Повече въздух,а още гориво как?
Повече въздух,а още гориво как?
Правя си разни експерименти тия дни с АБД-то.Пуснах му повече въздух,но компът не ми пуска повече бензин,на газ развих тройника,нагласих сместа и ефект има,а на бенз не става.Компютърът на тоя мотор получава ли въобще отнякъде информация за входящия въздух - дебит,температура...или само от ламбдата за изгорелите газове?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено .... смесообразуването се определя по нея ..отделно следи и колко е отворен дросела и оборотите на мотора ....по това разбира горе долу какво гориво да пусне ..после донагласява по информацията от ламбдата... мап сензор няма ...просто има "таблица" в еку при дросел отворен на X градуса и обороти Y колко въздух горе долу влиза
Tyan написа:ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено .... смесообразуването се определя по нея ..отделно следи и колко е отворен дросела и оборотите на мотора ....по това разбира горе долу какво гориво да пусне ..после донагласява по информацията от ламбдата... мап сензор няма ...просто има "таблица" в еку при дросел отворен на X градуса и обороти Y колко въздух горе долу влиза
ЕВАЛА!!!!



- Бай ти Митьо
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:много гот..
ами има ли възможност да се прилемезят дюза с малко по-голям дебит...
демек ако увеличиш перманентно въздуха.. компира ще продължи да отваря дюзата за определен период от време.. ама тя ще пуска повечко горивце...
ама заводските таблици тогаз отиват малко укурец...
Може и с по-голямо налягане на бензина да го постигнеш, не е нужно друга дюза. Защото дюзата е с дебит при налягане. Някъде имаше калкулатор за това как промяната на налягането променя flow-a. Той не е ххх сс, а е ххх сс при х.х бара (примерно). И как точно можеш да "увеличиш въздуха", на мен освен с принудително пълнене друго не ми хрумва? Това ще да е някакво приспособление на ФауВе...
А заводските таблици не отиват у курец, щото имаш Ламбда корекция.
Tyan написа:ламбдата дава фиитбек и се взимат показанията и от значение по всяко време освен като е студено ....
Тяснобандовата ламбда (narrow-band) дава индикация за сместа чрез изгорелите газове, посредством съдържанието им, изпраща определен волтаж - един за бедно, един за богато. Специално при Опел, не знам как е при ФауВе, Ламбда корекция не се прави и над 4000 оборота.
- Бай ти Митьо
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта