореда го смених днес.Не е и от него.След смяната отново си го имаше проблема.Взех пак ток от друга кола и .... запали.Отидох в един сервиз.. майстора вика да му я закарам като се прояви проблема и взе да ми реди неща, които вече съм проверил или сменил.
Тази седмица сутрините са студени и сигурно това е причината, но коя е дефктната част и аз не знам.
Утре ако ми направи пак този номер, ще се опитам да тествам всичко по-задълбочено.
Тази седмица сутрините са студени и сигурно това е причината, но коя е дефктната част и аз не знам.
Утре ако ми направи пак този номер, ще се опитам да тествам всичко по-задълбочено.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Тази сутрин пак същата история.Преди малко като се прибрах сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.
Още сутринта акумулатора го усетих, че няма достатъчно сила да върти стартера.
Възможно ли е точно в момента на палене, когато стартера дърпа най-много стартов ток бобината да не смогва да произведе ток за свещите?
Мисълта ми е, може ли от скапан акумулатор да се получава този проблем?
Още сутринта акумулатора го усетих, че няма достатъчно сила да върти стартера.
Възможно ли е точно в момента на палене, когато стартера дърпа най-много стартов ток бобината да не смогва да произведе ток за свещите?
Мисълта ми е, може ли от скапан акумулатор да се получава този проблем?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
bobcho написа:Тази сутрин пак същата история.Преди малко като се прибрах сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.
Още сутринта акумулатора го усетих, че няма достатъчно сила да върти стартера.
Възможно ли е точно в момента на палене, когато стартера дърпа най-много стартов ток бобината да не смогва да произведе ток за свещите?
Мисълта ми е, може ли от скапан акумулатор да се получава този проблем?
замерете колко волта ток има на бобината - ако е под 11в. по време на палене е възможно да не и стига ток за да запали колата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
bobcho написа: сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.
Бобчо, това ми звучи точно на бобинка или комутатор, братче! В първия момент тръгва, но след 1-2 искрички намотките позагряват и почва пробив м/у тях

А за Хол-датчика - мислех още в мначалото да те предупредя, че, хубаво, ти виждаш, че диода мига, но няма начин да си на 100% сигурен, че мига всеки път, когато потрябва

Но вероятно Хол-а си е в ред. На бобинка ми мирише работата... И при мен беше тя причината да напиша онова нещо, дето го обсъждахме с vaskoto и дето ти го постнах, но мен ме предаде изведнъж и окончателно!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
bobcho написа: в момента на въртене на стартера напрежението от 12 волта пада на 5-6
О-ооооо...
Амиии... почвай тогава кабелчета да оглеждаш!
Явно дебелите '+' и '-' са ти наред, щом върти стартера. Оглеждай тънките - да няма окисляване, да не са разхлабени.
Провери и буксата на контролера. Изкарай я и я вкарай няколко пъти, за да се изтърка окиса по перата, ако се е получил такъв. Захранването и на двете места през него идва.
При теб трябва да го има това подгряване на засмуквания въздух. Защо не пробваш да го изключиш от буксата?
В работата ми на толкова нагреватели, дето дават накъсо съм се нагледал, че видя ли 'котлон' някъде- това ми е първата мисъл!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Бобчо,някъде четох,че ако напрежението падне под 7 волта,шалтера на стартера няма да задейства и стартера няма да върти!Вярно ли ти мери волтметъра?Няма да е лошо да направиш както ти препоръча Колегата в предния пост-да извадиш и вкараш многократно буксите от датчика на Хол,от комутатора(до бобината) и от електронният блок.Възможно е да има окиси!На бензин ли палиш?Стига ли бензин до инжекциона?Когато не запалваш мокри ли са свещите?Да не ти прекъсва централният кабел към бобината или палеца в делкото?Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 55 госта