Какъв ми е двигателя :)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kasho
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Какъв ми е двигателя :)

Мнениеот kasho » Нед 29 юли 2007 22:29


Голфа ми е малко странен- произведен е в Мексико, има шантави брони, страничните мигачи са долу на броните, под капака разположението на нещата е различно. Интересува ме какъв точно ми е двигателя :) Означението отзад е 1.8 Mi с червено i. Първото което идва на ума е моноинжекцион, обаче доколкото знам е пълна инжекция. На талона пише 66 киловата обаче колата е внесена на инвалид и малко с мошенгия я регистрирахме и мисля че това не са реалните коне. :) Въобще нямаше сертификати евро 1 и т.н. Та така, някой ако може да ме светне само по означението аджеба моно или пълна инжекция карам и колко коня ми е колата. :D (чувствам се малко тъпо) :gruebel

Изображение
Изображение




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 29 юли 2007 23:01


Дай снимка на мотора или напиши първите букви от номера на мотора (виж го в големия талон) и ще ти кажем :wink: п.п Наистина има странни брони,не бях виждал досега такива :gruebel


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 29 юли 2007 23:05


1.8 многоточков инжекцион 90 коня залагам аз :)

Изображение

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=113

ADD код

Последна промяна от Tyan на Нед 29 юли 2007 23:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 23:07


rusiq_24 написа:Дай снимка на мотора или напиши първите букви от номера на мотора (виж го в големия талон) и ще ти кажем :wink: п.п Наистина има странни брони,не бях виждал досега такива :gruebel


Голфовете в САЩ са с такива брони (до колкото знам и те се произвеждат в Мексико).
Всичките коли произведени за американския пазар имат тези оранжевите ленти на броните т.н сайд мейкърс.

Волана също е по различен с четири спици и Airbag-a e по-голям от нормални, интересно, че в САЩ не съм мяркал 1.8Ми голф, а само 2.0и 115коня АВА - се водеше мотора (май), явно само за Южно Американския пазар слагат 1.8Ми


Потребителски аватар
Me4ev_77
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
Автомобил: Audi A4
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Кубрат

Мнениеот Me4ev_77 » Нед 29 юли 2007 23:08


Наистина странни брони с цвета на купето,май само моделите Movie са с цвета на купето изцяло ,особено страничните мигачи долу в бронята.Мотора най вероятно е ABS - 66kw, 90 к.с.Все пак виж големия талон и първите три букви.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 23:08


Tyan написа:1.8 многоточков инжекцион 90 коня залагам аз :)

Изображение

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=113

ADD код


Изглежда 1 към 1 с 1.8 АБС мотора само дето има рейка с 4 дюзи и колектора е по различен.

:shock :shock :shock

Сигурно е по-икономичен тоя мотор от 1.8 моно-то, Какво мислиш?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 29 юли 2007 23:13


niikoo_1 написа:
rusiq_24 написа:Дай снимка на мотора или напиши първите букви от номера на мотора (виж го в големия талон) и ще ти кажем :wink: п.п Наистина има странни брони,не бях виждал досега такива :gruebel


Голфовете в САЩ са с такива брони (до колкото знам и те се произвеждат в Мексико).
Всичките коли произведени за американския пазар имат тези оранжевите ленти на броните т.н сайд мейкърс.

Волана също е по различен с четири спици и Airbag-a e по-голям от нормални, интересно, че в САЩ не съм мяркал 1.8Ми голф, а само 2.0и 115коня АВА - се водеше мотора (май), явно само за Южно Американския пазар слагат 1.8Ми
Да малко са по различни незнайно защо както и 2.0 115кс. е с обърнати колектори досега на живо не съм виждал такъв както и този мотор на снимката по горе ама ако е такъв ще е по икономичен и вървящ от 1.8ми :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 29 юли 2007 23:21


Tyan написа:1.8 многоточков инжекцион 90 коня залагам аз :)
ADD код

хитрец си ти.....mhihi mhihi mhihi
ама другият мексиканец беше с по-различен заден капак.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 30 юли 2007 0:06


нито ще е вървящ повече нито ще е по икономичен ...... първо все още е 90 коня ..... а и дигифанта е моно с разчетворение на личността ;) плюят едвновременни и четирите дюзи ......


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 30 юли 2007 12:54


Мотора е ADD както каза колегата Tyan.Такъв съм карал няколко пъти.Има забележимо по-добра реакция при подаване не газ отколкото моното и чисто субективното ми усещане е че дърпа малко по -добре от 1.8 Mi/ както дърпа примерно PF в пасат.Също така има по-добра возия от европейските изпълнения,вози като по-голяма кола. За две години каране в българия колата не е създавала проблеми с техниката на собственичката си ,за разлика от купето,което претърпя някое и друго ожулване :lol: . Колата ,която карах беше с някакъв тунинг by Bonrath .Това не знам дали е оказало някакво влияние защото доколкото знам тази фирма се занимава главно с оптичен тунинг и външно тази ,която карах си беше с брони , прагове там сите салтанати,а от това което се вижда под капака имаше спортен филтър и полирана тръба от филтъра към инжекциона , което може да е и причината за по-добрата реакция на газта т.нар.throttle responce.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 30 юли 2007 19:24


Tyan написа:нито ще е вървящ повече нито ще е по икономичен ...... първо все още е 90 коня ..... а и дигифанта е моно с разчетворение на личността ;) плюят едвновременни и четирите дюзи ......

Ай стига бе звер,какво толко не му хресваш на дигифанта,много си е убав даже....а гледам и тунинга си скрил нещо,потаен ставаш :D :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 30 юли 2007 20:07


ааа не че не ми харесва ..просто е недомислен ...нормално като за VW ...... :) ханс е гейзер



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта