


Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
Bobby_ написа:Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
пробвай по този начин..... има разлика в центровките на 16В и 8В....
ти кое си свалил от твоята инжекция?
stancorotax написа:ТПС е throttle position sensor, и на тва му се вика потенциометъра на дроселната клапа за следене на положението й
frequency valve e клапан, в който влизат два кабела с куплунг, влиза метална тръбичка, и излиза по-голяма пвц (поне при мене е така) и се управлява от ламбдата чрез компа. ако не работи (като въртиш на стартер трябва да бръмчи) - лошо...
а това, което не ти е пускало бензин е най-вероятно регулатора на налягане, при КЕ джет-а е отделен и се управлява с вакуум, а К-джета е клапан с пружина в тялото на главата
най-просто, както са казали колегите, извади поне една дюза и подкарай помпите - като натискаш клапата в дебитомера да отива нагоре, дюзите трябва да пръскат. това подкараш ли- нататък е по-лесно, само регулировки малки
имай впредвид, че ако си пипал, или както си сменил главата, регулировката на СО е отишла, и въртейки винта за регулиране, се променя мноого сместа, демек винта е много чувствителен; един оборот и толкова променя сместа, че няма палене
Bobby_ написа:Взимаш един дълъг шестограм тройка и пак с ръката държиш клапата (опъваш надолу или повдигаш нагоре докато колата не припука да запали.... С шестограма после регулираш положението на клапата
Първо изчисти свещите, после като върти на стартер (Трябва ти втори човек) дърпаш клапата надолу, докато човека върти ти поотпускаш клапата нагоре докато колата не запали. След като хванеш мястото къде трябва да е положението на клапата регулираш с шестограма до това положение.
?Между другото ламбда сондата работи ли?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], DrEbNiA и 99 госта