Това излиза за 1.4 АБД и 1.6 АБУ,според ЕТОС.Разбира се,възможни са и различия,но когато аз търсих ремонтен комплект за моите скорости по магазините ми предложиха малката гумена топчица+алуминиевото тяло за 1,4 АБД,а аз съм с другата лостова система.
АБФ ми се струва,че е с жила,както и повечето дизелови.
Най-вероятно за момчето няма особен смисъл да му показваме схемите,но нека ги има и за останалите колеги.
Силиконовата топка на твоята схема е отговорна за движението "напред-назад" на лоста.Когато падне или се изхлузи тя, лостът иполучава забележителен луфт напред и назад.Когато луфтът е страничен,най-вероятно са за смяна гадните оранжеви втулки,едната на стойка при двигателя и една вътре в купето.Скоро ги подменях (гадна работа...),както и всички втулчици по системата.Сега включва все едно лостът е потопен в мед
Ремонтни комплекти се намират по магазините,не са скъпи,подмяната им е играчка.