Не го подценявайте
Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!?joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайте
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivkata написа:Колега,не е ли все тая ,дали ще отнемеш 2-3 десети от главата или от блока!?joro_g400 написа:Колеги кой пипне блока на мотора при зглобяване ще останови че бяга центровка или зьбетата се расминават и требе колелце да компенсира
Не го подценявайтеА и познавам човек със шлайфан блок,нищо не е пипал по ангренажа след това
ОК прав си
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,защо са ти тия подложки,гарнитуриGlove написа:Добре колеги до тук никой не спомена нищо за гарнитура от алуминй и подложка от неръждавеика, защото по стандарт наща гарнитура е 1.75мм.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
ivkata написа: Колега,защо са ти тия подложки,гарнитурии тем подобни,турбо проект ли замисляш....обясни по подробно!?
Така едва ли някой може да ти даде съвет като не знае за какво става въпрос!
Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Значи добре си го замислилGlove написа:
Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.
малиииииии ше падне едно преизчисляване и сравняване......
1. вземи един каталог и си търси бутала които да ти харесат
2. Какъв ти е хода на буталото?
3. Колко кубика ти е камерата в момента?
4. колко кубика е целия мотор след монтаж на другите бутала?
5. колко десети ти е недохода или прехода.....
следват само сметки и измервания....
Ако режеш главата или блока с над 1мм общо ще ти трябва раздвижно колело и преработена обтяжна ролка (може би)....зависи от ремъка дали ще ти дойде дълъг....
тръгваш по трънлива пътека и се приготви за изненади всякакви.
после гориво???? въздух???? детонации???
1000лв с нови бутала..... ето това е горе долу проекта ти и 1-2месеца без мотор (зависи от това дали имаш време и кой ти го прави)
1. вземи един каталог и си търси бутала които да ти харесат
2. Какъв ти е хода на буталото?
3. Колко кубика ти е камерата в момента?
4. колко кубика е целия мотор след монтаж на другите бутала?
5. колко десети ти е недохода или прехода.....
следват само сметки и измервания....
Ако режеш главата или блока с над 1мм общо ще ти трябва раздвижно колело и преработена обтяжна ролка (може би)....зависи от ремъка дали ще ти дойде дълъг....
тръгваш по трънлива пътека и се приготви за изненади всякакви.
после гориво???? въздух???? детонации???
1000лв с нови бутала..... ето това е горе долу проекта ти и 1-2месеца без мотор (зависи от това дали имаш време и кой ти го прави)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ЕЗ мотор
след малко изчисления се получава следното
кубатура - 1594,55
бутало - 81
ход на бутало - 77,4
степен на згъстяване - 9,0
горивна камера - 44,29
(+ гарнитурата която също се смята в обема на цилиндъра)
това успях да сметна.. другото ми е непонятно
за "после въздух и детонации" звъниш един телефон на Змей или манарата от форума.. за скромните 50-60лв ще ти направи едно уредче което ти взима сигнал от ланбдата и ти казва.. бедна съм богата съм
Глове... съботите и неделите съм свободен ако ти е нужна работна ръка .. звънкай аз бачкам за 2-3 бири на ден
пък и услуга имам да ти правя.. така че единия ден ще го карам на болну.. без бирите

след малко изчисления се получава следното
кубатура - 1594,55
бутало - 81
ход на бутало - 77,4
степен на згъстяване - 9,0
горивна камера - 44,29
(+ гарнитурата която също се смята в обема на цилиндъра)
това успях да сметна.. другото ми е непонятно
за "после въздух и детонации" звъниш един телефон на Змей или манарата от форума.. за скромните 50-60лв ще ти направи едно уредче което ти взима сигнал от ланбдата и ти казва.. бедна съм богата съм
Глове... съботите и неделите съм свободен ако ти е нужна работна ръка .. звънкай аз бачкам за 2-3 бири на ден
пък и услуга имам да ти правя.. така че единия ден ще го карам на болну.. без бирите
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Добре колеги разкажете като за новобренец как се променя степента на згъстяване от 9:1 на 10:1, нещо неможах да схван. Главата на мойта кошница и на 1.8 ABS са еднакви, но EZ е със 9:1 а ABS е 10:1 от къде идва разликата, а аз съм си намерил блок с бутала, колянов вал и т.н. без глава от Scirocco JH а той е с 8,5:1. А сега де? 

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Абе човек във форума имаше някой ,който беше направил тая трансформация 1.6-1.8,ако се не лъжа от Пазарджик беше.
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш
Ето я темата http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... E%E5%EA%F2
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш
Ето я темата http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... E%E5%EA%F2Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта
Има ги буталата от EV в наличност така че ще се разглобява повече няма начин.