Проблем с ел. стъкла на Golf 3
- overthetop
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с ел. стъкла на Golf 3
бе оня ден задното ми стъкло гледам се отворило до половината само
пипам го и се мести с ръце свободно нагоре и надолу....като натисна копчето се чува че механизма работи но стълото не може да се качи а само може да се смъква.... махнах тапицерията ...гледах там ама не мога да видя защо не баца...някаква идея защо не може да се вдига и как да го оправя....сега съм сложил една дъска във вратата да го подпира да не пада докато карам 
- jivotarae
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Жилото
Колега,най-вероятно ти се е скъсало жилото
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
"Търсене" - намира се горе в средата...
На жилото има закрепен неподвижно метален шестограм, чрез който шейната със стъклото се движи нагоре-надолу. Шестограма е разбил гнездото си в шейната и стъклото пропада, при натискане на бутона стъклото се движи надолу, но нагоре - не. При мен се оправи с малко тел, повечко разглобяване и магическите думички с "мамата" в края...
При мен беше задно ляво стъкло. Стана мн. здраво. Другите засега /чук- чук - чукам на дърво...
/ не са ми правили проблеми...
На жилото има закрепен неподвижно метален шестограм, чрез който шейната със стъклото се движи нагоре-надолу. Шестограма е разбил гнездото си в шейната и стъклото пропада, при натискане на бутона стъклото се движи надолу, но нагоре - не. При мен се оправи с малко тел, повечко разглобяване и магическите думички с "мамата" в края...
- overthetop
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко снимки и от мен
1.
2.
3.
4.
5.
Скапа се нещо и моята машинка и това е част от разглобяването на врата, може и да е полезно на някой. С широка плоска отверка , нежно се отскубват скобите, след това нежно се разлепа уплътнението, маха се бутона за заключване той е на резба, развиват се няколко болта и кората пада.
Проблемите тепърва предстоят.
нямам идея как се оправя механизма... хелп
1.
2.
3.
4.
5.
Скапа се нещо и моята машинка и това е част от разглобяването на врата, може и да е полезно на някой. С широка плоска отверка , нежно се отскубват скобите, след това нежно се разлепа уплътнението, маха се бутона за заключване той е на резба, развиват се няколко болта и кората пада.
Проблемите тепърва предстоят.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ехх не ми върви...
Още старите проблеми не съм оправил и идват нови и нови. Значи днес както съм си смъкнал стъклото до долу и тръгвам да го вдигам.... като стигна почти най-горе се чува едно прищракване и пристъргване и отказа да се затвори точно на 1 пръст от горния ръб. Върнах надолу, пак се чува слабо пристъргване. Натиснах бутона да го кача, стъклото тръгва нагоре отново с пристъргване и по едно време смени посоките и тръгна надолу. Освободих и натиснах пак бутона за нагоре и се качи отново до почти затворено състояние. Хванах го с ръце и го двигнах догоре колкото е възможно. Някой има ли идея от какво може да е станало така? Едва ли е жило, защото стъклото се движи и нагоре и надолу. Едва ли е от бутона, защото разпознава командите нагоре надолу. Мисля си че е нещо по водачите или по пластините, които определят крайно горно положение. Незнам доколко съм прав, но със сигурност ще се наложи да отварям кората:( Някави други предположения и евентуални възможно проблеми?
-
VladislavS
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Wish_Master написа:Ехх не ми върви...Още старите проблеми не съм оправил и идват нови и нови. Значи днес както съм си смъкнал стъклото до долу и тръгвам да го вдигам.... като стигна почти най-горе се чува едно прищракване и пристъргване и отказа да се затвори точно на 1 пръст от горния ръб. Върнах надолу, пак се чува слабо пристъргване. Натиснах бутона да го кача, стъклото тръгва нагоре отново с пристъргване и по едно време смени посоките и тръгна надолу. Освободих и натиснах пак бутона за нагоре и се качи отново до почти затворено състояние. Хванах го с ръце и го двигнах догоре колкото е възможно. Някой има ли идея от какво може да е станало така? Едва ли е жило, защото стъклото се движи и нагоре и надолу. Едва ли е от бутона, защото разпознава командите нагоре надолу. Мисля си че е нещо по водачите или по пластините, които определят крайно горно положение. Незнам доколко съм прав, но със сигурност ще се наложи да отварям кората:( Някави други предположения и евентуални възможно проблеми?
Пак се извинявам за СПАМ-а.
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
На жилото има един запресован шестограм който ляга във водача на стъклото. Може да му се е разбило леглото на шестограма във водача и тогава почва леко и незабележимо да изкривява джама и той да заклинва. Но щом има стържене може жилото да се е разбридало и в един момент то да зацикля. Иначе чисто информативно проверявах в Ауто Плюс за механизъм за преден джам (двувратка) и струваше около 70лв. без моторчето. Но както казаха по-нагоре колегите при разбито легло във водача на въпросния запресован шестограм лека е да се върже шестограма с тел към водача. Ако са прецакани жилата а механизма е здрав има магазини в които правят жила по поръчка и им запресоват всякакви накраници. Само че не се сещам къде имаше такъв магазин.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега VladislavS, за съжаление съм от Варна. Описаният от теб проблем е почти идентичен с моя, но най-логично ми се струва разбридването на жилото. Поне точно по такъв начин задира. Дали може да се намери само жило по моргите? Разбрах, че по принцип се дават цели механизмите комплект с жило и там каквото има. За съжаление утре пътувам и близките 10-ина дни няма да имам възможност да разбера какъв точно е проблема.
Благодаря ви много за отговорите.
Благодаря ви много за отговорите.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Хм. Преди малко пак пробвах да сваля и вдигна стъклото. Отново същата история като се опитва да се вдигне изведнъж спира и тругва надолу, все едно съм натиснал копчето за сваляне. Както и да е вдигнах го почти догоре и помогнах малко с ръце до почти пълното затваряне. Обаче като включих алармата стъклото се вдигна само догоре. Преди това пробвах с копчето и неискаше да се вдига повече, а и алармата ми няма опция за вдигане на стъклата. Сега е излишно да коментирам без да съм отворил и проверил какво има, но ми се струва, че проблема не е само механичен:(
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Wish_Master написа:...
Ако всичко е оки въпреки това го прави може да е и не добре центровано стъкло.
Доброто центроване на стъклото е гаранция за добра работа и без излишни натоварвания на машинката. Аз имам едно пукане но това се получава поради счупен накрайник на бронята на жилото.
аз съм ги правил и предните двете по два пъти. Последно един колега като се заигра и стопи двигателчето.
- bobo_drive
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз като гледам това за скъсаното жило на задна лява врата е доста популярен проблем. То и при мен сега съм го fix-нал с една дъска дето подпира джама. Ще помоля някой дето си е сменил жилото да опише по-детайлно как се прави, а и не бих отказал малко помощ относно това как да си затворя кората, така че да прилепне плътно към уплътнението под нея. Съжалявам, ако ви се струва тъп въпроса, ама аз си падам лаик по темата и не съм наясно с доста неща 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта
намираш къде продават стоанена проволка със съответня размер и реконстроираш.