1.9 TDI прекъсва :(
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега качи колата на ВАГ-Ком и го пусни да направи диаграма на работата на турбото и иди на хубав прав път да направиш свестен запис за да видиш/или пусни направо тука да гледаме/ дали надува прекалено-много или прекалено малко турбината/ще се види ако сработва защитата или неправилно бачка Н75/.Ако с нея всичко ОК начи колата пуска повече гориво и от тука трябва да търсиш проблема като почнеш с връщане на оригиналния чип ,евентуално проба с дюзите ,или най-накрая проверка на стенд на самата помпа.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;
. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско. ; с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kombito-tdi написа:колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско; с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно като сменя колата
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Passat_bs написа:Вчера я качвахме на ВАГ-Ком и всичко беше наред- турбото прави 1.1 бара, дебитомера си показва 850, Н75 клапана беше наред (не показа като грешка, че Н75 не бачка). Възможно ли е да имам недостиг на гориво?
1.1 показва при какви условия.По интересно е дали си държи сатбилно диаграмата/искай да ти запишат 10ина минутен ЛОГ/-щото тя пиковата стойност показва ,че механично турбината е наред ,ама дали се управлява дубре е друго нещо.Отделно Н75 трябва да е съвсем умрял да даде грешка.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно като сменя колатаkombito-tdi написа:kombito-tdi написа:колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Passat_bs написа:Току-що говорих с момчето, което ми слага чипа. Каза ми, че вероятно имам някакъв механичен проблем, защото по електрониката всичко си беше ОК. Не отчете никакви грешки вчера като я тествахме.
Пак ти казвам за такива прекъсвания/на определино място и лек/ няма да ти отчете грешка.Механичен проблем при прекъсване може да има от механиката на помпата ама шанса е много малко вероятен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Passat_bs написа:Възможно ли е от някъде да смуче въздух (по маркучите за горивото от филтъра към помпата видях мехурчета с въздух) и от там да не и стига горивото. Н75 сега отидох да го погледна, на контакт като дам си трака доволно, вадих му маркучите продухвах ги, но всичко си беше наред.
Възможно е ,но при тебе има обратния проблем имаш повече гориво и по-малко въздух/ако е вярно това за пушенето и мирзма на нейзгоряло гориво/.Когато имаш недостиг на гориво и заради него колата не върви отзад си излиза чиситчък въздух

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Мерси, колега. Другото, което днеска пробвах е, че колата не прекъсва, ако плавно си вдига обороти. Обикновено при рязко настъпване забива на 3500, то при плавно натискане на педала на газта достига без проблем 4500 оборота. По какъв начин мога да разбера на 100% дали Н75 клапана работи?Rabbit_TDI написа:Passat_bs написа:Възможно ли е от някъде да смуче въздух (по маркучите за горивото от филтъра към помпата видях мехурчета с въздух) и от там да не и стига горивото. Н75 сега отидох да го погледна, на контакт като дам си трака доволно, вадих му маркучите продухвах ги, но всичко си беше наред.
Възможно е ,но при тебе има обратния проблем имаш повече гориво и по-малко въздух/ако е вярно това за пушенето и мирзма на нейзгоряло гориво/.Когато имаш недостиг на гориво и заради него колата не върви отзад си излиза чиситчък въздухИначе за Н75 пак ти казвам ,че не става така лесно да се провери бачка или не и за да не бъда голословен ще ти кажа това което се е случило на колегат klenbuterol и май на Nadya.Колата си върви доволно ,но при високи обороти прави некви подли прекъсвания -проверил сичко ,турбо и т.н. и хвърлил око на помпата ,но нищо.Направил обаче запис на ВАГ-Ком и видял че Н75 прави колебания/при определени обороти/ ,който като лавина завличат и дебитомера щото двете неща са вързани и колата прекъсва.Сменил Н75 с нов за проба и колата се оправила.Не твърдя че това е проблема ,но Н75 е елементарното от което може да почнеш като вземеш работещ на заем от някой/смяната става за половин минута/ и най-добре да направиш въпросния запис на който се вижда как е турбината в целия работен диапазон.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 63 госта