Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 08 юли 2007 9:10


Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайте :!:




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 08 юли 2007 11:15


joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайте :!:
Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!? :roll: А и познавам човек със шлайфан блок,нищо не е пипал по ангренажа след това :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 08 юли 2007 12:32


ivkata написа:
joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайте :!:
Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!? :roll: А и познавам човек със шлайфан блок,нищо не е пипал по ангренажа след това :wink:

ОК прав си


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 08 юли 2007 13:55


Еми май няма да се получи с на РП буталата mhihi Има ги буталата от EV в наличност така че ще се разглобява повече няма начин.
между другото ми се струва че буталата от Ev са бая дълбоки :?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 10 юли 2007 12:22


Добре колеги до тук никой не спомена нищо за гарнитура от алуминй и подложка от неръждавеика, защото по стандарт наща гарнитура е 1.75мм. :shock


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 10 юли 2007 17:48


Glove написа:Добре колеги до тук никой не спомена нищо за гарнитура от алуминй и подложка от неръждавеика, защото по стандарт наща гарнитура е 1.75мм. :shock
Колега,защо са ти тия подложки,гарнитури :roll: и тем подобни,турбо проект ли замисляш....обясни по подробно!? :wink: Така едва ли някой може да ти даде съвет като не знае за какво става въпрос! :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 10 юли 2007 22:40


ivkata написа: Колега,защо са ти тия подложки,гарнитури :roll: и тем подобни,турбо проект ли замисляш....обясни по подробно!? :wink: Така едва ли някой може да ти даде съвет като не знае за какво става въпрос! :wink:


Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 11 юли 2007 16:48


Glove написа:
Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.
Значи добре си го замислил :wink: само че освен коляновия вал ,трябва да си смениш и буталата с такива от 1.8 иначе може да се получи кофти :twisted: и си намери и глава от GTI защото мисля е с по малка горивна камера(от там ще ти дойде компресията дето търсиш), а има и по големи смукателни клапани :wink: , тогава вече няма да си познаеш колата :twisted:И няма нужда да се занимаваш с гарнитури... :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 11 юли 2007 22:04


малиииииии ше падне едно преизчисляване и сравняване......

1. вземи един каталог и си търси бутала които да ти харесат
2. Какъв ти е хода на буталото?
3. Колко кубика ти е камерата в момента?
4. колко кубика е целия мотор след монтаж на другите бутала?
5. колко десети ти е недохода или прехода.....

следват само сметки и измервания....

Ако режеш главата или блока с над 1мм общо ще ти трябва раздвижно колело и преработена обтяжна ролка (може би)....зависи от ремъка дали ще ти дойде дълъг....

тръгваш по трънлива пътека и се приготви за изненади всякакви.
после гориво???? въздух???? детонации???

1000лв с нови бутала..... ето това е горе долу проекта ти и 1-2месеца без мотор (зависи от това дали имаш време и кой ти го прави)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 11 юли 2007 22:45


ЕЗ мотор
след малко изчисления се получава следното
кубатура - 1594,55
бутало - 81
ход на бутало - 77,4
степен на згъстяване - 9,0
горивна камера - 44,29
(+ гарнитурата която също се смята в обема на цилиндъра)

това успях да сметна.. другото ми е непонятно ;)

за "после въздух и детонации" звъниш един телефон на Змей или манарата от форума.. за скромните 50-60лв ще ти направи едно уредче което ти взима сигнал от ланбдата и ти казва.. бедна съм богата съм :)

Глове... съботите и неделите съм свободен ако ти е нужна работна ръка .. звънкай аз бачкам за 2-3 бири на ден :lol:

пък и услуга имам да ти правя.. така че единия ден ще го карам на болну.. без бирите :oops: :lol: :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 12 юли 2007 10:17


Добре колеги разкажете като за новобренец как се променя степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, нещо неможах да схван. Главата на мойта кошница и на 1.8 ABS са еднакви, но EZ е със 9:1 а ABS е 10:1 от къде идва разликата, а аз съм си намерил блок с бутала, колянов вал и т.н. без глава от Scirocco JH а той е с 8,5:1. А сега де? :предавам се


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 12 юли 2007 10:32


АБС

1.781 кубика
10.0 степен на згъстяване
81 бутало
86.4 ход на бутало
44,52 горивна камера


а ако го смяташ по формулата направо от буалото и хода излиза следното

1779 кубика не 1781
с горивна камера 44,475


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 12 юли 2007 10:57


Това е ясно, но на по-горниа ми въпрос на JH мотора и раликите на степените на згъстяване? Е това не ми е ясно.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 12 юли 2007 14:24


Абе човек във форума имаше някой ,който беше направил тая трансформация 1.6-1.8,ако се не лъжа от Пазарджик беше.
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш :wink:

:търсачкаа Ето я темата http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... E%E5%EA%F2


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Чет 12 юли 2007 19:07


kav4o написа:........
Всичко това без биели/еднакви са/.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта