Passat Б3 2E - 1992 г. проблем с датчика на климатика

Техническа и сервизна информация за Passat
AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat Б3 2E - 1992 г. проблем с датчика на климатика

Мнениеот AbsdXyz » Съб 28 юли 2007 11:21


При включване на климатика, се задействат перките на вентилатора и не искат да се изключат. Спират да работят, когато извадя буксата на вентилатора на радиатора. Какво да правя? Предварително благодаря.
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 28 юли 2007 12:09


Само да допълня колегата,понеже е нов и малко лаконично се е изказал. :wink: Става въпрос за пасат B-3 с 2 Е мотор,имаше проблем с климатика(слабо истудяваше),след смяна на фреона се появи този проблем с неизключващите перки. :roll: Та въпросите са следните :1.някой знае ли конкретно кой датчик включва перките 2.подлежи ли на ремонт 3.ако не подлежи на ремонт,къде да го търси(щото в наще квартални магазинчета ни изгледаха доста странно като попитахме за датчик за климата.) и евентуално някаква ориентировъчна цена. :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юли 2007 13:48


Амммм... Нямам клима, ама като чета из форума, май вентилатора стандартно се пуска още при включване на 'ладното'... :gruebel ... или бъркам...


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Съб 28 юли 2007 13:51


бе то и на човека му се включват..... ма не се изключват, так както чета mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 28 юли 2007 13:55


radotom написа:Амммм... Нямам клима, ама като чета из форума, май вентилатора стандартно се пуска още при включване на 'ладното'... :gruebel ... или бъркам...
Точно така!Но проблема е че "забравя"да изключи след това :roll: Проблема се е появил след допълването на климатика,ако ръчно не изключиш перките ,нямат спиране до пълното изтощаване на акумулатора. :evil: Значи достатъчно е за момент да извадиш буксата на моторчето на вентилаторите и те спират и,и дори да си поставиш буксата вентилаторите тръгват пак чак когато запалиш и вкл. климатика и после пак нямат спиране до повтаряне на процедурата :roll: Незнам на датчик ли се дължи ,някакво реле ли има по веригата......нямам идея очакваме помощ :oops:


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 28 юли 2007 14:36


Нещо не ми стана много ясно за какво става дума?! Аз съм с климатроник и като го включа, се включват и перките. Къде е проблема, че перките въртят? Нали трябва охлаждане. Те тия перки са за това. Докато работи климата и перките почти постоянно въртят. То като е топъл двигателя и го изгасиш те пак известно време въртят и охлаждат, дори на изгасен двигател. И за акумулатора нещо не ми стана ясно?! Когато работи двигателя, той се зарежда. Искате да кажете, че като изгаси колата перките си въртят, така ли? И, че ако го остави цяла нощ така, те ще си въртят до сутринта? Сигурни ли сте, че като изгасите колата, след около 15-20 сек. няма да спрат перките? Извинявам се, ако мнението ми е неуместно, но пак повтарям, че не ми стана ясно точно какъв е проблема.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 28 юли 2007 15:18


Перките понякога въртят по 3-5 мин. докато изключат. :!:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 28 юли 2007 15:27


Колеги,като казвам че не изключват ,значи не изключват! :twisted: Сутринта пича идва да вземе да ходим на на кафе,10 мин пред нас перките му не спряха при изгасен двг. и то работеха на втора степен :!: Има някакъв проблем :roll: но нито знам къде да го търся,нито дали мога да го отстраня или трябва нов датчик или каквото там му е необходимо,затова накарах и пича да се регне във форума,поне някаква насока да му дадете :wink: Забравили сме да напишем с колегата че климата си е оригинален, заводски :oops: .


dms1
Мнения: 43
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dms1 » Съб 28 юли 2007 18:37


Колеги,
И аз имам климатик на Passat-а. Перките се включват задължително, когато климатикът работи. Според мен има допълнително реле, което ги включва. Има вероятност ако е повредено (залепнат контакт) да се получава този ефект. На мен не ми се е случвало такова нещо. Що се отнася до това, че перките работят след изключване на двигателя, това е нормално но работят около 10-20 секунди.
Успехи.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 28 юли 2007 19:06


вероятност ако е повредено (залепнат контакт)

тук момента опира до нещо като паразитна самоподръжка.... ако беше залепнал , нямаше да му пука колко пъти си вадиш буксата и т.н и понеже доколкото знам има специално реле , което силово включва "перката" проблема мисля трябва да се търси там ....около него .. и управлението му :roll:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 28 юли 2007 19:21


Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата :idea:

:arrow: Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.


AbsdXyz
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с вентилатора на радиатора на Пасат В3

Мнениеот AbsdXyz » Пон 30 юли 2007 21:07


Може ли да не е от датчик на климатика защото маи и без да включвам климата като загрее мотора и перките включат ,включват на бьрзата скорост и пак не спират.А климатика включва,изключва и задейства перките.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 30 юли 2007 21:44


перката работи заедно с компресура


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 31 юли 2007 7:39


GodLike написа:Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата :idea:

:arrow: Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.


:да:
Или както в хладилната техника някои маистори им викат пресостати.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 31 юли 2007 10:20


GodLike написа:Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата :idea:

:arrow: Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.


Пресостат -а Колегата е посочил мястото правилно.
Но може в резултат на допълването да се е получило запушване на този филтър /дефидратора/ . Не е казано дали е била празна системата .
При запалване след 5-10 секунди заработва вентилаторът на 1 ва степен. 2 рата степен е в зависимост от температурата .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта