Голф 3 - пак за лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 31 юли 2007 13:39


Налягането на маслото го мери един майстор,но аз не съм присъствал и не мога да твърдя нищо...каза ми само,че на празен ход е 0.7 бара и според него било нормално,но защо не е измерил стойности и при по-високи обороти и при каква температура го е мерил и понятие си нямам...




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 31 юли 2007 13:58


dimitars написа:Налягането на маслото го мери един майстор,но аз не съм присъствал и не мога да твърдя нищо...каза ми само,че на празен ход е 0.7 бара и според него било нормално,но защо не е измерил стойности и при по-високи обороти и при каква температура го е мерил и понятие си нямам...

Защото не разбира....иди на друго място...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 31 юли 2007 21:02


Даскала™ написа:Смяна на:
1. Основни лагери
2. Биелни лагери
3. Маслена помпа
4. 6лайфане на коляновия вал

:udivitelna


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 31 юли 2007 21:18


Сигурно така ще стане.Освен това мисля да сменя термостат и водна помпа,защото ми се струва,че рано се включва перката на радиатора,даже и при по-хладно време.Странното е,че термометърът показва 91-92 градуса и не мърда.Може ли някой да ми посочи връзка,където да видя какъв точно термостат трябва за голф 3 двигател AEA.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 262
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Мнениеот plamingo » Вто 31 юли 2007 21:24


dimitars написа:За съжаление си прав :( .Елиминирал съм като причини електрониката в таблото и датчика.Остават основни и биелни лагери и маслена помпа.Едва ли смяната на маслото с по-качествено ще помогне.Може само да маскира проблема и системата за ранно предупеждение да не сигнализира,а да работи на границата,което никак не е добре.Трябва да се оправи проблема.Колко ли може да струва смяната на тези лагери и самите те?Ако някои знае,нека да ми каже.благодаря на всички за отзивчивоста.

Утре съм решил да сложа масло Мотул 15W50. А иначе днес питах в сервиз за смяна лагерите -грубо към 300 лв, с цената на лагерите.Отваря се от към картера мотора,така ми казаха.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 31 юли 2007 21:46


plamingo написа:Отваря се от към картера мотора,така ми казаха.

Бате,ако коляновия вал е износен ефекта е нулев след смяна на лагерите :!:
Затова може и да трябва да се цепне по средата за един 6лайф :cry:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 31 юли 2007 22:00


Ако трябва да се сменят не само биелни,а и основни лагери,не се ли сваля двигателя?


Потребителски аватар
sashopk
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот sashopk » Вто 31 юли 2007 22:03


с какво масло караш- вискозитет


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 31 юли 2007 22:08


dimitars написа:Ако трябва да се сменят не само биелни,а и основни лагери,не се ли сваля двигателя?

Сваля се.......абе мъка :roll:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 01 авг 2007 5:13


Маслото ми е UNIL 15W40 - белгийско.С него минах 100 000 километра (10 смени) с предишната ми кола - Голф 2 - 1.3 MH - 1987.Добра беше колата но я ударих :(


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 01 авг 2007 9:18


Преди малко оставих колата за ремонт.Майсторът измери налягането на маслото.На празен ход-почти 0.На високи обороти (над 4000) не може да вдигне повече от 2.2-2.3.Основни,биелни лагери,шлайфане на колянов вал,ако е необходимо-максимум 1000 лева.За маслената помпа каза,че е малко вероятно (но не и невъзможно) да е повредена.Чудя се само,как може да продават такива коли?За колегите от Пловдив-ако се каните да купувате кола,далече от автосалона до Технополис-Крис Кар.


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 01 авг 2007 17:52


Някой може ли да ми каже какъж трябва да е термостата за тази кола?Припомням - Голф 3 - 1994 - АЕА двигател.Гледам по фирмените каталози - има 2 вида за този модел - отваряне на 84 и на 92 градуса (но не и на 87,което е стандартно)?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 01 авг 2007 18:25


dimitars написа: Основни,биелни лагери,шлайфане на колянов вал,ако е необходимо-максимум 1000 лева.

:woooow: :079: :mad: :rocketwhore :screwy


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 01 авг 2007 18:34


Към кого стреляш даскале?Към продавача или майстора,дето ще оправи нещата за 1000 лева? :lol:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 01 авг 2007 22:07


И към двамата.......6том са надули цените........брат ми,максимум 5 стотака.......максимууууммм........ако иска6 6те те водя да ти свар6ат работа за тези пари :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buferato и 46 госта