Проблем с паленето - Решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 юли 2007 22:22


pas1.8mi написа:Бобчо,някъде четох,че ако напрежението падне под 7 волта,шалтера на стартера няма да задейства и стартера няма да върти!Вярно ли ти мери волтметъра?



Стартера си върти, но на буксите на датчика на Хол и на комутатора напрежението пада точно, когато сартера върти ( дърпа най-много ток ).Мултицета не е нищо особено, но не вярвам да дава чак такава грешка, а и когато съм само на контакт си показва 12 волта.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 09 юли 2007 8:09


А какъв е падът на напрежение върху акумулатора при въртене на стартер?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 09 юли 2007 10:30


Ако е под 10,5V няма да запали :!: :!: Моя голф беше така оказа се че има прекъснала клетка на аку-то, без да върти стартера 12,5 в момента на старт 10 и не пали на тикване от раз. Просто комутатора ти дава много хилава искра която не може да възпламени.Транзистора (колйто е в комутатора) сработва над 10,5V пробвай със друг акумулатор да видиш има ли разлика ако пак неще комутатор.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Пон 09 юли 2007 14:12


При мен проблема с напреженията беше същия и се оказа лоша връзка. От акумулатора тръгва един червен кабел (около 6 кв.мм) който се свързва от зад на таблото с предпазителите с кабелна обувка и именно там беше лошата връзка! може да провериш и това.
Поздрави и успех!!!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 09 юли 2007 21:09


Проверих червения кабел от + клемата на акумулатора - почистена.Клема на отопление на колекторите - откачена и почистена.Буксата към ECU - всички пинове са перфектни, слагах я и я махах няколко пъти.

Колегата pas1.8mi даде добра идея да измеря напрежението в момента на палене.
Давам на контакт и от 12.5 V пада на 11.5 при заработване на помпата.Когато завърти стартера напрежението пада на 6 волта ( на клемите на акумулатора.

..... утре ще се купува нов акумулатор :|

Благодаря на всички помогнали ми да открия проблема.Ще пиша какво е станало в крайна сметка.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 юли 2007 21:40


bobcho написа:.Когато завърти стартера напрежението пада на 6 волта ( на клемите на акумулатора.
:shock :shock :shock Че как върти стартера??! :shock


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 09 юли 2007 22:00


Не знам и аз как върти :roll: , но на уреда толкова ми показа.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 10 юли 2007 6:46


Прегледаи стартера да не върти тежко, и да "хапи" много ток,или пробваи в наклон или на дърпане как ще запали и чак тогава акумолатор!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 11 юли 2007 21:19


Вчера купих нов акумулатор и нещатата си дойдоха на мястото.Откакто го сложих няма проблеми. :D

Откакто имам колата съм имал проблем със зареждането, но не знам и аз как съм пропуснал да го открия.При замерването на зареждането на акумулатора ( за да се завери гаранцията му ) проблема излезе на яве.13.6 волта без да са пуснати фаровете и 13.5 с пуснати фарове.След смяната на реле-регулатора - > 14.25 без фарове, 14.1 с фарове.Стартера ми върти осезаемо по - бързо при палене.До сега съм го смятал за нормално, но сега с новия акумулатор се усети разликата.Сигурно стария акумулатор заради това е заминал, но не съм сигурен на 100% (колата я карам от почти 3 години, кога е купен и аз не знам ).

Единствената излишна част, която смених беше клемореда.Капачка, палец и свещи - беше си им дошло времето ( така или иначе бях запланувал да ги сменя).

Благодаря на всички, които се отзоваха и ми помогнаха да реша проблема :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 11 юли 2007 22:16


:yeaha: :yeaha: :ihaaaaa
Искренно се радвам, че дзверо пак е във форма!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 12 юли 2007 6:20


Ами така е понякога - Ти де го чукаш , то де се пука :wink:
Браво колега, на добър път :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 юли 2007 7:31


извод Винаги почвай да търсиш причината от най-елементарното нещо!!!!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 12 юли 2007 17:04


Много безаварийни Бобчо! :wink:


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с паленето - Решен

Мнениеот chefo_ » Съб 28 апр 2012 12:35


АЗ СЪЩО ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ КОЛЕГИ! ЗНАМ ЧЕ ТЕМАТА Е МАЛКО СТАРАТ АМА ДА И ИЗБУТАМЕ ПРАХТА, С НОВ АКУМУЛАТОР СЪМ ЗА ПОЧТИ 3ОО ЛЕВА И ОТ КАК СЪМ С НЕГО МИ ПРАВИ ТАКА РЕЛЕТО НОВА ИНАСТАЛАЦИЯ И ПОНЕ 3 ТАКИВА РЕЛЕТА ЗА ПОМПАТА КОИТО ДА ГЛЕДАМ ИНТЕРЕСНО Е ЧЕ КОГАТО СЪКА РЕЛЕТО СЪКАИ БУБИНАТА, АМА ИМАМ 2 БУБИНИ И ДВЕТЕ СИ РАБОТЯТ И С ДВЕТЕ КОЛАТА ВЪРВИ И С ДВЕТЕ ЦЪКА!
ЦКА ЛИ РЕЛЕТО НЯМА ТОК НЯМА И БЕНЗ КОЛАТА Е НОРМАЛНО ДА НЕ ПАЛИ!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта