Питане за поднасяне на задница при Г3 GTI
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
По принципност
що се слага спортно окачване на колите? Ами много просто. Когато си със стандартно окачване и влезеш с голяма скорост в завой, колата се "криви", "криви" на една страна и ако скоростта се окаже прекалено висока за да може това "кривене" на колата да поеме страничното й ускорение, тя се обръща нагоре с колелетата(тръкаля се лекичко). Колите със спортно окачване се кривят по-малко в завоя, а останалата част от страничното ускорение преминава в хлъзгане на задницата. И ако влизаш с голяма скорост в завоя с кола със спортно окачване и се оплакваш, че ти "тръгва гъза", вземи си сложи стандартното окачване и НЕМА да се оплакваш!
Или си мислиш, че спортното окачване е само колата да изглежда по-ниска??? 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Wish_Master написа:Значи при мен нестава дума точно за приплъзване, а просто е малко като лодка задницата. Уж амортисьорите са добре, но за лагерите на главините съм сигурен че имат малък луфт. Възможно ли е от това да тропа и люшка така задницата?
Тва можеш да разбереш само като оправиш луфтовете.Иначе плъзването от луфтове и отишли амортисйори става понеже гумата отскача по малко от неравностите на пътя и от смята на траекторията на автомобила и така губи сцепление.Ако амортисйорите и ходовата част е в ред гумата през цялото време е лепната за асфалта и съответно има максимално възможното сцепление.Кой от изброените фактори обаче до колко има значение е доста сложен въпрос/окачването е доста по-сложна тема от двигателите та дори и от аеродинамиката/-по-често леко прашната пътна настилка може да поднесе повече колата отколкото леко "разхлопано" окачване.
>
Хмм Може да е от пренапомпане.Да ходих на реглаж.тампоните ще ги проверя.А те задните гуми са ми на 2.5 бар даже ми казаха да ги помпам с азот.На колко бара горе долу да ги сложа на 2.1 ли
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На капачката на резервоара си пише.2.5 мисля е много.Като погледнеш стойностите на капачката гледай по-малките щото те са за ненатоварена кола/вероятно се возиш ти основно и най-много 1-2 човека още/.На азот е добре да ги напомпиш щото няма само да проверяваш по бензиностанцийте/там пък манометрите са им ени точни
/ като се смени времето/азота няма такива температурни колебания като въздуха/.Отделно по-бавно издиша от върздуха при пукната гума и е една идея по-стабилен борда на гумата при завой.Абе не прави чудеса ма си заслужава 4те лева за помпане.Иначе при повечето голфове със сериозен като тегло мотор предните гуми трябва да са по-напомпени/при мене 2.3-предни 2.1-задни/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта