Здравейте, карам Голф 2, 1.8GT, многоточкова механична инжекция. Когато я запаля обикновено потраква малко, това са сигурно повдигачите, но защо като я изфорся започва да ми "подскача" оборотомера в диапазона 800-1500 rpm, примигва дори лампата, колата е готова да изгасне. Това продължава известно време, след което спира? Същото се наблюдава когато много я ръчкам до към 6000 rpm, тогава този проблем се повтаря за няколко секунди и после всичко затихва? Възможно ли е да не достига дебита на бензиновата помпа, или е от автоматичният смукач, как мислите?
Хайде момчета!
променливи обороти
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: променливи обороти
ехоооо има ли някой тук?
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Значи аз моя проблем го пооправих - не е 100% но пък го намалих със 80%
Приблизително разбира се. Буталцето на авто. смукача се опира в едно винтче. Та аз малко го регулирах и така все едно съм му дал ръчен смукач... 1100 оборота, като се позастоя 5-6 секунди падат на 1000-950.
Проблема със сигурност не се оправя по този начин - но пък мен този ме устройва 99%. Разбира се искам да са ми 900 оборота ама като го направя на 900 и когато си иска падат до 350 и хоп-хоп загасне колата. Стартера ми 3 ремонта съм му правил - уж трябва доста да държи ама не е перфектен и не искам да го скапвам долълнително - да не говорим за износване на двигателя.

Проблема със сигурност не се оправя по този начин - но пък мен този ме устройва 99%. Разбира се искам да са ми 900 оборота ама като го направя на 900 и когато си иска падат до 350 и хоп-хоп загасне колата. Стартера ми 3 ремонта съм му правил - уж трябва доста да държи ама не е перфектен и не искам да го скапвам долълнително - да не говорим за износване на двигателя.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Казаха ми, че има вероятност да са дюзите на инжекцията. Нали се сещаш ако ги сменя как ще ме одрусат! Но може и да не е от това, знам ли...
Дори да са дюзите ще си я карам така, защото това не го прави толкова често, а когато загрее се оправя и си върви съвсем добре.
Ако бяха толкова скапани дюзите, разхода щеше да ми е доста сериозен, а за сега не се оплаквам от него.
Как мислиш?
Дори да са дюзите ще си я карам така, защото това не го прави толкова често, а когато загрее се оправя и си върви съвсем добре.
Ако бяха толкова скапани дюзите, разхода щеше да ми е доста сериозен, а за сега не се оплаквам от него.
Как мислиш?
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта