То ако става вапрос и с велосипед можеш да се пребиеш зверски.GeeTeeAge написа:тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добреЖоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?
- iceto_666
- Мнения: 207
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам бая километри на венто и на голфове и мога да кажа че по нищо не им отстъпва вентото. Това не е състезателна кола и при нормално каране никога няма да откриеш разлика между седана и хечбека. А за мен лично екстремно шофиране е шофиране на предела на възможностите на шофьора с дадена кола, а не на самата кола.
- GeeTeeAge
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе не е като да е неква невъзможна работа тва, което казва. а и за всяка кола си е отделен казусът по въпроса колко са износени примерно дадени елементи.. нормално за вентото да са по твърди, след като е по-тежко, но сигурно съотношението твърдост/маса за голф е по-добро.hristian37 написа:Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?
@ицето666 - аз затва не се качвам на нищо с по-малко от 4 колела :Д
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Понеже статията съм я писал аз... реших да се обадя...
за малко!
От началото на 2000г. карам Vento 1,8 (почти 8г. вече!), преди това карах Jetta 2 1,6 (от 1995 до 2000г. - 5г.!). На Джетата направих около 200.000км, на Vento-то - 110.000 дотук... От 1998г. до 2000г. имах 2 Голф 2-ки - 1,6 бензин и 1,6 дизел... От 1993г. в семейството имаме и Passat B3 '89г. 1,8. От 1992г. започнах да се занимавам малко по-сериозно с коли, в частност VW/AUDI. Имам околко 400-500.000км, 90% от тях с VW/AUDI. Минали са ми почти всички модели от по-старите години - от 1980 до 1997г. Това го казвам, за да са наясно критиците на какво се базира опитът ми с VW.
Личното ми мнение по темата е: седаните не са толкова стабилни (склонни са по-лесно да поднасят задницата - висока, тежка и мека) като хечбеците в завои при екстремно шофиране, освен това и спирачките им (особено ако са барабанни отзад) са малко по-слаби (заради теглото) от на съответния модел хечбек. При нормално шофиране няма да се усети разлика в поведението на двата модела. Седанът вози по-мека, балансирано и комфортно. По-тих е заради багажникът.
Понеже аз си карам малко по-екстремно, реших си двата проблема на Vento-то (според мен това са двата проблема) - смених си окачването с хубаво марково регулируемо спортно - KW Gewindefahrwerk, а спирачките с такива като на GT-моделите - дискове отзад и 256mm вентилирани отпред. Сега напълно ме устройва поведението му на пътя.
Пак подчертавам - хора, които карат спокойно и нормално НЯМА да открият разлика в поведението. А който не е убеден в думите ми, мога да го поканя да тестваме на един завой (ползвам го за проби и тестове)....
Голф 2, Голф 3, Джета 2, Венто с нормално окачване и с моето... Дори неспециалист ще усети разликите.
"НЕИЗЧИСЛЕНИ" наистина е доста пресилено, НО компромисно решени на 100%!!!!!
От началото на 2000г. карам Vento 1,8 (почти 8г. вече!), преди това карах Jetta 2 1,6 (от 1995 до 2000г. - 5г.!). На Джетата направих около 200.000км, на Vento-то - 110.000 дотук... От 1998г. до 2000г. имах 2 Голф 2-ки - 1,6 бензин и 1,6 дизел... От 1993г. в семейството имаме и Passat B3 '89г. 1,8. От 1992г. започнах да се занимавам малко по-сериозно с коли, в частност VW/AUDI. Имам околко 400-500.000км, 90% от тях с VW/AUDI. Минали са ми почти всички модели от по-старите години - от 1980 до 1997г. Това го казвам, за да са наясно критиците на какво се базира опитът ми с VW.
Личното ми мнение по темата е: седаните не са толкова стабилни (склонни са по-лесно да поднасят задницата - висока, тежка и мека) като хечбеците в завои при екстремно шофиране, освен това и спирачките им (особено ако са барабанни отзад) са малко по-слаби (заради теглото) от на съответния модел хечбек. При нормално шофиране няма да се усети разлика в поведението на двата модела. Седанът вози по-мека, балансирано и комфортно. По-тих е заради багажникът.
Понеже аз си карам малко по-екстремно, реших си двата проблема на Vento-то (според мен това са двата проблема) - смених си окачването с хубаво марково регулируемо спортно - KW Gewindefahrwerk, а спирачките с такива като на GT-моделите - дискове отзад и 256mm вентилирани отпред. Сега напълно ме устройва поведението му на пътя.
Пак подчертавам - хора, които карат спокойно и нормално НЯМА да открият разлика в поведението. А който не е убеден в думите ми, мога да го поканя да тестваме на един завой (ползвам го за проби и тестове)....
"НЕИЗЧИСЛЕНИ" наистина е доста пресилено, НО компромисно решени на 100%!!!!!
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
GeeTeeAge написа:тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добреЖоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.

-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Ми да се включа и аз, макар и малко по-настрани. Поводът е по-скоро твърдението, че Ханс няма да пусне в продажба неизчислена кола. Аз не мога да сравня ФВ моделите, щото само Г2 съм имал и пасат, но карах 2 години кадет седан и разликата с хечбека е ОГРОМНА. Със сток окачване и впоследствие с 2 пъти по-дебели пружини отзад и газови Хамортисьори
отпред кадет седан е една ужааасно неустойчива кола. При висока скорост и опит за избягване на дупка/неравност багажникът упорито се опитва да те изпревари. Което изобщо не може да се каже за Г2 или кадет хечбек. Багажникът е ужасно голям и изнесен назад и всяко товарене много влошава положението.
Та ми се струва напълно възможно положението да е същото или подобно при ФВ.
Та ми се струва напълно възможно положението да е същото или подобно при ФВ.
- iceto_666
- Мнения: 207
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
ако трябва да бъдем точни колелата са 5 с резервнатаGeeTeeAge написа:абе не е като да е неква невъзможна работа тва, което казва. а и за всяка кола си е отделен казусът по въпроса колко са износени примерно дадени елементи.. нормално за вентото да са по твърди, след като е по-тежко, но сигурно съотношението твърдост/маса за голф е по-добро.hristian37 написа:Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?
@ицето666 - аз затва не се качвам на нищо с по-малко от 4 колела :Д
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Реално погледнато, е напълно неуместно да се слага еднакво задно окачване на кола хечбек и кола седан. То е сто процента очевидно, че седана ще е по-нестабилен, пък и в случая на Vento-то, което е с такъв голям "гъз" е напълно сигурно, че е по-нестабилно. Чух някакви изказвания, че ако караш нормално, няма проблем. Ми то и с колело от каруца
да караш нормално, пак няма да има проблем. Въпроса е как се държи колата при нормално и при ненормално каране. Иначе трябва в книгата за експлоатация на Vento да пише "карайте само нормално, че иначе..."
. Не коментирам VW Jetta, щото не ме интересува. 
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта