Повече въздух,а още гориво как?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Повече въздух,а още гориво как?

Мнениеот Жоро » Нед 08 юли 2007 13:53


Правя си разни експерименти тия дни с АБД-то.Пуснах му повече въздух,но компът не ми пуска повече бензин,на газ развих тройника,нагласих сместа и ефект има,а на бенз не става.Компютърът на тоя мотор получава ли въобще отнякъде информация за входящия въздух - дебит,температура...или само от ламбдата за изгорелите газове?




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 08 юли 2007 18:00


смесообразуването ти идва основно от ламбда сондата а и ...... помисли за регулатор на налягането...... :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 08 юли 2007 20:11


ако пуснеш повече въздух в разумни граници еку-то няма да има проблем с адаптацията


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 08 юли 2007 21:05


Bobby_ написа:смесообразуването ти идва основно от ламбда сондата а и ...... помисли за регулатор на налягането...... :wink:



ламбдата не е ли само за празния ход?
а моното по начало май си е с мап сензор ;)

а ти как си пуснал повече ввъздух? :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 08 юли 2007 21:40


ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено .... смесообразуването се определя по нея ..отделно следи и колко е отворен дросела и оборотите на мотора ....по това разбира горе долу какво гориво да пусне ..после донагласява по информацията от ламбдата... мап сензор няма ...просто има "таблица" в еку при дросел отворен на X градуса и обороти Y колко въздух горе долу влиза


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 09 юли 2007 20:58


Tyan написа:ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено .... смесообразуването се определя по нея ..отделно следи и колко е отворен дросела и оборотите на мотора ....по това разбира горе долу какво гориво да пусне ..после донагласява по информацията от ламбдата... мап сензор няма ...просто има "таблица" в еку при дросел отворен на X градуса и обороти Y колко въздух горе долу влиза


ЕВАЛА!!!! :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 09 юли 2007 22:21


Tyan написа:ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по в... дросел отворен на X градуса и обороти Y колко въздух горе долу влиза



мда - моя грешка :oops:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 10 юли 2007 9:24


много гот..
ами има ли възможност да се прилемезят дюза с малко по-голям дебит...
демек ако увеличиш перманентно въздуха.. компира ще продължи да отваря дюзата за определен период от време.. ама тя ще пуска повечко горивце...

ама заводските таблици тогаз отиват малко укурец...


Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Вто 10 юли 2007 10:35


wili98 написа:много гот..
ами има ли възможност да се прилемезят дюза с малко по-голям дебит...
демек ако увеличиш перманентно въздуха.. компира ще продължи да отваря дюзата за определен период от време.. ама тя ще пуска повечко горивце...

ама заводските таблици тогаз отиват малко укурец...

Може и с по-голямо налягане на бензина да го постигнеш, не е нужно друга дюза. Защото дюзата е с дебит при налягане. Някъде имаше калкулатор за това как промяната на налягането променя flow-a. Той не е ххх сс, а е ххх сс при х.х бара (примерно). И как точно можеш да "увеличиш въздуха", на мен освен с принудително пълнене друго не ми хрумва? Това ще да е някакво приспособление на ФауВе...

А заводските таблици не отиват у курец, щото имаш Ламбда корекция.

Tyan написа:ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено ....

Тяснобандовата ламбда (narrow-band) дава индикация за сместа чрез изгорелите газове, посредством съдържанието им, изпраща определен волтаж - един за бедно, един за богато. Специално при Опел, не знам как е при ФауВе, Ламбда корекция не се прави и над 4000 оборота.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 10 юли 2007 10:56


като се пипне дросела и се преправи входящия въздушен тракт леко стават чудеса .... и няма връзка с преди просто


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 юли 2007 10:58


Абе Страхилчо ти като падуан на Васето много си се отворил бре (на тема ДВГ):arrow::lol:
Е и добрия стар спортен филтър вкарва повече въздух.


Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Вто 10 юли 2007 11:01


Tyan написа:...като се пипне дросела и се преправи входящия въздушен тракт леко...

Какво му пипаш на дросела? Позицията?
За входящия въздух съм съгласен, но не мога да се съглася че това е "увеличение" - то по-скоро е създаване на възможност за по-безпрепядствено постъпване на въздух.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 10 юли 2007 11:03


i call him "My Master" :D скоро иде дино .....само да намеря мек алуминии на лист 40х40 и да цъкна едни неща, а с тебе трябва да говоря за едно нещо :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта