1.9 TDI прекъсва :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 11 юли 2007 9:56


Колега качи колата на ВАГ-Ком и го пусни да направи диаграма на работата на турбото и иди на хубав прав път да направиш свестен запис за да видиш/или пусни направо тука да гледаме/ дали надува прекалено-много или прекалено малко турбината/ще се види ако сработва защитата или неправилно бачка Н75/.Ако с нея всичко ОК начи колата пуска повече гориво и от тука трябва да търсиш проблема като почнеш с връщане на оригиналния чип ,евентуално проба с дюзите ,или най-накрая проверка на стенд на самата помпа.




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 11 юли 2007 14:02


Вчера я качвахме на ВАГ-Ком и всичко беше наред- турбото прави 1.1 бара, дебитомера си показва 850, Н75 клапана беше наред (не показа като грешка, че Н75 не бачка). Възможно ли е да имам недостиг на гориво? :roll:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 11 юли 2007 14:04


колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;
. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско. ; с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 11 юли 2007 14:08


kombito-tdi написа:колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;
. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско
; с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно като сменя колата


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 11 юли 2007 14:12


Току-що говорих с момчето, което ми слага чипа. Каза ми, че вероятно имам някакъв механичен проблем, защото по електрониката всичко си беше ОК. Не отчете никакви грешки вчера като я тествахме. :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 11 юли 2007 14:12


Passat_bs написа:Вчера я качвахме на ВАГ-Ком и всичко беше наред- турбото прави 1.1 бара, дебитомера си показва 850, Н75 клапана беше наред (не показа като грешка, че Н75 не бачка). Възможно ли е да имам недостиг на гориво? :roll:

1.1 показва при какви условия.По интересно е дали си държи сатбилно диаграмата/искай да ти запишат 10ина минутен ЛОГ/-щото тя пиковата стойност показва ,че механично турбината е наред ,ама дали се управлява дубре е друго нещо.Отделно Н75 трябва да е съвсем умрял да даде грешка.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 11 юли 2007 14:13


kombito-tdi написа:
kombito-tdi написа:колата забива от грешни показания на наи-различни датчици .пускаи реалните параметри (в движение )и да мислим.като прави тунинг монтира ли си манометьр да следиш турбото .аз имам сьс стоиката за захващане на гредата излиза кьм 50 лв. за дистанционното решаване на такьв проблем е необходимо много инфо от твоя страна и да не изпускаш ДРЕБНИТЕ ПОДРОБНОСТИ като ;
. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско
с новия чип пита ли каква трябва да бьде центровката .забиването е дребна работа но изисква определени познания. Brezel е готин скоро и аз ще чипосвам можеби след морето септември наи-вероятно като сменя колата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 11 юли 2007 14:14


Passat_bs написа:Току-що говорих с момчето, което ми слага чипа. Каза ми, че вероятно имам някакъв механичен проблем, защото по електрониката всичко си беше ОК. Не отчете никакви грешки вчера като я тествахме. :shock

Пак ти казвам за такива прекъсвания/на определино място и лек/ няма да ти отчете грешка.Механичен проблем при прекъсване може да има от механиката на помпата ама шанса е много малко вероятен.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 11 юли 2007 14:51


Възможно ли е от някъде да смуче въздух (по маркучите за горивото от филтъра към помпата видях мехурчета с въздух) и от там да не и стига горивото. Н75 сега отидох да го погледна, на контакт като дам си трака доволно, вадих му маркучите продухвах ги, но всичко си беше наред. :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 11 юли 2007 15:15


Passat_bs написа:Възможно ли е от някъде да смуче въздух (по маркучите за горивото от филтъра към помпата видях мехурчета с въздух) и от там да не и стига горивото. Н75 сега отидох да го погледна, на контакт като дам си трака доволно, вадих му маркучите продухвах ги, но всичко си беше наред. :roll:

Възможно е ,но при тебе има обратния проблем имаш повече гориво и по-малко въздух/ако е вярно това за пушенето и мирзма на нейзгоряло гориво/.Когато имаш недостиг на гориво и заради него колата не върви отзад си излиза чиситчък въздух :wink: Иначе за Н75 пак ти казвам ,че не става така лесно да се провери бачка или не и за да не бъда голословен ще ти кажа това което се е случило на колегат klenbuterol и май на Nadya.Колата си върви доволно ,но при високи обороти прави некви подли прекъсвания -проверил сичко ,турбо и т.н. и хвърлил око на помпата ,но нищо.Направил обаче запис на ВАГ-Ком и видял че Н75 прави колебания/при определени обороти/ ,който като лавина завличат и дебитомера щото двете неща са вързани и колата прекъсва.Сменил Н75 с нов за проба и колата се оправила.Не твърдя че това е проблема ,но Н75 е елементарното от което може да почнеш като вземеш работещ на заем от някой/смяната става за половин минута/ и най-добре да направиш въпросния запис на който се вижда как е турбината в целия работен диапазон.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 12 юли 2007 1:50


Rabbit_TDI написа:
Passat_bs написа:Възможно ли е от някъде да смуче въздух (по маркучите за горивото от филтъра към помпата видях мехурчета с въздух) и от там да не и стига горивото. Н75 сега отидох да го погледна, на контакт като дам си трака доволно, вадих му маркучите продухвах ги, но всичко си беше наред. :roll:

Възможно е ,но при тебе има обратния проблем имаш повече гориво и по-малко въздух/ако е вярно това за пушенето и мирзма на нейзгоряло гориво/.Когато имаш недостиг на гориво и заради него колата не върви отзад си излиза чиситчък въздух :wink: Иначе за Н75 пак ти казвам ,че не става така лесно да се провери бачка или не и за да не бъда голословен ще ти кажа това което се е случило на колегат klenbuterol и май на Nadya.Колата си върви доволно ,но при високи обороти прави некви подли прекъсвания -проверил сичко ,турбо и т.н. и хвърлил око на помпата ,но нищо.Направил обаче запис на ВАГ-Ком и видял че Н75 прави колебания/при определени обороти/ ,който като лавина завличат и дебитомера щото двете неща са вързани и колата прекъсва.Сменил Н75 с нов за проба и колата се оправила.Не твърдя че това е проблема ,но Н75 е елементарното от което може да почнеш като вземеш работещ на заем от някой/смяната става за половин минута/ и най-добре да направиш въпросния запис на който се вижда как е турбината в целия работен диапазон.
Мерси, колега. Другото, което днеска пробвах е, че колата не прекъсва, ако плавно си вдига обороти. Обикновено при рязко настъпване забива на 3500, то при плавно натискане на педала на газта достига без проблем 4500 оборота. По какъв начин мога да разбера на 100% дали Н75 клапана работи?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 12 юли 2007 18:27


Днеска пробвах нов Н75 и няма никаква разлика. :cry: Продължава да прекъсва.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 12 юли 2007 22:47


намери ефтина квартира и да доида да го направя че като гледам губиш посоката


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 12 юли 2007 23:42


kombito-tdi написа:намери ефтина квартира и да доида да го направя че като гледам губиш посоката
На море ли ще идваш? :D Ако идваш в Бургас, все ще ти намеря нещо.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 13 юли 2007 12:29


Вчера след дълъг разговор с колегава klenbutterol достигнахме до извода, че вероятно центровката на помпата не е както трябва. Защото с по-големите дюзи трябва да се промени центровката, а аз нищо не съм променял.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта