При включване на климатика, се задействат перките на вентилатора и не искат да се изключат. Спират да работят, когато извадя буксата на вентилатора на радиатора. Какво да правя? Предварително благодаря.
mod edit: vaskoto1



Passat Б3 2E - 1992 г. проблем с датчика на климатика
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Само да допълня колегата,понеже е нов и малко лаконично се е изказал.
Става въпрос за пасат B-3 с 2 Е мотор,имаше проблем с климатика(слабо истудяваше),след смяна на фреона се появи този проблем с неизключващите перки.
Та въпросите са следните :1.някой знае ли конкретно кой датчик включва перките 2.подлежи ли на ремонт 3.ако не подлежи на ремонт,къде да го търси(щото в наще квартални магазинчета ни изгледаха доста странно като попитахме за датчик за климата.) и евентуално някаква ориентировъчна цена. 



- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Точно така!Но проблема е че "забравя"да изключи след товаradotom написа:Амммм... Нямам клима, ама като чета из форума, май вентилатора стандартно се пуска още при включване на 'ладното'...... или бъркам...




- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Нещо не ми стана много ясно за какво става дума?! Аз съм с климатроник и като го включа, се включват и перките. Къде е проблема, че перките въртят? Нали трябва охлаждане. Те тия перки са за това. Докато работи климата и перките почти постоянно въртят. То като е топъл двигателя и го изгасиш те пак известно време въртят и охлаждат, дори на изгасен двигател. И за акумулатора нещо не ми стана ясно?! Когато работи двигателя, той се зарежда. Искате да кажете, че като изгаси колата перките си въртят, така ли? И, че ако го остави цяла нощ така, те ще си въртят до сутринта? Сигурни ли сте, че като изгасите колата, след около 15-20 сек. няма да спрат перките? Извинявам се, ако мнението ми е неуместно, но пак повтарям, че не ми стана ясно точно какъв е проблема.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колеги,като казвам че не изключват ,значи не изключват!
Сутринта пича идва да вземе да ходим на на кафе,10 мин пред нас перките му не спряха при изгасен двг. и то работеха на втора степен
Има някакъв проблем
но нито знам къде да го търся,нито дали мога да го отстраня или трябва нов датчик или каквото там му е необходимо,затова накарах и пича да се регне във форума,поне някаква насока да му дадете
Забравили сме да напишем с колегата че климата си е оригинален, заводски
.





Колеги,
И аз имам климатик на Passat-а. Перките се включват задължително, когато климатикът работи. Според мен има допълнително реле, което ги включва. Има вероятност ако е повредено (залепнат контакт) да се получава този ефект. На мен не ми се е случвало такова нещо. Що се отнася до това, че перките работят след изключване на двигателя, това е нормално но работят около 10-20 секунди.
Успехи.
И аз имам климатик на Passat-а. Перките се включват задължително, когато климатикът работи. Според мен има допълнително реле, което ги включва. Има вероятност ако е повредено (залепнат контакт) да се получава този ефект. На мен не ми се е случвало такова нещо. Що се отнася до това, че перките работят след изключване на двигателя, това е нормално но работят около 10-20 секунди.
Успехи.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
вероятност ако е повредено (залепнат контакт)
тук момента опира до нещо като паразитна самоподръжка.... ако беше залепнал , нямаше да му пука колко пъти си вадиш буксата и т.н и понеже доколкото знам има специално реле , което силово включва "перката" проблема мисля трябва да се търси там ....около него .. и управлението му

- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата
Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.


Проблем с вентилатора на радиатора на Пасат В3
Може ли да не е от датчик на климатика защото маи и без да включвам климата като загрее мотора и перките включат ,включват на бьрзата скорост и пак не спират.А климатика включва,изключва и задейства перките.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
GodLike написа:Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата
Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.

Или както в хладилната техника някои маистори им викат пресостати.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
GodLike написа:Перките се включват когато налягането (високото) в системата достигне 15-17 бара. Датчика за включване стои отгоре на филтъра (дехидрататора). Той е общ за включване на перките, за изключване на компресора при много високо налягане и за НЕвключване при много ниско налягане в системата
Сменяй датчик на филтъра! А самия филтър се сменя на 2 год. профилактично.
Пресостат -а Колегата е посочил мястото правилно.
Но може в резултат на допълването да се е получило запушване на този филтър /дефидратора/ . Не е казано дали е била празна системата .
При запалване след 5-10 секунди заработва вентилаторът на 1 ва степен. 2 рата степен е в зависимост от температурата .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта