Не го подценявайте

Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!?joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайте
ivkata написа:Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!?joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайтеА и познавам човек със шлайфан блок,нищо не е пипал по ангренажа след това
Колега,защо са ти тия подложки,гарнитуриGlove написа:Добре колеги до тук никой не спомена нищо за гарнитура от алуминй и подложка от неръждавеика, защото по стандарт наща гарнитура е 1.75мм.
ivkata написа: Колега,защо са ти тия подложки,гарнитурии тем подобни,турбо проект ли замисляш....обясни по подробно!?
Така едва ли някой може да ти даде съвет като не знае за какво става въпрос!
Значи добре си го замислилGlove написа:
Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта