


Да попитам тези които карат Пасат комби...
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен след време ще се прецака и тръбичката, защото има триене. Има ли триене има износване на материала.......Чува се един специфичен звук сега, на триене на пластмасите, а трябва да се чува само моторчето. Така може и да протича вода в кората. При мен беше текло. Малко ама все пак си беше текло. За това сега гледам да не ползвам чистачката, ако не е нужно. То и дъжд няма така, че ми се спестяват "тревогите" а и често я мия на вилата...Но важното е, че не трябва да се върти. Кофтито е, че не се продава пръскалката само, а в комплект с тръбичката. Другото кофти беше, че новата тръбичка си течеше доста, а това не е добре, за това върнах старата...Обърнете внимание на този факт, проверете дали ви тече, ако тече оставете старата, ако ли не, всичко е О.К. Ще се отбия тези дни до някой магазин да си я купя и ще дам отзиви, евентуално другата седмица... 

- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На Б3 се върти заедно с чистачката. Знам със сигурност, защото я сменях и знам кое как е. И старата и новата бяха така. Върти се заедно с оста и струята винаги е малко пред чистачката, успоредно на нея. Което е и много по-добре отколкото ако църка само в средата. Наглася се накъде да пръска със завъртане (за целта е скосена откъм сачмата с дупката), но усилитето е относително голямо и не е възможно сама да си заема каквото й дойде положение.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
zfa159 написа:АЗ говоря за В3 понеже за В3 е темата....за другите самия аз незнам ама предполагам че е изменена технологията по някакъв начин обаче за В3 гарантирам 300% че не се върти....стига да работи както трябва де
Успех!
Нищо лично, но никъде в заглавието на темата не видях за какъв Пасат става дума.
По темата - явно на всички е различно!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
trunner написа:zfa159 написа:АЗ говоря за В3 понеже за В3 е темата....за другите самия аз незнам ама предполагам че е изменена технологията по някакъв начин обаче за В3 гарантирам 300% че не се върти....стига да работи както трябва де
Успех!
Нищо лично, но никъде в заглавието на темата не видях за какъв Пасат става дума.
По темата - явно на всички е различно!
Ами...едно време пишеше че става дума за В3 макар че като гледма колегата дето е пуснал темата е с В4.
Нищо де както и да е все пак всеки като си пише си казва каква му е колата и макар че става малко объркано се рабзира кой какво има в предвид.
Моята на В3 и старата и новата не се въртят както и на нито един служебен не се върти и технологично за мен не е обяснимо как ще се върти понеже разглобявах старата и има едно пластмасово заъбче,което пречи да се завърти самата цицка спрямо корпуса.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Днес си купих комплектче от ауто+, обаче бялата тръбичка на която се нанизва цицката много трудно я набих да влезе. Наложи се да я щкуря малко и да и помагам с чука. Старата също много трудно я изкарах назад и и имаше порядъчно количество ръжда. След това се замислих дали това не е проблема заради който се е завъртяла старата. Въпроса ми е нормално ли е толкова трудно да влиза по принцип и ако не е значи нищо не съм направил ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди няколко дни взех друга В3-ка и на нея също като на предишната цицката не се върти и пръска само на средата.
Иначе по повод усилието при набиване незнам понеже зависи дали корпуса в който си я набил се върти или е от неподвижните части на тялото (не помня къде влизаше).Ако не трябва да се върти я извади отново и разпробии финно с една бургия дупката.
Иначе по повод усилието при набиване незнам понеже зависи дали корпуса в който си я набил се върти или е от неподвижните части на тялото (не помня къде влизаше).Ако не трябва да се върти я извади отново и разпробии финно с една бургия дупката.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Така, отговора е не се върти пръскалката, пръска си в средата.
И не трябва да влизат трудно нито тръбичката, нито цицката.
Решението е (поне при мен) с една кръкла тънка пиличка (става и с навита на руло фина шкурка) отстраняване на ръждата в отвора и отвън където се нанизва цицката. WD40, парцалче вътре, проба с пластмаските поотделно докато започнат да влизат без усилие и да се въртят. Резултата е повече от задоволителен, да видим само колко ще изтрае докато се спече пак, но ще имам вече едно на ум и ще се услушвам като пускам задната чистачка, щракането когато има проблем се чува много ясно.
И не трябва да влизат трудно нито тръбичката, нито цицката.
Решението е (поне при мен) с една кръкла тънка пиличка (става и с навита на руло фина шкурка) отстраняване на ръждата в отвора и отвън където се нанизва цицката. WD40, парцалче вътре, проба с пластмаските поотделно докато започнат да влизат без усилие и да се въртят. Резултата е повече от задоволителен, да видим само колко ще изтрае докато се спече пак, но ще имам вече едно на ум и ще се услушвам като пускам задната чистачка, щракането когато има проблем се чува много ясно.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хубаво де, как така ви пръска само в средата на стъклото, като над църкалката (трябва да) има декоративна капачка която е отворена само откъм рамото на чистачката и естествено се върти с него? Вярно че на повечето коли тия капачки са затрити ама все пак...
Може би има различни варианти знам ли, щом толкова упорито някой твърдят че пръска в средата, а други като мен че се върти?
Моята си се върти заедно с рамото и пръска постоянно пред перото. И не виждам нищо лошо в това, напротив - така се използва най-оптимално течността, и се омокря цялото стъкло още с първия мах.
Църкалката съм я вадил и съм я сменял (сам си я счупих минавайки с голям сак на рамо зад колата), знам как изглежда. Няма как да стои неподвижна и насочена към средата! Тя се закрепва *само* за оста (щраква в един пръстеновиден канал в нея), а оста се върти!
Може би има различни варианти знам ли, щом толкова упорито някой твърдят че пръска в средата, а други като мен че се върти?

Моята си се върти заедно с рамото и пръска постоянно пред перото. И не виждам нищо лошо в това, напротив - така се използва най-оптимално течността, и се омокря цялото стъкло още с първия мах.
Църкалката съм я вадил и съм я сменял (сам си я счупих минавайки с голям сак на рамо зад колата), знам как изглежда. Няма как да стои неподвижна и насочена към средата! Тя се закрепва *само* за оста (щраква в един пръстеновиден канал в нея), а оста се върти!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Има има как, стои си неподвижна.
А на капачето си има прорез от крайно дясно до крайно ляво положение, т.е. през целия ход на рамото пред църкалката има прорез. Ако не те е домързяло да прочетеш предния ми пост сигурно си разбрал, че ако си почистиш ръждата в отвора за тръбичката и където се нанизва църкалката има шанс да почне седи в средата.
А единствения проблем за който аз се сещам ако се върти е защото -
може да се върти от две места:
1. Цялата тръБичка още от основата - тогава може да скъса връзката с тръбичката по която идва течността и ще тече в кората - може да намокри машинката, може да ръждяса, много лошо особено ако направи само цепка и ти не забележиш.
2. По лекия вариант - тръбичката е спекла в отвора заради ръжда, тогава се върти само църкалката вътре в тръбичката - нищо лошо докато не протърка тръбичката и пак течност ще влиза надолу.
Всеки си решава, но на мен колата още ми е нова и и слугувам в момента за това толкова задълбах:)
А от това че се върти най ме дразнеше че си пръска с всеки оборот на различно място.
Поздрави.
А на капачето си има прорез от крайно дясно до крайно ляво положение, т.е. през целия ход на рамото пред църкалката има прорез. Ако не те е домързяло да прочетеш предния ми пост сигурно си разбрал, че ако си почистиш ръждата в отвора за тръбичката и където се нанизва църкалката има шанс да почне седи в средата.
А единствения проблем за който аз се сещам ако се върти е защото -
може да се върти от две места:
1. Цялата тръБичка още от основата - тогава може да скъса връзката с тръбичката по която идва течността и ще тече в кората - може да намокри машинката, може да ръждяса, много лошо особено ако направи само цепка и ти не забележиш.
2. По лекия вариант - тръбичката е спекла в отвора заради ръжда, тогава се върти само църкалката вътре в тръбичката - нищо лошо докато не протърка тръбичката и пак течност ще влиза надолу.
Всеки си решава, но на мен колата още ми е нова и и слугувам в момента за това толкова задълбах:)
А от това че се върти най ме дразнеше че си пръска с всеки оборот на различно място.
Поздрави.
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Такаааааааааааааааааааааа. Хайде да се изокам и аз, отново. Аз съм с Б4...Пичове, моля ви, умолявам ви....абе не трябва да се върти бре. Ееееееее айде успокойте се. Какво се случва. Значи, тръбичката която се явява външна, демек металната, с времето лови ръжда, влиза прах и т.н. гняс...Това увеличава триенето между пръскалката и тръбичката и идва един момент в който, дали от стареене на пластмасата на пръскалката или ръждата става много или и двете си помагат, но ефекта е счупване на пръскалката в долната си част, а именно на мястото на заклинването и в пластмасовата тръбичка...Какъв е начина на монтаж...Вчера бях на Майстор за друго но го помолих да ми смени пръскалката...Купих си комплект за 13 лева от едно магазинче на Гоце Делчев и Сребърна...Така, та човека взе една ръчна бормашина ( изглежда страшничко като го видиш с този инструмент в ръцете
), преди това измери ширината на пръскалката, сложи същата бургия и "разпроби" мястото дето влиза пръскалката...Следва малко смазка, ( трябва да свали кората за да се вижда точно какво правите), поглед отдолу и отгоре, натамъняване, леко натискане докато влезе пръскалката в жлеба на пластмасовата тръбичка и след това с малко по голямо усилие ( но не с чук
), пръскалката си беше на мястото. Малко настройка на дюзата и вече си пръска САМО В СРЕДАТА. За капачката която е най-отгоре. Тя си има прорез точно от горе от където трябва да пръска към стъклото. Ако пръскалката се въртеше заедно с рамото, то този прорез би бил излишен и едва ли "Немецо е траверс", ще си направи труда да го прави точно там.
Та това е от мен. Вече си ми пръска в средата както винаги го е правило...Хайде успех на всички...с вашите пръскалки и тръбички...
п.п. Васко бате, голем си!!!




п.п. Васко бате, голем си!!!

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта