Проблем с паленето - Решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Чет 05 юли 2007 22:50


Точно заради това угасване си мисля, че е виновен клемореда (зад контактния ключ). Ако не е сменяван до сега , сигурно вече сдава багажа.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 06 юли 2007 11:29


Баси, bobcho, ти хвърли в размисъл цялата нАучна общественост!
Я погледни да не би на високоволтовия изход на бобината да имаш някаква микропукнатина и от там да ти църка към корпус?
Това реле на позиция 12 има някакво отношение с паленето, но не и с пускането на искрата.
Според различните номерации може да бъде за:
-Подгряване на засмукващия въздухоовод
-Реле за време за предстартово подгряване (това трябва да е за дизели)
-Реле за бензиновата помпа
Ето линк към документацията (на руски е)
http://store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
Интересуващата те картинка е на страница 275

Другото, което ми хрумва е да се е прецакал нещо магнитния екран въртре в делкото, под палеца, ама нещоооооо... много изсмукано от пръстите ми се струва!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 06 юли 2007 16:03


Не знам и аз какво става.Преди малко сложих и нов клеморед и пак ... ядец.Не съм гледал за токове към свещите ( хвана ме много яд ).


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пет 06 юли 2007 17:17


Бобчо, за смяната на клемореда се ядосвай на мене - не на колата! :oops: Моята имаше същите симптоми и се оправиха с нов кле
моред.
Сега си спомних, че преди години имах проблем с паленето на една кола (не помня коя) и виновна беше бобината. 1 път работи 1 път не работи. Опитай да размениш временно твоята с работеща (от някой колега).


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 06 юли 2007 21:49


Клемореда го смених днес.Не е и от него.След смяната отново си го имаше проблема.Взех пак ток от друга кола и .... запали.Отидох в един сервиз.. майстора вика да му я закарам като се прояви проблема и взе да ми реди неща, които вече съм проверил или сменил.


Тази седмица сутрините са студени и сигурно това е причината, но коя е дефктната част и аз не знам.
Утре ако ми направи пак този номер, ще се опитам да тествам всичко по-задълбочено.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 07 юли 2007 15:27


Тази сутрин пак същата история.Преди малко като се прибрах сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.

Още сутринта акумулатора го усетих, че няма достатъчно сила да върти стартера.
Възможно ли е точно в момента на палене, когато стартера дърпа най-много стартов ток бобината да не смогва да произведе ток за свещите?
Мисълта ми е, може ли от скапан акумулатор да се получава този проблем?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 07 юли 2007 16:41


bobcho написа:Тази сутрин пак същата история.Преди малко като се прибрах сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.

Още сутринта акумулатора го усетих, че няма достатъчно сила да върти стартера.
Възможно ли е точно в момента на палене, когато стартера дърпа най-много стартов ток бобината да не смогва да произведе ток за свещите?
Мисълта ми е, може ли от скапан акумулатор да се получава този проблем?

замерете колко волта ток има на бобината - ако е под 11в. по време на палене е възможно да не и стига ток за да запали колата.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 07 юли 2007 17:39


Този номер го прави датчика на ХОЛ ... сменяй го смело.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 07 юли 2007 21:10


Гадния датчик на Хол, като го меря с диода си мига и уж няма проблеми.

Останаха само датчик на Хол и комутатор несменени.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 07 юли 2007 23:04


bobcho написа: сложих една свещ на централния кабел и за момент има искра и после изчезва.Спиране на въртенето и нов опит - отново няма никой вкъщи.

Бобчо, това ми звучи точно на бобинка или комутатор, братче! В първия момент тръгва, но след 1-2 искрички намотките позагряват и почва пробив м/у тях :(
А за Хол-датчика - мислех още в мначалото да те предупредя, че, хубаво, ти виждаш, че диода мига, но няма начин да си на 100% сигурен, че мига всеки път, когато потрябва :(
Но вероятно Хол-а си е в ред. На бобинка ми мирише работата... И при мен беше тя причината да напиша онова нещо, дето го обсъждахме с vaskoto и дето ти го постнах, но мен ме предаде изведнъж и окончателно!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 юли 2007 9:42


Свързах мултицет на захранващите краища на буксите на комутатора и датчика на Хол.И на двете места в момента на въртене на стартера напрежението от 12 волта пада на 5-6 :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 08 юли 2007 10:36


bobcho написа: в момента на въртене на стартера напрежението от 12 волта пада на 5-6 :roll:

О-ооооо...
Амиии... почвай тогава кабелчета да оглеждаш!
Явно дебелите '+' и '-' са ти наред, щом върти стартера. Оглеждай тънките - да няма окисляване, да не са разхлабени.
Провери и буксата на контролера. Изкарай я и я вкарай няколко пъти, за да се изтърка окиса по перата, ако се е получил такъв. Захранването и на двете места през него идва.
При теб трябва да го има това подгряване на засмуквания въздух. Защо не пробваш да го изключиш от буксата?
В работата ми на толкова нагреватели, дето дават накъсо съм се нагледал, че видя ли 'котлон' някъде- това ми е първата мисъл!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 юли 2007 16:09


Извинявам се за тъпия въпрос, но къде се намира този контролер?В ECU-то ли :oops: ?За отоплението знам къде са му токовете :)


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 08 юли 2007 16:34


Бобчо,някъде четох,че ако напрежението падне под 7 волта,шалтера на стартера няма да задейства и стартера няма да върти!Вярно ли ти мери волтметъра?Няма да е лошо да направиш както ти препоръча Колегата в предния пост-да извадиш и вкараш многократно буксите от датчика на Хол,от комутатора(до бобината) и от електронният блок.Възможно е да има окиси!На бензин ли палиш?Стига ли бензин до инжекциона?Когато не запалваш мокри ли са свещите?Да не ти прекъсва централният кабел към бобината или палеца в делкото?Успех


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 08 юли 2007 20:53


bobcho написа:В ECU-то ли :oops: ?

Да, за ЕКУ-то става въпрос.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта