И аз вапрос4е за температурата. ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Emilian2
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

И аз вапрос4е за температурата. ???

Мнениеот Emilian2 » Пон 23 юли 2007 16:36


колеги първо да кажа 4е незнам кое колко градуса е. зна4и колата по4на да ми дига температура, пове4е от половината, преди стрелката си седеше само на половината а сега седи между половината и максимума, това много ли е ве4е. а и друго като отворя капа4ката за водата и трави4ката която влиза в казан4ето постоянно си налива вода в казан4ето. :?: :?: :?: :?: :?:
кажете 4е сам спекал

Забравих колата ми е Голф2 1.8 механи4ния инжекцион




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Пон 23 юли 2007 16:46


Значи, от тръбичката е нормално да тече вода.
Водата / антифриза / в тези жеги да ти е на максимум.
:shock
Нормално е да ти загрява малко повече, мойта заспива на точката преди чертата за максимума. :twisted:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 23 юли 2007 17:53


както каза колегата за тръбичката е нормално да циркулира а за загряването - мойта загряваше до половината между средата и максимума оказа се че датчика на радиатора ми се е разсърдил нещо и го домързява да ми пусне 1ва степен на перката а пуска направо втора която по уреда на таблото е някаде там докадето ми загряваше та значи смених си го срещу 15 лв и 5 мин работа и сега стрелката не мърда от средата. успех !


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 23 юли 2007 19:37


стрелката трябва да е на средата (права), а за водата от маркучето на разширителният съд-радвай се че тече лошо е когато спре. :wink:


Emilian2
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emilian2 » Пон 23 юли 2007 19:51


мерси колеги. проблема по4ти е решен. имал сам няква пласмаса зад решетката която спира въздуха към радиатора и някакви гумени неще на рамката кадето се даржи вентилатора, махнах ги и колата се пооправи, но сега пак ми минава средата и бързо се връща, мисля 4е и на мен дат4ика ми е преебан, смисал явно сам си купил някои друг, щото го смених преди 2 седмици и ми дадоха някакав кадето вклю4вал на 95 градоса сиг сам се преебал


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 24 юли 2007 7:19


Emilian2 написа:мерси колеги. проблема по4ти е решен. имал сам няква пласмаса зад решетката която спира въздуха към радиатора и някакви гумени неще на рамката кадето се даржи вентилатора, махнах ги и колата се пооправи, но сега пак ми минава средата и бързо се връща, мисля 4е и на мен дат4ика ми е преебан, смисал явно сам си купил някои друг, щото го смених преди 2 седмици и ми дадоха някакав кадето вклю4вал на 95 градоса сиг сам се преебал

[color=blue]Първо колата, макар и като съществително да е от женски род...... не става за сексуални упражнения.....ама нито един от отворите и не става да знаеш!Опасно е и ще се нараниш или изгориш![/color]
Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.
Трето измери си реалната температура на антифриза и виж колкото ти показва датчика на ТАБЛОТО защото това са най-неверните прибори които съм виждал...особено при нашите по-стари автомобили дето токовете са разхождат като призраци из средновековен замък.
Четвърто виж при какво показание на датчика на таблото ти се включва перката.....релето за включване на перката е по-просто устроено и сраднително по-точно по отншение на градусите на отваряне.
Пето....както казва GLOVE ако си пазиш кутийката на термостата виж на колко градуса отваря.
И накрая....радиатора който си сменил нов ли е или втора ръка....ако е втора ръка все едно нищо не си направил....(ама само ако е втора ръка)


darkyp
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот darkyp » Вто 24 юли 2007 15:02


Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.

И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 25 юли 2007 7:55


darkyp написа:
Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.

И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.

ако ги имаш(1.6 мисля,че ги няма) те се намират отляво(ако си лице към ДВГ откъм капака) на перката.Тънки пластинки които леко се люлеят..натискаш ги една по една и те се самозакопчават в максимално горно положение...


darkyp
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот darkyp » Сря 25 юли 2007 8:08


joker написа:
darkyp написа:
Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.

И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.

ако ги имаш(1.6 мисля,че ги няма) те се намират отляво(ако си лице към ДВГ откъм капака) на перката.Тънки пластинки които леко се люлеят..натискаш ги една по една и те се самозакопчават в максимално горно положение...


имам две гумени с правоъгълна форма, които леко се люлеят и са защипани с пластмасови пластини.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 25 юли 2007 9:49


darkyp написа:
joker написа:
darkyp написа:
Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.

И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.

ако ги имаш(1.6 мисля,че ги няма) те се намират отляво(ако си лице към ДВГ откъм капака) на перката.Тънки пластинки които леко се люлеят..натискаш ги една по една и те се самозакопчават в максимално горно положение...


имам две гумени с правоъгълна форма, които леко се люлеят и са защипани с пластмасови пластини.

Ами ако се отварят и повишават обдухването на радиатора ...това е ..


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 25 юли 2007 10:52


Тея гумените дето се люлеят и се намират зад радиатора и непосредствено до ел. перката имат за цел да пропускат въздушната струя, която минава през радиатора, когато колата върви. Когато е на място и се включи ел. перката тези гумените престават да се мандахерцат, а залепват за ламарината пред тях и по този начин вентилаторът смуче въздух ПРЕЗ радиатора, а не иззад него. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 25 юли 2007 11:31


turbogti написа:Тея гумените дето се люлеят и се намират зад радиатора и непосредствено до ел. перката имат за цел да пропускат въздушната струя, която минава през радиатора, когато колата върви. Когато е на място и се включи ел. перката тези гумените престават да се мандахерцат, а залепват за ламарината пред тях и по този начин вентилаторът смуче въздух ПРЕЗ радиатора, а не иззад него. :wink:

А сега нещо не те разбрах.....потокът на въздуха винаги минава през радиатора(отпред назад) и няма ка да смуче ЗАД него........а жалузите се закрепват в трайно отворено състояние(говоря за Г-3 1.8) и така се засилва постоянната вентилация......потокът на въздуха винаги си се движи в една посока и си минава през ламелите .....няма как да заобиколи радиатора!


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Чет 26 юли 2007 23:02


Отзад зад самия радиатор има една ламарина, в която има кръгла дупка за перката на вентилатора и на самата тази ламарина е закачен вентилатора нали така. Говоря за Голф 2 специално, защото за 3-ката не съм много сигирен дали е така, но както и да е... Та тая ламарина, ако е по-дълга от диаметъра на самия радиатор има едни две гумени мандахерцащи се планки. Та ако тея планки ги няма реално ще останат дупки, което е ОК ако колата се движи, но ако е на място и се включи вентилатора въздухът ще минава изотзад през тея дупки, зад радиатора и през ел. перката, защото на въздушната струя хич не й е спешно да минава през по-голямото съпротивление на ламелите на радиатора. Б*си, к'во дълго стана... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 27 юли 2007 8:25


turbogti написа:Отзад зад самия радиатор има една ламарина, в която има кръгла дупка за перката на вентилатора и на самата тази ламарина е закачен вентилатора нали така. Говоря за Голф 2 специално, защото за 3-ката не съм много сигирен дали е така, но както и да е... Та тая ламарина, ако е по-дълга от диаметъра на самия радиатор има едни две гумени мандахерцащи се планки. Та ако тея планки ги няма реално ще останат дупки, което е ОК ако колата се движи, но ако е на място и се включи вентилатора въздухът ще минава изотзад през тея дупки, зад радиатора и през ел. перката, защото на въздушната струя хич не й е спешно да минава през по-голямото съпротивление на ламелите на радиатора. Б*си, к'во дълго стана... :lol: :lol: :lol:

Съпротивлението през ламелите на правия поток въздух е по-малко от съпротивлението на турбуленцията при изтеглянето на въздуха от отворите на т.н жалузи....потокът трябва да завие буквално на 180 градуса....така,че ако вземеш тънко влакно или лентичка хартия ще определиш откъде минава потока...и ще видиш,че при въртящ се на място вентилатор от жалузите не смуче,а духа назад...тоест правия поток въздух пак преминава през ламелите на радиатора и при отворени жалузи потокът и много по-голям акот дебит........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта