HELP!!! Шум при десен завой - Проблема решен.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 10 юли 2007 13:38


nanek написа:
kam_tod написа:Като нямаш пари за какво пищиш?
Нито можеж да прегледаш лагери, нито да смениш, нито нищо, какво искаш, да напишем нещо и колата да се оправи? Няма да стане.

Пък и проблема никак не е ясен, поне не можеш да го опишеш като хората, ту го има, ту го няма, отхвърляш всяко мнение, или казваш че нямаш пари. Как очкваш да ти помогнем, ти кажи!

Поздрави.
Проблема съм го описал даже мн добре, тва че ти немоеш да го асимилираш тва е друг твой си проблем. Ако моеш с нещо да помогнеш, ще съм ти благодарен, ако смяташ да ме критикуваш може да си го спестиш. Просто не кликвай в/у тая тема...

Слушай сега любезни ми съгражданино!Първо се успокой и не обръщай внимание на закачките.Форум е какво да правиш!Ясно е ,че понякога трудно се определя откъде е шумът ако си вътре в купето.
Второ....опитай да стоиш отвън и някой да кара колата край теб .....иди на паркинга до хотел ДАЛАС( преди Горчивата чешма) той е удобен за това.....тогава може да чуеш точно откъде идва шумът....и запомни от мен ....никога не бързай с каквато и да е интервенция,ако не си поставил диагнозата!!!!Иначе наистина ще останеш без пари....




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 10 юли 2007 14:11


Добре де, нидей рива. :D
С какви гуми си?
Аз бимата веднъж я предобрих с едни 15/225/55 и при завой също чувах едно триене и ръмжене. Оказа се, че при завой гумите опират в макферсона. Ама при бимата е малко по-различно, тя 'чупи' колеото при завой, т.е. накланя го от вертикалната му равнина, докато при голфа не съм забелязал такова нещо. Все пак прегледай макферсона, ако е трило колело, там ще е лъскаво до ламарината.
Ако и гумите ти да не са много широки, ако си сложил джанти с голям офсет и в комбинация с по-широчки тукмаци, веднага ще се получи ефекта, описан по-горе, особено при дълъг завой, когато купето е подложена на значителна центробежна сила в другата посока.
Другото е да си погледнеш тампоните на макферсоните, ако са заминали и в комбинация с някой от горните фактори, също може успешно да постигнеш подобен ефект.

Поздрави.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 10 юли 2007 14:20


nanek написа:Човече и аз мислех че е от сателитите и планетите... само тяхната ос беше износена... смених я и нея. Гумите предните също ги смених и пак същото...пак се чува жестоко рамжене.А при висока скорост при скускане на десен завои шума подмята. Даже се двоумя дали е някво триене на 2 метала?! незнам вече... но сякаш не е... вече просто недоумявам :?: :(

А, това не го бях видял!
Я кажи кой бърника по диференциала и после кой го събра обратно?
Ако не си ти, сега бегом при него, да го разглобите и да ти купи тия части дето им е олетела циментацията (те се виждат ясно), а след това ще идеш при някой грамотен, дето може да събере диференциал да ти ги смени и шума ще изчезне!

Това да сглобиш диференциал не означава само да отвиваш и да завиваш гайки и болтове. Спазването на необходимите луфтове и допуски си е цяла наука и не става гаражни герои да събират диференциал!

Поздрави.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 10 юли 2007 17:39


kam_tod написа:
nanek написа:Човече и аз мислех че е от сателитите и планетите... само тяхната ос беше износена... смених я и нея. Гумите предните също ги смених и пак същото...пак се чува жестоко рамжене.А при висока скорост при скускане на десен завои шума подмята. Даже се двоумя дали е някво триене на 2 метала?! незнам вече... но сякаш не е... вече просто недоумявам :?: :(

А, това не го бях видял!
Я кажи кой бърника по диференциала и после кой го събра обратно?
Ако не си ти, сега бегом при него, да го разглобите и да ти купи тия части дето им е олетела циментацията (те се виждат ясно), а след това ще идеш при някой грамотен, дето може да събере диференциал да ти ги смени и шума ще изчезне!

Това да сглобиш диференциал не означава само да отвиваш и да завиваш гайки и болтове. Спазването на необходимите луфтове и допуски си е цяла наука и не става гаражни герои да събират диференциал!

Поздрави.

Безпорно ако е заминала цементацията на зъбите е възможен шум,но шума най вече идва когато са износени зъбите и коефициентът на препокриване,демек контактът е малък.Хубава е оста която са ти сменили да е оригинална/нова/ или от автоморга, но ако е правена то тя трябва да се изработи от цементуема стомана примерно 18ХГТ, ХН3А
да мине цементация и да се закали около 50-55 HRC, след което има шлайф.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 10 юли 2007 17:58


Много точно казано. Само да допълня, че като някой Айнщайн не е спазил необходимите луфтове при събирането на дифа, няма значение дали всичко е купувано от Унитрейд или го е правил начинаещ шлосер. Заминали са всички здрави и болни части само за няколко километра.
Както се казва 'потекло е вода и е изгорило иначе здравия двигател'.

Поздрави.


Маринов9333
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

опа бе банда

Мнениеот Маринов9333 » Вто 10 юли 2007 21:41


ся тва виене си го има на някои коли дори постояно.давам пример че при малко усикване лява полуоска защото тя е по далга при натиск на купето опира в носача.или вие диференциала.100% започне ли да вие постояно след като си сменил лагери е тои гаранция.и гледаите по кви майстори ходите


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Сря 11 юли 2007 19:45


kam_tod написа:Много точно казано. Само да допълня, че като някой Айнщайн не е спазил необходимите луфтове при събирането на дифа, няма значение дали всичко е купувано от Унитрейд или го е правил начинаещ шлосер. Заминали са всички здрави и болни части само за няколко километра.
Както се казва 'потекло е вода и е изгорило иначе здравия двигател'.

Поздрави.
Баща ми и аз го разглобявахме... както диференциала.. така и целия двигател... той е механик бачкал е в рали златни пясаци като такъф на някои екипажи.. и т.н. (но не е безгрешен ест. :D :D :D ) а виенето така нареченото рамжене се чуваше преди това... преди да почнем ремонта да двигатела


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Сря 11 юли 2007 19:49


та... правим струваме и пак тоа ш**** шум... не изчезва и не изчезва :dontknow: :hmmmm :gruebel


Маринов9333
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

:)

Мнениеот Маринов9333 » Чет 12 юли 2007 14:40


ся брат виш да не би това виене да е от гумите.защото и моя виеше като бях със зимните гуми.ако не е лагера на полуоската да не се е укарал гледаи добре скоросната кутия или коляновия вал. а и погледни и задните лагери как са защото шума може и от там да е!!!


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Re: :)

Мнениеот naneK » Чет 12 юли 2007 19:36


Маринов9333 написа:ся брат виш да не би това виене да е от гумите.защото и моя виеше като бях със зимните гуми.ако не е лагера на полуоската да не се е укарал гледаи добре скоросната кутия или коляновия вал. а и погледни и задните лагери как са защото шума може и от там да е!!!
Еми аз писах че гумите ги смених, поуските им свалях лагерите... и на 2те... разглобихме ги (голям зор докато ги преберем сачмите) изглеждаха добре... даже мн добре. Ск. кутия диференциал просто мисля че няма как да е... щото апсолютно всички лагери сме ги сменили там... и запчатки сменях... на 1ва скорост... за коляновия вал.. там... не ми се вярва... сякаш няма логика, но тея задни лагери... те са ми "Х"... несум ги гледал.. но като се заслушам от пред идва шума... но може да се лъжа...


Маринов9333
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

:0

Мнениеот Маринов9333 » Чет 12 юли 2007 21:41


еми то от преде се чува обаче много пати се заблождават хората!!!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 12 юли 2007 22:02


Колега щом си в безизходица вземи разкачи полуоските и с друга кола издърпай твоята на някой баир и я пусни и слушай....така ще можеш да локализираш проблема...купе....диферинциал...за друга глупост не се сещам....... :cry:


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Чет 12 юли 2007 22:22


Ronin написа:Колега щом си в безизходица вземи разкачи полуоските и с друга кола издърпай твоята на някой баир и я пусни и слушай....така ще можеш да локализираш проблема...купе....диферинциал...за друга глупост не се сещам....... :cry:


Ммм т'ва е много хитро :да:


Потребителски аватар
skat3r
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

:)

Мнениеот skat3r » Чет 12 юли 2007 23:18


Бе колеги и аз имам подобен проблем, но на мен ми се струва че е от триене на 2 метала. При десен завой, а някога и напред... чувам го при ~100км/ч имам чуството че е от ламарините(престилки ли как се наричат) на дисковете.. мисля че от силната струя се подвиват леко и опират в диска и като врътна на другата(на ляво) страна волана и се оправя... Дали няма да е там моя проблем... или някви ламарани други пр. около трабите към гърнето, щото до вчера като удари баса и издрънчава на ламарина, разбрах че е от ламарината около тръбата към гърнето, ама това при по-висока скорост незнам, помагайте..


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пет 13 юли 2007 8:56


нещата може да са много.личен опит.мене ми тропа хидравличната рейка на десен завой,без да пипа маслото или да има някакав луфт на волата,и не постоянно.пропаше ми цялата ходова част-ЦЯЛАТА.маиката миу е в сменяването


но тъй като си прегледал всично виж какво ще те посъветвам:на задното гърне има маншон(или незнам как да му кажа)което го държи прибрано към купето.при мен се беше скъсал и гърнето леко висеше.от това висене на разни завой,бабунки и при по резко потегляне гърнето се търкаше в азни други железа и се получаваха много неприятни звуци.колкото и тъпо да ти звучи погледни и за такива неща



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 76 госта