Мех.инжекция неще на бензин!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 20 юли 2007 20:42


Колега,тази мех. инжекция засега работи без да е свързан нито един кабел по нея! :wink: Изображение Мисля че проблема ти не е по кабелите :roll:




Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 20 юли 2007 21:35


ТПС е throttle position sensor, и на тва му се вика потенциометъра на дроселната клапа за следене на положението й
frequency valve e клапан, в който влизат два кабела с куплунг, влиза метална тръбичка, и излиза по-голяма пвц (поне при мене е така) и се управлява от ламбдата чрез компа. ако не работи (като въртиш на стартер трябва да бръмчи) - лошо...
а това, което не ти е пускало бензин е най-вероятно регулатора на налягане, при КЕ джет-а е отделен и се управлява с вакуум, а К-джета е клапан с пружина в тялото на главата
най-просто, както са казали колегите, извади поне една дюза и подкарай помпите - като натискаш клапата в дебитомера да отива нагоре, дюзите трябва да пръскат. това подкараш ли- нататък е по-лесно, само регулировки малки
имай впредвид, че ако си пипал, или както си сменил главата, регулировката на СО е отишла, и въртейки винта за регулиране, се променя мноого сместа, демек винта е много чувствителен; един оборот и толкова променя сместа, че няма палене


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 20 юли 2007 21:42


ами колега, тази механична инжекция е К-джет и няма frequency valve. има само един вакуумен контакт (откачен), който при студена кола и рязко отваряне на дроселната клапа (обедняване на сместа) свързва веригата на петата дюза за обогатяване
принципно ако frequency valve не работи (изгорял, блокирал) може да се направи колата да работи и без него, но трябва здраво регулиране от винта на СО, но гаранция няма


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 21 юли 2007 7:02


Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


пробвай по този начин..... има разлика в центровките на 16В и 8В....
ти кое си свалил от твоята инжекция?


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 21 юли 2007 9:19


Bobby_ написа:
Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


пробвай по този начин..... има разлика в центровките на 16В и 8В....
ти кое си свалил от твоята инжекция?


Ами смених само този клапан от дясно на главата който колегата по-горе е казал,като сложих твоята инжекция така както я вземах от теб само навих тръбите отгоре и я закопчах за моята долна част на филтърната кутия.От къде точно се правят тия настройки на сместа,май има някаква логика защото яката мирише на бензин и като подам газ до край дава някакви признаци като че ли опъва леко и спира


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 21 юли 2007 9:28


stancorotax написа:ТПС е throttle position sensor, и на тва му се вика потенциометъра на дроселната клапа за следене на положението й
frequency valve e клапан, в който влизат два кабела с куплунг, влиза метална тръбичка, и излиза по-голяма пвц (поне при мене е така) и се управлява от ламбдата чрез компа. ако не работи (като въртиш на стартер трябва да бръмчи) - лошо...
а това, което не ти е пускало бензин е най-вероятно регулатора на налягане, при КЕ джет-а е отделен и се управлява с вакуум, а К-джета е клапан с пружина в тялото на главата
най-просто, както са казали колегите, извади поне една дюза и подкарай помпите - като натискаш клапата в дебитомера да отива нагоре, дюзите трябва да пръскат. това подкараш ли- нататък е по-лесно, само регулировки малки
имай впредвид, че ако си пипал, или както си сменил главата, регулировката на СО е отишла, и въртейки винта за регулиране, се променя мноого сместа, демек винта е много чувствителен; един оборот и толкова променя сместа, че няма палене


Инжекцията ми е едно-към едно с тая на PL-а - можеш да се ориентираш предполагам какво представлява,Бошовския номер даже е същия !


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 21 юли 2007 14:16


Взимаш един дълъг шестограм тройка и пак с ръката държиш клапата (опъваш надолу или повдигаш нагоре докато колата не припука да запали.... С шестограма после регулираш положението на клапата
Първо изчисти свещите, после като върти на стартер (Трябва ти втори човек) дърпаш клапата надолу, докато човека върти ти поотпускаш клапата нагоре докато колата не запали. След като хванеш мястото къде трябва да е положението на клапата регулираш с шестограма до това положение.

?Между другото ламбда сондата работи ли?


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 21 юли 2007 14:45


Bobby_ написа:Взимаш един дълъг шестограм тройка и пак с ръката държиш клапата (опъваш надолу или повдигаш нагоре докато колата не припука да запали.... С шестограма после регулираш положението на клапата
Първо изчисти свещите, после като върти на стартер (Трябва ти втори човек) дърпаш клапата надолу, докато човека върти ти поотпускаш клапата нагоре докато колата не запали. След като хванеш мястото къде трябва да е положението на клапата регулираш с шестограма до това положение.

?Между другото ламбда сондата работи ли?


Нямам представа дали работи тая лампда,гледам ,че стои отдолу и има 3 кабела към нея ,отиват към моторния отсег ама работи ли няма идея?Как мога да разбера.Тва със шестограма ще огледам да вида как ще стане и къде трябва да въртя!
Може ли да прави проблем и детонационния датчик ако се сещаш оня път като го гледа бяха му се показали жиците яката и хич не го хареса ама той важен ли е в случая ?И ако да от 2Е мотор ще стане ли да го сменя ?


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Чет 02 авг 2007 22:35


Така значи докарах я до някъде след регулиране по начина описан от Боби колата вече работи на бензин като си държи ниските обороти без проблем ,но около 2500 - 3000 обората "умира",тва може ли да е до настройка или има някой гнил чарк.Лампдата може ли да ебава компа ,по принцип я гледам ,че стои отдолу на тръбата преди катализатора /с три кабела е/ ама бачка ли или само си стои,е..ш ли мааму!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта