Вчера купих нов акумулатор и нещатата си дойдоха на мястото.Откакто го сложих няма проблеми.
Откакто имам колата съм имал проблем със зареждането, но не знам и аз как съм пропуснал да го открия.При замерването на зареждането на акумулатора ( за да се завери гаранцията му ) проблема излезе на яве.13.6 волта без да са пуснати фаровете и 13.5 с пуснати фарове.След смяната на реле-регулатора - > 14.25 без фарове, 14.1 с фарове.Стартера ми върти осезаемо по - бързо при палене.До сега съм го смятал за нормално, но сега с новия акумулатор се усети разликата.Сигурно стария акумулатор заради това е заминал, но не съм сигурен на 100% (колата я карам от почти 3 години, кога е купен и аз не знам ).
Единствената излишна част, която смених беше клемореда.Капачка, палец и свещи - беше си им дошло времето ( така или иначе бях запланувал да ги сменя).
Благодаря на всички, които се отзоваха и ми помогнаха да реша проблема
