Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пет 27 юли 2007 16:10


GeeTeeAge написа:
Жоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добре
То ако става вапрос и с велосипед можеш да се пребиеш зверски. :twisted:




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 27 юли 2007 16:11


Имам бая километри на венто и на голфове и мога да кажа че по нищо не им отстъпва вентото. Това не е състезателна кола и при нормално каране никога няма да откриеш разлика между седана и хечбека. А за мен лично екстремно шофиране е шофиране на предела на възможностите на шофьора с дадена кола, а не на самата кола.


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 16:13


hristian37 написа:Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?
абе не е като да е неква невъзможна работа тва, което казва. а и за всяка кола си е отделен казусът по въпроса колко са износени примерно дадени елементи.. нормално за вентото да са по твърди, след като е по-тежко, но сигурно съотношението твърдост/маса за голф е по-добро.

@ицето666 - аз затва не се качвам на нищо с по-малко от 4 колела :Д


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 27 юли 2007 19:31


Sorry.

Последна промяна от Жоро на Пет 27 юли 2007 21:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пет 27 юли 2007 20:19


Понеже статията съм я писал аз... реших да се обадя... :oops: за малко!

От началото на 2000г. карам Vento 1,8 (почти 8г. вече!), преди това карах Jetta 2 1,6 (от 1995 до 2000г. - 5г.!). На Джетата направих около 200.000км, на Vento-то - 110.000 дотук... От 1998г. до 2000г. имах 2 Голф 2-ки - 1,6 бензин и 1,6 дизел... От 1993г. в семейството имаме и Passat B3 '89г. 1,8. От 1992г. започнах да се занимавам малко по-сериозно с коли, в частност VW/AUDI. Имам околко 400-500.000км, 90% от тях с VW/AUDI. Минали са ми почти всички модели от по-старите години - от 1980 до 1997г. Това го казвам, за да са наясно критиците на какво се базира опитът ми с VW.

Личното ми мнение по темата е: седаните не са толкова стабилни (склонни са по-лесно да поднасят задницата - висока, тежка и мека) като хечбеците в завои при екстремно шофиране, освен това и спирачките им (особено ако са барабанни отзад) са малко по-слаби (заради теглото) от на съответния модел хечбек. При нормално шофиране няма да се усети разлика в поведението на двата модела. Седанът вози по-мека, балансирано и комфортно. По-тих е заради багажникът.
Понеже аз си карам малко по-екстремно, реших си двата проблема на Vento-то (според мен това са двата проблема) - смених си окачването с хубаво марково регулируемо спортно - KW Gewindefahrwerk, а спирачките с такива като на GT-моделите - дискове отзад и 256mm вентилирани отпред. Сега напълно ме устройва поведението му на пътя.

Пак подчертавам - хора, които карат спокойно и нормално НЯМА да открият разлика в поведението. А който не е убеден в думите ми, мога да го поканя да тестваме на един завой (ползвам го за проби и тестове).... :wink: Голф 2, Голф 3, Джета 2, Венто с нормално окачване и с моето... Дори неспециалист ще усети разликите. :idea:

"НЕИЗЧИСЛЕНИ" наистина е доста пресилено, НО компромисно решени на 100%!!!!! :idea:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 27 юли 2007 20:20


GeeTeeAge написа:
Жоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добре
:глупав :delete Friday


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 28 юли 2007 6:39


Ми да се включа и аз, макар и малко по-настрани. Поводът е по-скоро твърдението, че Ханс няма да пусне в продажба неизчислена кола. Аз не мога да сравня ФВ моделите, щото само Г2 съм имал и пасат, но карах 2 години кадет седан и разликата с хечбека е ОГРОМНА. Със сток окачване и впоследствие с 2 пъти по-дебели пружини отзад и газови Хамортисьори :) отпред кадет седан е една ужааасно неустойчива кола. При висока скорост и опит за избягване на дупка/неравност багажникът упорито се опитва да те изпревари. Което изобщо не може да се каже за Г2 или кадет хечбек. Багажникът е ужасно голям и изнесен назад и всяко товарене много влошава положението.
Та ми се струва напълно възможно положението да е същото или подобно при ФВ.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 28 юли 2007 7:31


да се надявате че Ханс няма да пусне неизчислена кола ...хахахахаха абе вие разглобявали ли сте си колите да видте какви недоразумения има ?????


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Съб 28 юли 2007 12:25


венто, невероятен отговор, мерси много. колко пари ти излезе тая модификация, която си направил?


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Съб 28 юли 2007 12:59


GeeTeeAge написа:
hristian37 написа:Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?
абе не е като да е неква невъзможна работа тва, което казва. а и за всяка кола си е отделен казусът по въпроса колко са износени примерно дадени елементи.. нормално за вентото да са по твърди, след като е по-тежко, но сигурно съотношението твърдост/маса за голф е по-добро.

@ицето666 - аз затва не се качвам на нищо с по-малко от 4 колела :Д
ако трябва да бъдем точни колелата са 5 с резервната :lol: иначе и аз така навсякаде с автомонилчето.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 28 юли 2007 13:02


:piss
Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 30 юли 2007 6:45


Eй, големи разбирачи ша излезете :lol:
Да сте чували на какви тестове са подложени колите след излизане на нов модел? И некой, от опита си с една съмнително поддържана кола, прави генерални изводи ....


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 30 юли 2007 7:46


K22, заповядай да намериш недостатък на кадета. С тази кола 2г возя семейството си и компромиси с поддръжката няма.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 30 юли 2007 10:03


Ако колата е технически изправна и караш с предписаните гуми, няма такова понятие недоизчислена....
Иначе Опелите возят по-меко и са по-обезшумени.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 30 юли 2007 17:22


Реално погледнато, е напълно неуместно да се слага еднакво задно окачване на кола хечбек и кола седан. То е сто процента очевидно, че седана ще е по-нестабилен, пък и в случая на Vento-то, което е с такъв голям "гъз" е напълно сигурно, че е по-нестабилно. Чух някакви изказвания, че ако караш нормално, няма проблем. Ми то и с колело от каруца :lol: да караш нормално, пак няма да има проблем. Въпроса е как се държи колата при нормално и при ненормално каране. Иначе трябва в книгата за експлоатация на Vento да пише "карайте само нормално, че иначе..." :lol: . Не коментирам VW Jetta, щото не ме интересува. 8)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта