lrlmodo написа:kris11 написа:
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам
Ти си класика баце
А при ускорението от 170 до 220 колко харчиш ?!?
Май ще да е повече от спестеното !!!
Да живее комунизмът - той създава такива навци

А ти си помисли малко !! преди да пишеш
Никъде не съм писал , че гася двигателя
1. при движение със скорост над над 180-190км/ч температурата на охл течност се вдига до 95 градуса.
2. Моторът работи на обороти 5000 - 5600 -известно е , че при много високи обороти моторите похапват повече масло при продължително каране на обороти близки до максималните.
3. при този стил на каране се поддържа постоянна темпеарура на охл. течност 90 градуса
4.Кой двигател е подложена на по- голямо износване ??? Този който се пържи на постоянни обороти 5500 - 6000 об или този на който тези високи обороти са за кратко време.
5. Колата е с доста нисък коеф. на аеродинамичност -така, че доускоряването от 170 до 220 въобще не е проблем, както много дългият пробег с изключен от скорост двигател.
6. Това го правя само на магистралата и чист път пред мен .
7. Смяташ ли , че като карам с 200-220 мисля за икономия ??
8. Направи разстоянието Шумен -Варна за 28 мин в тези жеги и , ако двигателят ти оцелее ми се обади.