Климатика спира сам?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pavelkv
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Климатика спира сам?

Мнениеот pavelkv » Сря 18 юли 2007 17:35


Климатика си е фабричен .Проблема е ,че от няколко дни като го пусна или изобщо не тръгва или ако тръгне след няколко минути спира. Отварях капака да видя какво става и забелязах ,че след включване на копчето (когато заработи включва перката и колпресора и през едно малко прозорче по тръбичката започва да се движи нещо. А в другия случай когато не иска да се заработи тръгва само перката без компресора и в прозорчето нищо не се движи) . Надявам се да съм го обяснил добре. На какво се дължи това и какво да правя. Ако има значение фреон е допълван миналия август.




Потребителски аватар
pavelkv
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Мнениеот pavelkv » Сря 18 юли 2007 17:57


Да добавя ,че през времето което се случва да работи в купето се чува някакво съскане или свистене .


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 18 юли 2007 19:12


и в прозорчето нищо не се движи

Ами не се движи , защото вече няма какво да се движи.... приготвяй там 60 - 80 лева и хайде да черпиш майсторите :wink:


Потребителски аватар
pavelkv
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан
Контакти:

Мнениеот pavelkv » Сря 18 юли 2007 19:45


ама не се движи в единия случаи в другия си се движи , но ако е за зареждане ще го заредя пак.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 18 юли 2007 22:33


ако има балончета е за дозареждане наи-много 20-30лв .млиматика включва и изключва от температурни датчици това е нормално.ти гледаи" да дуа ладно бре ку спре могу и гадну"


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 18 юли 2007 22:46


млиматика включва и изключва от температурни датчици

Айде па да са барометрични например - звучи по сложно :lol: От тука виждам смяна на ресивер дехидратор - 55 лева , че ми се е видял много проблемен :wink: отстраняване на пропуск с поставяне на оцветител и дозареждане .... айде , раздух сметката до 150 лева :wink: ...ама айде от мен да мине - промоция 100 лева и си стискаме ръцете.... :wink:
( това за съжаление не е цветен сън , ами е взето от учебника "Чалъмите на майстора" ...доста хора го имат в този бизнес :lol: )


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Тук е мястото и за моя проблем

Мнениеот vladi2k » Чет 16 авг 2007 15:21


Колеги много неприятна работа. Пасат 5.5 1.9 ТДИ Климатроника работи супер. Можеш да замръзнеш съвсем спокойно, стига само колата да се движи. Но когато спре на място и пущината вземе, че се изключи. Спира колата (например на светофар) и след малко се изключва. Ако не е много топло навън - не се изключва, или поне доста рядко. Но ако е топло - спира поцхти веднага. В момента, обаче, когато отново потегля - климатика се включва и продължава да си работи нормално. Всъщност - спира му отпред перката и сработва някаква защита явно, която изключва цялата система... :cry:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 16:06


проблема е в електри4еския вентилатор на радиатора(при моторния отсек)то4но защитата го изклю4ва и проблема е 4е трябва да се сменят 4етките


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Изглежда ми много вярно и възможно да е така

Мнениеот vladi2k » Чет 16 авг 2007 16:18


А можеш ли да ми кажеш колега кой прави подбни манипулации? Аз само като отворя капака и се хващам за тиквата. Дори кабелите на тази перка са скрити някъде и не се виждат...
Това са някакви т.нар. силиконови перки...
Предварително благодаря


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 17:53


буксата върви под радиатора и е то4но до казан4ето за хидравли4на те4ност(махаш капа4ето и ще я видиш)перката е хваната с гаика 5мм към мотор4ето ,а мотора излиза заедно с корпуса-само трябва да развиеш контравиди4ката и след това завърташ корпуса за да си излезе от каналите;предполагам всеки добър с поялник електри4ар може да ти свърши работа


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)

Мнениеот vladi2k » Чет 16 авг 2007 18:08


Аууу, ти каза думата поялник. Няма ли някакъв по-нормален начин или би било необходимо да се сменя цяла перка. Това с чуковете, поялниците и др. подобни инструменти никак не ми харесва :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 23:22


самата перка не те интересува ;проблема е в 4етките на мотор4ето-разкапсулова се ,сменят се 4етките и по обратния на4ин
ако не цените им варират от 210 до 280 евро(оригинала) а има и някакви заместители за половината пари;проблема е 4е са няколко модела и не вси4ки имат и друго производство



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта