Да попитам тези които карат Пасат комби...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 17 юли 2007 10:14


Значи да разбирам че на Б4 не трябва да се върти.А няма ли начин да се отремонтира?наистина ли би се прекъснала тръбичката ако се ползва интензивно чистачката?




Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Вто 17 юли 2007 11:06


slance написа:на моя се вьртеше заедно с чистачката.

И при мен също, само че май е запушена защото не пръска! :-)


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 17 юли 2007 13:15


Според мен след време ще се прецака и тръбичката, защото има триене. Има ли триене има износване на материала.......Чува се един специфичен звук сега, на триене на пластмасите, а трябва да се чува само моторчето. Така може и да протича вода в кората. При мен беше текло. Малко ама все пак си беше текло. За това сега гледам да не ползвам чистачката, ако не е нужно. То и дъжд няма така, че ми се спестяват "тревогите" а и често я мия на вилата...Но важното е, че не трябва да се върти. Кофтито е, че не се продава пръскалката само, а в комплект с тръбичката. Другото кофти беше, че новата тръбичка си течеше доста, а това не е добре, за това върнах старата...Обърнете внимание на този факт, проверете дали ви тече, ако тече оставете старата, ако ли не, всичко е О.К. Ще се отбия тези дни до някой магазин да си я купя и ще дам отзиви, евентуално другата седмица... :roll:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 17 юли 2007 13:26


Моята цицка се върти заедно с чистачката.


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 17 юли 2007 13:51


И твоята е счупена. Смяна френд. :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 20 юли 2007 15:13


На Б3 се върти заедно с чистачката. Знам със сигурност, защото я сменях и знам кое как е. И старата и новата бяха така. Върти се заедно с оста и струята винаги е малко пред чистачката, успоредно на нея. Което е и много по-добре отколкото ако църка само в средата. Наглася се накъде да пръска със завъртане (за целта е скосена откъм сачмата с дупката), но усилитето е относително голямо и не е възможно сама да си заема каквото й дойде положение.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 20 юли 2007 15:46


zfa159 написа:АЗ говоря за В3 понеже за В3 е темата....за другите самия аз незнам ама предполагам че е изменена технологията по някакъв начин обаче за В3 гарантирам 300% че не се върти....стига да работи както трябва де :)
Успех!

Нищо лично, но никъде в заглавието на темата не видях за какъв Пасат става дума.
По темата - явно на всички е различно!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 21 юли 2007 0:08


trunner написа:
zfa159 написа:АЗ говоря за В3 понеже за В3 е темата....за другите самия аз незнам ама предполагам че е изменена технологията по някакъв начин обаче за В3 гарантирам 300% че не се върти....стига да работи както трябва де :)
Успех!

Нищо лично, но никъде в заглавието на темата не видях за какъв Пасат става дума.
По темата - явно на всички е различно!

Ами...едно време пишеше че става дума за В3 макар че като гледма колегата дето е пуснал темата е с В4.
Нищо де както и да е все пак всеки като си пише си казва каква му е колата и макар че става малко объркано се рабзира кой какво има в предвид.
Моята на В3 и старата и новата не се въртят както и на нито един служебен не се върти и технологично за мен не е обяснимо как ще се върти понеже разглобявах старата и има едно пластмасово заъбче,което пречи да се завърти самата цицка спрямо корпуса.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 30 юли 2007 22:55


Днес си купих комплектче от ауто+, обаче бялата тръбичка на която се нанизва цицката много трудно я набих да влезе. Наложи се да я щкуря малко и да и помагам с чука. Старата също много трудно я изкарах назад и и имаше порядъчно количество ръжда. След това се замислих дали това не е проблема заради който се е завъртяла старата. Въпроса ми е нормално ли е толкова трудно да влиза по принцип и ако не е значи нищо не съм направил ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 31 юли 2007 7:45


Преди няколко дни взех друга В3-ка и на нея също като на предишната цицката не се върти и пръска само на средата.
Иначе по повод усилието при набиване незнам понеже зависи дали корпуса в който си я набил се върти или е от неподвижните части на тялото (не помня къде влизаше).Ако не трябва да се върти я извади отново и разпробии финно с една бургия дупката.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 31 юли 2007 12:02


Така, отговора е не се върти пръскалката, пръска си в средата.

И не трябва да влизат трудно нито тръбичката, нито цицката.

Решението е (поне при мен) с една кръкла тънка пиличка (става и с навита на руло фина шкурка) отстраняване на ръждата в отвора и отвън където се нанизва цицката. WD40, парцалче вътре, проба с пластмаските поотделно докато започнат да влизат без усилие и да се въртят. Резултата е повече от задоволителен, да видим само колко ще изтрае докато се спече пак, но ще имам вече едно на ум и ще се услушвам като пускам задната чистачка, щракането когато има проблем се чува много ясно.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 31 юли 2007 16:30


Хубаво де, как така ви пръска само в средата на стъклото, като над църкалката (трябва да) има декоративна капачка която е отворена само откъм рамото на чистачката и естествено се върти с него? Вярно че на повечето коли тия капачки са затрити ама все пак...

Може би има различни варианти знам ли, щом толкова упорито някой твърдят че пръска в средата, а други като мен че се върти? :-)

Моята си се върти заедно с рамото и пръска постоянно пред перото. И не виждам нищо лошо в това, напротив - така се използва най-оптимално течността, и се омокря цялото стъкло още с първия мах.

Църкалката съм я вадил и съм я сменял (сам си я счупих минавайки с голям сак на рамо зад колата), знам как изглежда. Няма как да стои неподвижна и насочена към средата! Тя се закрепва *само* за оста (щраква в един пръстеновиден канал в нея), а оста се върти!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 31 юли 2007 20:38


Има има как, стои си неподвижна.
А на капачето си има прорез от крайно дясно до крайно ляво положение, т.е. през целия ход на рамото пред църкалката има прорез. Ако не те е домързяло да прочетеш предния ми пост сигурно си разбрал, че ако си почистиш ръждата в отвора за тръбичката и където се нанизва църкалката има шанс да почне седи в средата.

А единствения проблем за който аз се сещам ако се върти е защото -
може да се върти от две места:

1. Цялата тръБичка още от основата - тогава може да скъса връзката с тръбичката по която идва течността и ще тече в кората - може да намокри машинката, може да ръждяса, много лошо особено ако направи само цепка и ти не забележиш.
2. По лекия вариант - тръбичката е спекла в отвора заради ръжда, тогава се върти само църкалката вътре в тръбичката - нищо лошо докато не протърка тръбичката и пак течност ще влиза надолу.

Всеки си решава, но на мен колата още ми е нова и и слугувам в момента за това толкова задълбах:)

А от това че се върти най ме дразнеше че си пръска с всеки оборот на различно място.

Поздрави.


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Сря 01 авг 2007 10:11


Такаааааааааааааааааааааа. Хайде да се изокам и аз, отново. Аз съм с Б4...Пичове, моля ви, умолявам ви....абе не трябва да се върти бре. Ееееееее айде успокойте се. Какво се случва. Значи, тръбичката която се явява външна, демек металната, с времето лови ръжда, влиза прах и т.н. гняс...Това увеличава триенето между пръскалката и тръбичката и идва един момент в който, дали от стареене на пластмасата на пръскалката или ръждата става много или и двете си помагат, но ефекта е счупване на пръскалката в долната си част, а именно на мястото на заклинването и в пластмасовата тръбичка...Какъв е начина на монтаж...Вчера бях на Майстор за друго но го помолих да ми смени пръскалката...Купих си комплект за 13 лева от едно магазинче на Гоце Делчев и Сребърна...Така, та човека взе една ръчна бормашина ( изглежда страшничко като го видиш с този инструмент в ръцете :wink: ), преди това измери ширината на пръскалката, сложи същата бургия и "разпроби" мястото дето влиза пръскалката...Следва малко смазка, ( трябва да свали кората за да се вижда точно какво правите), поглед отдолу и отгоре, натамъняване, леко натискане докато влезе пръскалката в жлеба на пластмасовата тръбичка и след това с малко по голямо усилие ( но не с чук :shock ), пръскалката си беше на мястото. Малко настройка на дюзата и вече си пръска САМО В СРЕДАТА. За капачката която е най-отгоре. Тя си има прорез точно от горе от където трябва да пръска към стъклото. Ако пръскалката се въртеше заедно с рамото, то този прорез би бил излишен и едва ли "Немецо е траверс", ще си направи труда да го прави точно там. :idea: Та това е от мен. Вече си ми пръска в средата както винаги го е правило...Хайде успех на всички...с вашите пръскалки и тръбички... :lol:


п.п. Васко бате, голем си!!! :wink:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Вто 07 авг 2007 20:29


:lol: Браво бе е това си чист разказ и адрес за ремонт на задната пръскалка. Жалко че съм от В.Търново и за една пръскалка не бих отишъл чак в София. Ще разчитам ва ІІ ръка от някоя морга. Но си е проблем с тази пръскалка - или се чупи пластмасата или лапетиите я човъркат. Мойта хвърля като пишка на разстояние около 5-6 метра, направо къпя колата отзад. :drive



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 38 госта