Въздух в купето ...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 16 юли 2007 15:11


Едно голямо 10х на всички :да:




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 16 юли 2007 15:58


:lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
stanislav_s
Мнения: 579
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stanislav_s » Пон 16 юли 2007 16:52


Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
2. След като е херметически затворена, като паднеш в някоя река няма да потъне
и
3. Като натиснеш бутона за спиране на въздуха отвън, след известно време ти свършва кислорода и трябва да вземеш назаем един "акваланг" от scuba

:lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пон 16 юли 2007 19:51


stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
2. След като е херметически затворена, като паднеш в някоя река няма да потъне
и
3. Като натиснеш бутона за спиране на въздуха отвън, след известно време ти свършва кислорода и трябва да вземеш назаем един "акваланг" от scuba

:lol: :lol: :lol:


Браво, отличник :да:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 17 юли 2007 7:43


Имаше един стар виц:
Как се тества дали една кола е добре уплътнена?
Слагаш вътре една котка.
При японските коли- ако котката умре до час от задушаване значи е добре уплътнена.
При руските коли - ако котката не избяга до час значи е добре уплътнена. :D

При строителните машини примерно налягането в кабината принудително се държи по-високо чрез уплътняване за да не влиза прах в кабината по време на работа.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 18 юли 2007 8:11


stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха

:lol: :lol: :lol:

Може да Ви се струва смешно ама един приятел дойде с молба да се опитаме да регулираме вратата че голямо блъскане пада. След доста настройки и умуване забелязахме, че като свалим малко прозореца и е кат хладилник! Оказа се, че като са боядисвали колата, са му облепили клапите с тиксо и така са ги забравили :twisted:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 18 юли 2007 8:25


Dobromirski написа:
stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха

:lol: :lol: :lol:

Може да Ви се струва смешно ама един приятел дойде с молба да се опитаме да регулираме вратата че голямо блъскане пада. След доста настройки и умуване забелязахме, че като свалим малко прозореца и е кат хладилник! Оказа се, че като са боядисвали колата, са му облепили клапите с тиксо и така са ги забравили :twisted:


Това на Г3 ли е ?


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Сря 18 юли 2007 9:18


Доколкото знам Костенурките са херметик - ако са им затворени прозорците няма да потънат. Всички други коли плуват като ютия.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 18 юли 2007 11:57


Има отвори скрити под бронята и са с гумени мембрани


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 18 юли 2007 12:08


:oops:


Потребителски аватар
bratignasio
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

хаха

Мнениеот bratignasio » Чет 13 сеп 2007 12:55


Колата е херметична-ясно е.Гледах наскоро кво става като потъва колата и си в нея,важно е да се чупи стъклото за да се измъкнеш бързо(при потъването остава достатъчно въздух да те закара на дъното жив и там да агонясваш като свърши въздуха).Та с тази идея пробваха различни чукчета и подобия(като в рейсовете)за трошене на стъкла.Оказва се,че така лесно несе троши стъклото.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 13 сеп 2007 13:13


Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Чет 13 сеп 2007 14:25


gr_kanev написа:Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.


Имаше едно предаване минала седмица по въпроса - давеха една кола с кран с човек вътре и показваха най-удачните методи за измъкване.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 13 сеп 2007 14:54


Scarchu написа:
gr_kanev написа:Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.


Имаше едно предаване минала седмица по въпроса - давеха една кола с кран с човек вътре и показваха най-удачните методи за измъкване.


:shock :shock Аман да не се случва. Какъв е шанса да си в съзнание след като си паднал във водата. Пък и да чакаш то паника ако не те довърши със сигурност този който е до тебе ( ако има пътник ) ще ти види сметката :(


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 14 сеп 2007 22:05


Adnan написа:
веселин написа:Твоя приятел кви цигарки пуши - :wink: :oops: Сори, не се сдържах!


Пуши си само на неговата колата при мене не се пуши който и да е :!: Имам асма и ха е запалил ха сам почнал да не дишам :? Затова си сменям филтъра през интервал и не отварям джамовете където е прашно.



Пробвай с хомеопатия,лекува я .Астмата,не въздуха в купето :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта