




кажете 4е сам спекал
Забравих колата ми е Голф2 1.8 механи4ния инжекцион
Emilian2 написа:мерси колеги. проблема по4ти е решен. имал сам няква пласмаса зад решетката която спира въздуха към радиатора и някакви гумени неще на рамката кадето се даржи вентилатора, махнах ги и колата се пооправи, но сега пак ми минава средата и бързо се връща, мисля 4е и на мен дат4ика ми е преебан, смисал явно сам си купил някои друг, щото го смених преди 2 седмици и ми дадоха някакав кадето вклю4вал на 95 градоса сиг сам се преебал
Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.
darkyp написа:Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.
И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.
joker написа:darkyp написа:Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.
И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.
ако ги имаш(1.6 мисля,че ги няма) те се намират отляво(ако си лице към ДВГ откъм капака) на перката.Тънки пластинки които леко се люлеят..натискаш ги една по една и те се самозакопчават в максимално горно положение...
darkyp написа:joker написа:darkyp написа:Второ пластмасовите неща най-вероятно са жалузи и те се вдигат лятото и свалят зимата...нормално е.
И аз имам такива екстри. Можеш ли да ме ориентираш по VW номер от ЕТКА примерно да ги погледна дали за тях става дума. А под вдигане и сваляне какво се има предвид, че ако е това, за което си мисля, не знам как да ги вдигна.
ако ги имаш(1.6 мисля,че ги няма) те се намират отляво(ако си лице към ДВГ откъм капака) на перката.Тънки пластинки които леко се люлеят..натискаш ги една по една и те се самозакопчават в максимално горно положение...
имам две гумени с правоъгълна форма, които леко се люлеят и са защипани с пластмасови пластини.
turbogti написа:Тея гумените дето се люлеят и се намират зад радиатора и непосредствено до ел. перката имат за цел да пропускат въздушната струя, която минава през радиатора, когато колата върви. Когато е на място и се включи ел. перката тези гумените престават да се мандахерцат, а залепват за ламарината пред тях и по този начин вентилаторът смуче въздух ПРЕЗ радиатора, а не иззад него.
turbogti написа:Отзад зад самия радиатор има една ламарина, в която има кръгла дупка за перката на вентилатора и на самата тази ламарина е закачен вентилатора нали така. Говоря за Голф 2 специално, защото за 3-ката не съм много сигирен дали е така, но както и да е... Та тая ламарина, ако е по-дълга от диаметъра на самия радиатор има едни две гумени мандахерцащи се планки. Та ако тея планки ги няма реално ще останат дупки, което е ОК ако колата се движи, но ако е на място и се включи вентилатора въздухът ще минава изотзад през тея дупки, зад радиатора и през ел. перката, защото на въздушната струя хич не й е спешно да минава през по-голямото съпротивление на ламелите на радиатора. Б*си, к'во дълго стана...![]()
![]()
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта