Въпрос за ремъка на алтернатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Въпрос за ремъка на алтернатора

Мнениеот slav » Съб 14 юли 2007 19:09


Ремъка на алтернатора ми е на малко над 20 хил. км и 2 години. Днес като се загледах и видях пукнатина напречно на ремъка на горната му част /гладката/ от единия до другия край. Това стана като пукнатината беше застанала точно върху шайбата на алтернатора. Нормално ли е това или да отивам да сменям веднага ремъка с нов че ме чакат няколко последователни по-дълги пътувания? В последствие запалих и изгасих двигателя и пак се загледах по добре и точно на мястото което ремъка минава през тази шайба отново видях пукнатини - макар и по малки. Ремъка е Дайко но защо си мисля че тези пукнатини трябваше да се появят доста по-късно. Между другото старият ми ремък с който беше внесена колата също беше Дайко и върху него личат доста повече годинки но въпреки това от външната страна няма нито една пукнатина, но беше напукан много откъм пистите.




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Съб 14 юли 2007 19:39


Ако не си сигурен, си купи един нов. Ако ти се наложи ще си го смениш ако стане належащо !!!
Не се сменя трудно !!! 8)


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 14 юли 2007 20:12


Yonata написа:Ако не си сигурен, си купи един нов. Ако ти се наложи ще си го смениш ако стане належащо !!!
Не се сменя трудно !!! 8)


Така е не се знае колко е качествен този ремак щом е тръгнал да се напуква на 20 000 км. по добре си вземи един за резервен и си го сложи в колата, аз така съм направил , а стария може да издържи и още 50 000км. нищо не се знае.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 14 юли 2007 22:48


SLAV , сменяй 20 000км са му достатъчно, не струва повече от 10-15лв ,но върти и водната помпа :!:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 15 юли 2007 7:00


emo-gar написа:SLAV , сменяй 20 000км са му достатъчно, не струва повече от 10-15лв ,но върти и водната помпа :!:

Така мисля да направя. Интересувах се - около 21-2 лв. ще е в А+ но ще взема Гейтс този път. А защо ми се струва че при мен водната помпа се върти от другия ремък - този който върти и хидравликата. Има ли значение че колата е с оригинален климатик.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Нед 15 юли 2007 8:36


На колегата didodi_ на Вентото точно този ремък се скапа за около 3 дни след смяната..... дали е бил дефектен или нещо е захапал не стана ясно, НО беше като с изрязани с нож писти.
Така че независимо колко си го карал - ако не изглежда добре - сменяй го, не е скъп.
Независимо дали си с климатик или без, 6-пистовият ремък върти всичко без хидравликата. Тя се върти от малък, къс 10-11мм трапецовиден ремък. :wink:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Нед 15 юли 2007 9:12


Vento написа:...
Независимо дали си с климатик или без, 6-пистовият ремък върти всичко без хидравликата. Тя се върти от малък, къс 10-11мм трапецовиден ремък. :wink:


Нека пък да не се съглася :) . Климатика и алтернатор - на широк ремък, водна помпа и хидравлика - на тесен. С оригинален климатик.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 15 юли 2007 9:37


brum написа:
Vento написа:...
Независимо дали си с климатик или без, 6-пистовият ремък върти всичко без хидравликата. Тя се върти от малък, къс 10-11мм трапецовиден ремък. :wink:


Нека пък да не се съглася :) . Климатика и алтернатор - на широк ремък, водна помпа и хидравлика - на тесен. С оригинален климатик.

И според мен е така. Гледах внимателно нещата и малкия ремък върти две неща едното е хидравликата а другото според мен е водната помпа /т.е. общо минава през три шайби/ :) Всъщност това сега не е толкова важно. Утре си вземам нов ремък и отивам да го сменят да не бера ядове някъде за 20 - 30 лв. :)


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Нед 15 юли 2007 15:16


brum написа:
Vento написа:...
Независимо дали си с климатик или без, 6-пистовият ремък върти всичко без хидравликата. Тя се върти от малък, къс 10-11мм трапецовиден ремък. :wink:


Нека пък да не се съглася :) . Климатика и алтернатор - на широк ремък, водна помпа и хидравлика - на тесен. С оригинален климатик.

Може и така да беше, аз нямам клима и рядко гледам тия с климатик :wink: Идеята беше друга, момчето я разбра. Да го смени!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 15 юли 2007 15:35


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 15 юли 2007 16:32


Моя ремък го смених и е на 2000 км,но не6то мнооо опънат ми се струва :roll:
Майстора вика,4е се опъвал автомати4но и бил на пружина,ама...не6то мнооо се товари двигателя на празни обороти....мнооо опъва тоя ремък.....дано се отпусне..Дайко е :lol:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 15 юли 2007 18:16


Даскала™ написа:Моя ремък го смених и е на 2000 км,но не6то мнооо опънат ми се струва :roll:
Майстора вика,4е се опъвал автомати4но и бил на пружина,ама...не6то мнооо се товари двигателя на празни обороти....мнооо опъва тоя ремък.....дано се отпусне..Дайко е :lol:

Не знам как е при 1.4 но при мен наистина го опъва пружина. Обтяжната ролка е на пружина и тя си го притиска с определена сила която и дава пружината т.е. не може да се регулира опъването, колкото натиска пружината толкова.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 15 юли 2007 18:30


slav написа: колкото натиска пружината толкова.

........и като е нов ремъка така опъва,4е разказва играта на оборотите :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 137 госта