проблем при паленето и гасне в движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
brambar
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем при паленето и гасне в движение

Мнениеот brambar » Сря 18 юли 2007 19:15


Моля помогнете! :cry:
От известно време голфа ми гасне както си карам и отказва да запали ... след 10 - 20 минути опито запалва и карам безпроблемно по цяла седмица и после на ново почва същата работа с паленто и гасненето. Ходих в не знам вече колко сервиза, всички ми казват трябва да го направи пред нас за да разберем какво е. В оследния сервиз ( на бул. Арсеналски в София) човека каза може би е комутатора, но трябва да изгасне тук за да съм сигурен.
Някои имал ли е същия проблем? И знаете ли къде мога да го закарам този голф за да ми кажат със сигурност къде е проблема? :roll:
Благодаря ви предварително!!! :)




Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Сря 18 юли 2007 20:08


Ами на един мой приятел неговата кола имаше подобен проблем и се оказа,че цялата работа излезе от имобилайзера.Не знам дали твоята има,но ако е така е хубаво да провериш дали проблема не е от там.Не знам дали съм прав,но така ми каза той и гледам да помогна.


brambar
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brambar » Сря 18 юли 2007 20:31


ми казаха ми че не било от имобилайзера :( ... но благодаря за отговора 8)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 18 юли 2007 22:39


Първо и на двама ви честити първи мнения и :welcome_to_group
Значи - не виждам как може някой да каже "Не е от еди какво си!", а да не знае от какво Е! Просто този, който е казал, че не е от имобилайзера според мен се е презастраховал защото или той го е монтирал, или не знае как да го оправи.
Според мен МОЖЕ и да е от него.
Но Може и да е от 10-20 други места.
Преди около 2 години прякото ми шефче имаше този проблем със СЕАТ-а си. Оказа се, че са износени втулки на горивна помпа и тя периодично, когато й скимне, блокира.
Може да е обаче и от релето за тази помпа. Нагар по контактите. Тръсне някъде в някоя дупка (то почти няма - къде ги намираш тия дупки :lol: ) и реленцето спре. Пощракаш малко, то се самопозачисти и сработи.
При мен бобината изгоря от раз, но при много колеги тя си дава признаци за близката си кончина седмици преди това.
Прегледай и високоволтовите кабели (дали искрят в тъмното) и палец и капачка как са.
За съжаление, ако не е нещо видимо, едва ли някъде могат да ти кажат от какво точно е!
Че даже и пред тях да го направи, може, докато ръчкат и мерят нещото да се самоуправи отново, те да ти набедят друго, щото точно в момента другото са били пипнали и ти се набутваш за смяна на изправен чарк, а проблема остава :(
Много мразя да чувам подобен съвет, но... май при теб ще се наложи аз да ти го дам: Карай докато спре и се моли да спре близо до вас! :(
Другия вариант е колега с кола като твоята -> сменяте нещо, карате, ако неговата загасне, а твоята не - голям шанс да е това!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 19 юли 2007 8:17


Май е комутатор...два пъти ми е горял и двата пъти по същия начин!
Ама с категорчни твърдение не се ангажирам.Пробвай да го смениш.....20 лв втора ръка на моргите(иначе цената е от 95 до 105 лв)....ако не е от него ,то поне няма да ти е излишен като аварийна резервна част.


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Чет 19 юли 2007 8:22


Един приятел с Корса имаше такъв проблем, при него се беше разкачила маса на двигателя.
Иначе както е казал radotom, причините може да са 20, но първо прегледай контактите на кабели и релета, преди да започнеш да сменяш части.


brambar
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brambar » Пон 30 юли 2007 20:52


Благодаря ви за съветите... И при мен явно се оказа комутатора, сменихме го и вече пали нормално, да видим до кога, моля се наистина да е бил комутатора и да не се занимавам повече :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта