Климатика спира сам?
- pavelkv
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
Климатика спира сам?
Климатика си е фабричен .Проблема е ,че от няколко дни като го пусна или изобщо не тръгва или ако тръгне след няколко минути спира. Отварях капака да видя какво става и забелязах ,че след включване на копчето (когато заработи включва перката и колпресора и през едно малко прозорче по тръбичката започва да се движи нещо. А в другия случай когато не иска да се заработи тръгва само перката без компресора и в прозорчето нищо не се движи) . Надявам се да съм го обяснил добре. На какво се дължи това и какво да правя. Ако има значение фреон е допълван миналия август.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
млиматика включва и изключва от температурни датчици
Айде па да са барометрични например - звучи по сложно




( това за съжаление не е цветен сън , ами е взето от учебника "Чалъмите на майстора" ...доста хора го имат в този бизнес

Тук е мястото и за моя проблем
Колеги много неприятна работа. Пасат 5.5 1.9 ТДИ Климатроника работи супер. Можеш да замръзнеш съвсем спокойно, стига само колата да се движи. Но когато спре на място и пущината вземе, че се изключи. Спира колата (например на светофар) и след малко се изключва. Ако не е много топло навън - не се изключва, или поне доста рядко. Но ако е топло - спира поцхти веднага. В момента, обаче, когато отново потегля - климатика се включва и продължава да си работи нормално. Всъщност - спира му отпред перката и сработва някаква защита явно, която изключва цялата система... 

Изглежда ми много вярно и възможно да е така
А можеш ли да ми кажеш колега кой прави подбни манипулации? Аз само като отворя капака и се хващам за тиквата. Дори кабелите на тази перка са скрити някъде и не се виждат...
Това са някакви т.нар. силиконови перки...
Предварително благодаря
Това са някакви т.нар. силиконови перки...
Предварително благодаря
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
буксата върви под радиатора и е то4но до казан4ето за хидравли4на те4ност(махаш капа4ето и ще я видиш)перката е хваната с гаика 5мм към мотор4ето ,а мотора излиза заедно с корпуса-само трябва да развиеш контравиди4ката и след това завърташ корпуса за да си излезе от каналите;предполагам всеки добър с поялник електри4ар може да ти свърши работа
:)
Аууу, ти каза думата поялник. Няма ли някакъв по-нормален начин или би било необходимо да се сменя цяла перка. Това с чуковете, поялниците и др. подобни инструменти никак не ми харесва 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта