Голф 3 - пак за лампата за маслото
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
dimitars написа:Налягането на маслото го мери един майстор,но аз не съм присъствал и не мога да твърдя нищо...каза ми само,че на празен ход е 0.7 бара и според него било нормално,но защо не е измерил стойности и при по-високи обороти и при каква температура го е мерил и понятие си нямам...
Защото не разбира....иди на друго място...
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Сигурно така ще стане.Освен това мисля да сменя термостат и водна помпа,защото ми се струва,че рано се включва перката на радиатора,даже и при по-хладно време.Странното е,че термометърът показва 91-92 градуса и не мърда.Може ли някой да ми посочи връзка,където да видя какъв точно термостат трябва за голф 3 двигател AEA.Благодаря предварително.
- plamingo
- Мнения: 262
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
dimitars написа:За съжаление си прав.Елиминирал съм като причини електрониката в таблото и датчика.Остават основни и биелни лагери и маслена помпа.Едва ли смяната на маслото с по-качествено ще помогне.Може само да маскира проблема и системата за ранно предупеждение да не сигнализира,а да работи на границата,което никак не е добре.Трябва да се оправи проблема.Колко ли може да струва смяната на тези лагери и самите те?Ако някои знае,нека да ми каже.благодаря на всички за отзивчивоста.
Утре съм решил да сложа масло Мотул 15W50. А иначе днес питах в сервиз за смяна лагерите -грубо към 300 лв, с цената на лагерите.Отваря се от към картера мотора,така ми казаха.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Преди малко оставих колата за ремонт.Майсторът измери налягането на маслото.На празен ход-почти 0.На високи обороти (над 4000) не може да вдигне повече от 2.2-2.3.Основни,биелни лагери,шлайфане на колянов вал,ако е необходимо-максимум 1000 лева.За маслената помпа каза,че е малко вероятно (но не и невъзможно) да е повредена.Чудя се само,как може да продават такива коли?За колегите от Пловдив-ако се каните да купувате кола,далече от автосалона до Технополис-Крис Кар.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buferato и 52 госта